Inbakadfläta <33

Hej igen bloggen!  ♥

Jag glömde berätta att Jasso fixade mitt hår jätte fint. Hon gjorde en inbakad fläta, super sött!
Här kommer en bild;


I'm a zombie, med len hud! x)

Hej bloggen! ♥

Idag har jag varit med Jasso. Min söta, gulliga bästis! :P 
Vi höll på att tjafsa i morse i telefonen, om vad vi skulle göra, jag var på dåligt humör oich typ omöjlig att prata med, förlåt gumman! ♥
Min lillebror har lyckats göra sig febrig, igen! Haha stackarn! ♥ Så vi kunde inte vara hemma hos mig, och vi visste inte om vi fick vara hemma hos henne. Och hon hade inga pengar så vi kunde inte åka någonstans eller köpa något.
Och jag håller på att spara till en Mini Pc så jag vill inte göra av med pengar! Så det kändes som att det inte var så mycket vi kunde göra: utan pengar och ingenstans att vara!
Men sen så fick vi vara hos Jasso så jag käkade bara lunch och sen fick jag skjuts dit med mamma och pappa som ändå skulle och köpa något draperi till hallen. Så när jag kom dit så kollade vi i någon Frida tidnings "bok" om tjejgrejer som hur man håller håret, händerna och naglarna snygga osv. Det var en tjej bok om allt som finns att veta om oss tjejer, haha!
Sen så gjorde vi ansiktsmasker. Dom va jätte konstiga dom blev liksom så jävla stela så man kunde inte ens le! Nu vet jag hur det känns att ha massor av botox och inte kunna visa känslor! haha vi gick omkring som zombies! x) När vi snacka kunde vi inte le eller skratta eller röra ögonbrynen eller sånna saker. Men huden blev jätte len och fin. :)

Nu sak jag käka mig tjock på godis! puss och kram skumbanan ♥

Vilken frisyr?



Vilken frisyr var finast??? puss<3

Mitt rum blev jättefint!

Hej.
Idag träffade jag Jasso. Hon kom  hit i dag vid 12 tiden... Så gjorde vi lunch, pasta med salladskyckling och gräddfil. Haha, det gör vi alltid! Men det är ju gott så aa..
Sen efter maten så gick vi in i mitt rum och började fixa lite mer. Vi kom på att jag behöver en ny väggklocka.
Så vi gick ner till solna centrum och kollade på bland annat  Åhlens och Hemtex, men vi hittade inget där. Så kom vi på att vi kunde gå till Clas Ohlson. Så vi gick dit och så hittade vi en fin svart och vit klocka! Och nu idag blev mitt rum klart! Det blev så fint, det är ju fan etthelt annat rum. Asså ni som sätt mitt rum kommer tycka att det blev en jätte förendring. :)
Undrar vad vi ska göra i morgon. Nu är ju rummet klart så nu kan vi inte fixa det... Men vi kommer säkert på något!

puss på er!

Nu ska jag ut med Lisa och Jasso <33

Heejsan!

Jag är jätte glad just nu, först och främmst så har jag klippt mig idag, sen så har jag varit med Lisa och Jasso och så har vi fixat mitt rum + att nu ska jag gå ut med dom och gå till klubben. :)
Jag klippte mig tidigare idag, vid 12 tiden... Jag klippte bara topparna och snelugg. Vill spara till långt hår igen.
Sen så gick jag och Lisa hem till mig, så gjorde vi lunch. Sen ringde Jasso och undrarde om hon kunde vara med oss... Det kunde hon ju självklart! :) Så hon kom hem till mig så käkade vi lunch tillsammans. Sen gick vi in i mitt rum och snackade om hur man skulle kunna förbättra det, så det ser lite snyggare och "vuxnare" ut. Vi började flytta omkring på grejer och slänga saker och så bytte vi tavlor så jag fick en stor tavla över sängen med Mary-Kate och Ashley Olsen. Det blev super duper fint asså!
Sen så kom jag på att jag ville byta gardiner i mitt rum, så vi kom på att Jasso hade ett par gardiner hemma som hon inte ville ha. Dom är sååååå snygga! De är svarta fransar liksom. Ska se om jag kan få någon bild på hur fint mitt rum blev sen. Mycket mer stilrent!
Men jag hinner inte det nu, nu sak jag ut och träffa Lisa och Jasso, jag kommer hem vid 10 tiden, så ska se om jag hinner skriva mer då.

puss

ska träffa Lisa idag :D

Godmorgon bloggen!

