Varm choklad! ♥

Heejsan alla söta läsare! ♥

Nu är jag hemma med Jasso efter en lång och jobbig vandringsdag i Nacka,
vi vandrade typ i värsta skogen!
Skit jobbigt och mina fötter är typ helt ömma.
Vi kom iallafall hem för kanske en timma sen, och vi har bästa humorn asså!
När min lillebror kom hem så gömde vi oss så det såg ut som ingen var hemma...
Så han kom in med sin kompis och de gick in i hans rum,
då gick Jasso ut i köket och jag in i mammas och pappas rum.
Så satte Jasso på radion i köket skit högt och sen sprang hon till mig,
och vi gömde oss under sängen! xP Hahahha
Och min lillebror och hans kompis märkte inte oss så dom trodde den hade satt på sig själv,
haha tillslut kunde vi inte hålla oss för skratt så de hittade oss där under sängen.
Pinsamt värre xP

Nu ska vi bara dricka klart våran varma choklad
och sen gå ner till centrum och kolla kläder, puss puss! ♥
Här kommer lite bilder!










Kommentarer
Postat av: Julia

Fan sluta sukta mig nu! :)<3

2009-10-07 @ 19:02:30
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0