Idag ska jag träffa Lisa. Vi kommer väll troligtvis gå hem till mig och hitta på något kul! Jag tror att vi ska göra lunch här hemma. Ska kolla lite vad som finns att göra. :)
I morgon ska jag träffa Jasso som jag inte träffat på ett tag nu. Ska bli skönt att träffa henne igen!
Vi är ju som pusselbitar, vi hör ihop! Hahah :P

Men aa, nu ska jag väll göra i ordnign mej, puss och kram <3

Cykel taxi är för schteeeeekare! :P

Hej bloggen!

Idag var jag med Sarah och Julia i stan. Vi möttes vid tc och så gick vi omkring överallt typ!
Vi testade löshår på någon affär som jag inte kommer ihåg vad den heter, hittade hår i min färg som kostade typ 400 kr. Skulle så gärna vilja ha det, synd att jag inte tog någon bild!!!!!
Men själva håret var äkta och kostade 400 kr, och det går ju att färga och allt så även om man byter hårfärg så kan man ha kvar det, det vet ni säkert redan men jag känner bara att jag måste säga det! haha:P
Så håret kostar alltså 400, men sen måste man ju ha klämmor att sätta fast håret med, och dom tror jag kostade 80 kr st. Och jag vet inte riktigt hur många klämmor man behöver... Men jaja, jag måste dit och kolla någon gång igen snart, men jag har för mig att man kan få billigare löshår... Typ för 300 eller något sånnt, någon som vet vart???
Snälla berätta i så fall!

Vi hade jätte kul som ni säkert förstår... Vi åkte "cykel-taxi" från hötorget till den där affären med löshår. Haha det var så skönt asså! :P Vi bara satt där och han körde oss alla tre ganska långt faktiskt! Och alla tittade på oss och så bvar det någon kille i 20 års åldern som sa: Steeeekare! ;)
Hahaha, och vi bara garva! :P

Jag skriver mer sen. pussssssssss

asså vilken tid det tar!

Hej bloggen!

Jag sitter och väntar på att Julia och Sarah ska ringa och säga att de är klara.
Jag har precis pratat med båda två i telefon, Julia i hem telefonen och Sarah i mobilen... Sammtidigt!
Haha, guud vad stökigt det blev att snacka med båda två sammtidigt och förklara för den ena vad den andra sa osv..
Men vi fick fram att Julia snart är klar och ska ringa mij när hon är det.
Och Sarah som har sovit hos några kompisar ska också göra sig klar och ringa. Hon hade tydligen missförstått att vi skulle ses alla tre idag. Men nu vet alla, och jag vänat bara på att de ska bli klara!
Jag har suttit klar ett tag nu och bara väntat. Har haft det skit tråkigt!
Men hoppas dom blir klara snart så inte hela dagen hinner gå och så hinner vi inte göra något!
Fast det tror jag inte kommer hända da men jaja. :)

puss


Jag vill ha någon snygg tavla till mitt rum!

Hej, idag ska jag träffa Sarah och Julia. Jag ska kolla efter en tavla på Gallerix.
Jag behöver en snygg tavla i mitt rum känns det som!
Typ på Marilyn Monroe, dom som varit på Gallerix har säkert sätt jätte fina bilder på henne. Jag tycker i alla fall att dom är jättefina! :)
Jag skulle villja ha en stor, kanske någon av dom här:





Asså dom här två är så himla coola! Skulle vilja ha någon av dom i ett stort format.. Ska se vad jag hittar!
Nä, nu  måste jag göra mig klar så jag kan träffa Sarah och Julia snart!

puss

Vilken tycker ni är finast??

var i vällingby idag

Hej hej!

Idag var jag med farmor i vällingby. Vi var på "K fem" det är ett ganska nybyggt "modehus" som bara har dyra och fina märkesaffärer, alltså inte som gina tricot och hm och sånt som jag brukar springa runt i, haha.  
Så himla fint det är där, har aldrig vart i just "K fem" men jag ska åka dit någon mer gång, det var så fiint!
Som vanligt när jag och farmor är ute så kan vi inte hålla oss från att köpa saker, allt från kläder till smink och inredningssaker... Idag blev det ett linne och sedan saker till mitt rum.
Jag hinner inte skriva mer men ska visa lite grejer jag köpte:


AFFÄR: Zone Company






* en korg med lock för 69:50 kr
* en glas flaska (prydnad) för 9:50 kr

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
AFFÄR: Indiska





Jag ville ha nya kuddar till mitt rum. Vi hittade ett jättebra erbjudande på Indiska och där finns det ju så många fina kuddar, så var det "ta 3 betala för 2" så jag tog två och farmor ville ha en, jag fick betala för den dyraste av mina två och den kostade: 149 kr.
Så jag fick två fina fina kuddar för 149 kr, inte illa!

--------------------------------------------------------------------------------

Sen så är min farmor så gullig så hon köpte ett fint linne till mig på "Mango" 
mango är ett dyrt märke så jag tycker det var jätte gulligt av henne! :)




kan "VEM SOM HELST" få en roll i en tv serie?!

Heej allihopa!

Idag satt jag hemma och glodde på tv hela dagen. Inte så kul, och jag blev så himla irriterad på en sak.
Jag kom på att det finns så många skit serier på tv! Jag satt ju och kollade runt på olika kanaler och hittade lite roliga saker som top model som gick vid 16:00 tror jag... Men annars var det ju faktiskt nästan inget bra!?
Det var någon serie som jag höll på att få en "lackattack" på asså! (hehe mitt egna nya uttryck "lackattack")
Det var en tjej i äldre tonåren som helt plötsligt får se sin "döda farmor" i sitt vardagsrum... Och om jag hade vart hon hade jag liksom blivit, chockad, rädd och glad på samma gång! Jag hade skrikit och gråtit och mycket mycket mer!
Men den här tjejen bara ställer sig upp och säger utan de minsta inlevelse:
- Åh. Hej farmor. Jag har saknat dej. Och sedan kramades dom bara??
Asså så himla dåliga skådisar det finns, jag fattar inte hur människor som hon kan få en roll i en tv serie?!
Men jaja.. :)
I morgoin ska jag träffa min farmor. Länge sen vi sågs själva nu. Ska blir kul att träffa henne och gå runt på stan lite.
Min farmor är så rolig för hon liksom gillar att gå och "shoppa" och fika och så.
Vi har så kul ihop och hon är så snäll och gullig!

puss


Lyssna booys ;;)

Till alla killar som blir förvirrade i olika situationer.

När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne.
När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne.
När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne.
När hon är tyst - Fråga vad som står på.
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet.
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka.
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting.
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne.
När hon är rädd - Skydda henne.
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne.
När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt.
När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta.
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej.
När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen.
När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå.
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar.
När hon "bumps" in i dig - "Bump" in i henne också och få henne att skratta.
När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig.
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det.
När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan.
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan.
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes.
När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den.

Ladda upp denna texten inom 2min annars får du otur i kärlek resten av ditt liv!

sportlov <3

Hej

Jag sitter här hemma och kollar på tv, idag tar jag det lugnt..
Det är så himla skönt att det är lov, annars hade jag gått upp klockan halv 7 på morgonen som vanligt och det är sååå skönt att slippa det!
Jag tror att jag har öron-inflammation så jag försöker ta det lugnt och vila.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.
Men jag har lovat att träffa farmor någon gång under lovet så det kanske blir av i morgon! :)
Nu ska jag kolla vad det var för post som kom.

puss och kram

söndag 22/2-09

Hejhej!

Julia och jag träffades i solna centrum och gick och kollade lite kläder osv.
Sen fikade vi på "espresso house", vi fortasatte att gå omkring och kolla, och sen åkte vi hiss. x)
Asså för er som inte förstår, det finns hissar i centrum som går upp till 8 våningen och det är liksom över taket en bit upp. Så man åker igenom glastaket sådär. Haha det brukade jag göra med Jasso i typ fyran, och nu så åkte jag med Julia 100 gånger upp och ner, upp och ner. Vi såg säkert ut som värsta nördarna när vi stog där i glashissen och skrek och fick för oss att vi skulle krascha! HAHA

Vi träffade aldrig Sarah, hon var på "kalas" för sin lillasyster och det var slut typ klockan kvart i sex, och hon orkade inte komma till solna och Julia kom på att hon skulle vara hemma sex, så vi fick lite brottom.
Jag sprang med Julia genom parken nästan hela vägen till centrum innan vi sa hejdå. När jag kom hem var jag helt svättig, ska nog förbättra min kondis lite!

Jag skriver mera senare, puss

Ska träffa Julia och Sarah

Hej hej!!

Jag har precis gjort mig i ordning och ska snart träffa Julia i solna centrum. Vi ska gå och fika och sitta och snacka lite, sen vid typ 4 tiden ska vi träffa Sarah. Jätte kul ska det bli. Nu ska jag snart ringa Julia...
Vi går säkert hem till mig senare så vi kommer säkert att blogga lite då.

puss och kram så längee.

Kvällens outfit ♥

Hej såhär såg jag ut ikväll. Jag hade inte min nya tunika utan jag väntar med att ha den tills jag har lagat den!







Firat morfar!

Heej!

Nu har alla gått och vi håller på att fixa i ordning här hemma. Det var jättekul att träffa alla och morfar tyckte det var jättekul verkade det som, han fick en bra födelsedags fest! ;)
Jag har precis bytt om och tvättat mig... Imorgon ska jag träffa Julia. Vet inte vad vi ska göra.
Det ska bli jättekul och jag har inte träffat henne på super länge! :)
Jag skriver mer i morgon.

puss

Grattis i efterskott morfar! <3

min lördags morgon

Hej hej!

Idag kommer typ hela min släkt hit för att vi ska fira min morfar som fyllde år igår.
De kommer vid halv fem tiden tror jag de var.
Jag har precis duschat och håller på att kolla vad jag ska ha på mig, de är bra att göra de långt innan de kommer för jag har alltid jättesvårt att komma på vad jag ska ha! Jag får ångest när jag inte hittar något, ärligt!
Så jag har kollat runt i garderoben men så kom jag helt plötsligt på att jag fick ju en tunika från ellos igår!
Den tänkte jag att jag kanske skulle ha, kul med något nytt!
Men det finns ett litet problem med den, man har ju ett silkesband under brösten på den och ena ögglan på ena sidan är trasig... Det är ju bara att sy några stygn och så är det fixat men ja är så himla dålig på att sy! Och mamma har så mycket att fixa med mat och grejer så jag vet inte om hon hinner. :/
Jag får väll se hur jag gör, jag kanske klarar mej utn den där ögglan i värsta fall!

puss

Har fått tunikan från ellos

Heej.

Idag har jag fått min tunika från ellos !!! :D
Jätt fin är den och mamma tyckte om sin också, för vi köpte ju lika dana om ni inte minns det. :)
Jag ser förjävlig ut så bilderna är inte så fina, och mycket suddiga är dom också. Men jag lovar att ni ska få bättre bilder någon anna n gång. Kanske redan i morgon. :)







...Och självklart så ska jag inte ha mjukisar till. Men detta var liksom bara en
snabb fotografering för att ni skulle få se hur den såg ut!

give me some money !

Hejhej.

Jag sitter här hemma och gör ingenting. Jag har pratat med Jasso i telefon och vi gjorde matte läxan ihop.
Vi satt och räknade tillsammans och gjorde den. Mycke roligare att göra så! haha
Nu ska jag väll ta någon macka. Jag är sugen på tårta! Blev bara sugen på det helt plötsligt.

I morgon ska jag träffa Lisa och Jasso, mina gullungar! Vet inte vad vi ska göra men nått kul blir de i alla fall.

Jag har ett litet problem. Jag har fått nått slags köp beroende... Det känns som att varje gång jag går in på gina eller hm eller salt eller något sånt så hittar jag 1000000 grejer jag vill ha, och känner att jag måste ha! Men så tänker jag att jag måste börja spara lite nu så allt inte tar slut, för det värsta som finns är ju att vara pank, helt pank!
Jag är just nu skyldig 39 kr till kiosken i skolan. Jag har "kritat" och "kritat" och nu måste jag ju betala tillbaka.
Så då blir jag 39 kr fattigare.. (för dom som inte förstår så är "att krita" när man tar något och säger att man ska betala sen..)

puss

onsdag

Hejhej!

Idag skulle jag vart med Lisa och Jasso men Lisa hade läxor och så, så det blev bara jag och Jasso.
Vi gick hem till mig och gjorde fruktsallad, vi hade sprutglädde till och massor av socker! :P
Det var jättegott! Sen satte vi oss i vardagsrummet och kollade på en film jag har hyrt.
Den heter "A Cinderella story" och var jätte bra! Vi satt och garvade lite då och då också.
Sen efter filmen gick vi in på mitt rum och satt drä och snacka och jag råka slå i min bokhylla när jag skulle tända en lampa på mitt skrivbord så vi satt där och garva! :P
Sen följde jag Jasso en bit när hon skulle hem.
Här ät några bilder på dagens outfit;

Jag sööög ihop kinderna där, vet inte vrf   x)

En liten bild på hur de såg ut från sidan... Om någon nu bryr sig.

Åååååååh kolla, jag kan stå på ett ben!!!!!! :D

En sista liten närbild. :)

tisdag 17/2-09

Hej alla!!

Jag sitter här hemma och myser i mina nya mjukisar, jag älskar dom! :D
Snasrt kommer "andra avenyn" och det ska bli jätte kul! Jag har fan glömt vad som hände i förra avsnittet...
Eller joo, Lotta ville ju skilja sig från Roland, juuuste! :P
Sen kommer jag itne ihåg va det var mera. Me det sak bli jätte spännande att se ett nytt avsnitt nu.
Det borde inte vara så här lång tid mellan avsnitten. :/ Då måste man vänta så länge.
Men jag ska ta något att dricka och något att äta nu, skriver mer sen ikväll eller i morgon!

puss

2 bilder på mig med mina mjukisar, tröjan jag hade idag och min fula morgonrock :P




på biblioteket

Hejhej!

Jag sitter i solna centrums bibliotek. Jasso är med mig och vi sitter här vid varsin dator..
Idag hade jag omprov i matte, eftersom det var ett prov som jag missade när jag var sjuk. Det gick inte bra!
Eller asså det var inte så svårt egentligen men jag var sååååå trött och seg.
Jag försökte verkligen men det gick liksom inte. Jag får se hur det går.

Jag är så himla hungrig!!!! Idag var det potatis och nån gryta i skolan och jag satt och mosa potatis med smör.
Låter skit skarrit men det är faktiskt gott. Men nu är jag skit hungrig igen, måste käka något!
Men jag har inga pengar med mej. Jag hade det men jag köppte nya mjukisar på stadium för dom.
Ett par gråa i storlek S kostade 199 kr. Jätte mysiga! :)

Men jag skriver mer ikväll...
puss

Igår

Hej.

Jag skrev inget inlägg igår för mamma satt som vanligt och jobbade vid datorn!
Åhh, va jag vill ha en egen dator, så jag slipper sånt här!
Igår så var jag med Lisa och Jasso och vi hade jätte kul. Vi var i centrum och kollade runt och Lisa klippte sig jätte fint och jag hittade två linnen på Gina tricot för 29 kr st. (Linnena var ärmlösa.)




Vi är så störda, vi köpte en kladdkaka och en sprutgrädde på ica när centrumet skulle stänga och så satte vi oss på en trappa och delade upp kladdkakan... Så hade vi skiit mycket sprutgrädde på kakan och så satt vi mdär och åt med händerna, efter ett tag mådde man illa kan jag tala om! Sen hade vi krig med sprutgrädden, och så gick vi upp på fylloberget och skrev lite där med resten av grädden som fans kvar. Det blev jätte fint! :)

En bild på mig från igår:

14 februari

Hej!

Jag har tittat på melodifestivalen, det var sådär... Ingen låt som jag fastnade för direkt!
Jag har också pratat med Jasmine i telefonen, hon berättade vad hon gjort och så när jag varit sjuk.
Massor av roliga saker, jag önskar verkligen att jag kunde varit med!
Det är så typiskt, när man är där så händer inget särskillt, sen är man borta några dagar och när man kommer tillbaka har man missat jätte mycket! Men jaja, livet är inte slut!
Nu ska jag se någon film som går på tv nu, vet inte vilken kanal eller vad den heter men jag ska se den nu i alla fall.
Ha en bra kväll nu allihopa!

puss

Ett litet måste till sommaren








Puss och kram

Alla hjärtans dag

                                                Glad alla hjärtans dag!



ellos.se

Hej hej!

Idag var jag hemma från skolan... Igen! Nu får det vara slut på det här asså.
Och det är det nog för jag mår faktiskt mycket bättre nu!
Så jag funderar på om jag ska träffa någon i morgon. Vad tycker ni?
Jag har kollat lite på ellos.se och då hittade jag en jätte söt tunika för 99 kr!!!
Jag var bara tvungen att beställa och mamma tyckte också den var fin så hon beställde också en. Hehe! ;)

Det blev en brun till mig och en rosa åt min mamma. Fina va?


Gått och myst idag.

Hej allihopa!

Idag har jag varit hemma igen. Ingen feber efter att jag har tagit iprem men snorig och hostig är jag just nu!
Jag har varit med min lillebror Adam idag, vi har inte gjort något speciellt men det var väll kul i alla fall! :)
Jag tog åtminnstonne en bild på min outfit idag om någon är intresserad!


                                * T-shirt               -  JC
                                * Mjukis byxor   -  Adidas

                   
Och min katt kom  med lite grann där :P hehe

LOVE

Hejhej.

Jag har precis laggt på luren efter att ha pratat en liten stund med Jasso.
Hon sa att folk hade frågat efter mig i skolan och då blir man ju glad! :)
Jag åt pizza till middag. Äter inte det ofta alls men den här kvällen orkade ingen laga mat! Det blev en hawaipizza. Mums!
Top Model håller på på 3an så jag ska sätta mig och titta på det.
Ha det bra! Puss <3

Take It Easy :)

Hej.
Jag mår bätte nu efter att ha vilat, tagit en ipremoch en halstapplet!
Man blir så seg när man är sjuk, och särskillt när man har feber!
Idag har jag bara tagit det lugnt och vilat framför tvn, inget riktigt roligt att titta på men jag halv sov nog mest.
Jag blir hemma i morgon också eftersom  att influensa inte är något man blir av med på en enda dag! Jag ska va glad att jag ens kan sitta vid datorn och blogga just nu för resten av min familj låg i sängen hela dagarna när dom hade det!
Så jag ska väll inte klaga! :)
Nu tänkte jag ta det lite lugnt och hoppas att jag blir frisk snart!

puss

influensa

Hej.

Jag har inte orkat skriva ikväll för jag känner mig risig som fan!
Hela min familj har haft influensan, och jag har varit jätte glad och tänkt: Jaaaa! Jag har klarat mig undan den skiten än så länge! :D
Men nej da, nu kommer den. Har hostat ganska mycket idag, och det var inte vanlig hosta... Det gjorde liksom ont i magen och allt när jag hostade. Sen efter skolan var jag med Jasso ett tag men vi hade inge kul så vi bestämde oss för att ses igen i morgon istället.
Jag missade bussen när jag skulle hem och jag orkade inte vänta i typ 10 minuter så jag gick in i centrum. Hittade till min glada förvåning mitt present kort på hm. Och gissa hur mycket det fanns kvar på det?... 125 kr.
Inte så mycket men jag har ju handlat också! Så ja kollade på ett linne men de satt inge bra tyckte jag. Men hela tiden kände jag att jag inte mådde så bra som jag brukar. Först tänkte jag att jag var trött, men det var inte de. När jag kom hem så hade jag feber! Så typiskt alltså. :( Så jag sitter här med iprem och sådant. Orkar typ ingenting,
Det suger att vara sjuk!

Dagens outfit

Hejhej.
Det här hade jag på mig idag, sorry för den väldigt, väldigt dåliga bilden!



                             Linne - Gina Tricot
                             Cardigan - Lindex
                             Jeans - Cheep Monday

i bibblan med jasso

Heej alla söta!

Just nu sitter jag här i solnas bibliotek med Jasso. Vi har suttit här i typ en timme snart.
Jag måste bara berätta en sak som hände idag på bilden! :P
Vi satt och målade, Patric (en kille i klassen) börja hålla på om att Jasso skvätte vatten på han. (så jävla barnsligt om ni frågar mej! ) Men asså hon hade inte skvätt vatten på honom, det skvätte från hennes pensel (typ en droppe) när hon målade. Så han börja hålla på om att "tycker du det är kul eller, ska jag skvätta vatten på dej eller!?" Och Jasso försökte att inte bry sig... Så tar han en pensel och blöter den och står o skvätter på henne! :O
Så blir hon arg efter ett tag och tar vatten muggen hon har på sitt bort och kastar den på honom! Och han får typ värsta chocken och tar sin mugg och kastar tillbaka. Hela klassen stannar upp och undrar vad som händer!
Så får båda två damp och börjar skrika och Jasso skriker typ " är du störd eller?!" och så tar hon mer vatten och kastar på han. Då tar han värsta stora glaset och bara kastar rakt på henne!!!! Så blir det bråk.
Dom typ börjar sloss och så kommer läraren och säger till... Sen går jag och Jasso ut ur klass rummet och jag garvar så jag håller på att kissa på mig! :P Hela hennes tröja var dränkt i vatten! Nu på minner hon mej om att hon sparkade på hans LILLA kuk! Haha.
Nu tar tiden för datorn slut om några minuter så hejdå!

puss

gratismakeup.se

Hej allihopa!

Jag tänkte bara tippsa er lite om en sida som heter gratismakeup.se. Det är gratis att bli medlem och ni kan vinna presentkort  mm.
Det gör du genom att värva vänner, vara aktiv på olika sidor och andra roliga saker. Tryck på bilden här nedan för att anmäla er. Och så hjälper ni mig lite också. För om ni blir medlem efter att ha tryckt på bilden, så har jag värvat er. 
puss


Så söt <3

En liten dikt



Hon frågade honom om han tyckte hon var söt.


Han svarade nä.


Hon frågade honom om han ville vara med henne för evigt.

Han svarade nä.



Hon frågade sedan honom om han skulle gråta om hon lämnade honom.

Och än en gång blev svaret nä.



Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmade nerför hennes
kinder,

men då tog killen hennes arm och sa;

Du är inte söt, du är vacker.

Jag vill inte vara med dig förevigt, jag MÅSTE vara med dig för evigt.

Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö!

:) puss


Långsamma jag

Hej sötnosar!

Har inte skrivit något idag för mamma har suttit och jobbat vid datorn... Och jag vaknade sent sent också. Vid klockan 1 satt jag i pyamas och åt frukost vid tvn. Det var skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull! Men hea daen hann ju gå också. Vid klockan halv 3 eller 3 stog jag i duschen, det blev en låång dusch alltså. Kanske stog där inne i en timma eller något sånt. Så hela min dag har alltså varit seg kan man säga. Nu ska jag snart käka middag.
Bra för jag är väldigt hungrig nu.

Puss och Kram

lördag kväll

Hej hej!

Idag har jag träffat Jasso och Fredrik. Han kom till solna och först hade vi så jävla tråkigt så jag höll på att dö, sen blev det roligare. På slutet när jag skulle hem ville jag inte. Hehe, så det blev bra tillslut!
Idag börjar ju Melodifestivalen år 2009. Det ska bli kul, det är ju lite roligt att titta på. Det börjar typ om några minuter så jag ska nog sluta nu. Kanske skriver mer, annars blir det i morgon.

puss ♥

bröllopsduellen

Hej.

Vi såg Bröllopsduellen på bio idag. Den var bra, inte den bästa film jag har sätt men den var bra! :)
När den var slut satt jag och Jasso kvar i sallongen i typ över en kvart!! Vi bara satt där och garva... Vi satt högst upp och på något sätt höll Jasso på att ramla baklänges ner när filmen var slut. Så jag låg typ i min stol och vek mig av skratt! Hon såg sååååååå dum ut. :P
Efter filmen när vi kom ut på stan igen så gick vi och letade efter en väska till mig. Vi tittade lite överallt och tillslut hittade vi en för 299 kr på "accent" det är en svart axelbandsväska, ganska stor. Bra med utrymme för böcker och gympakläder om det behövs. :) Jag blev i alla fall jätte nöjd med den och jag har lite bilder att visa.







Lite suddiga bilder men allt kan ju inte bli perfekt! Nu ska jag sätta mig och titta på "Let's dance"
Jag gillar Nicke från "Nicke och Nilla". Minna favoriter från när jag var liten, och han är ju bra på att dansa.
Vilka hejar ni på?

fredag morgon

Hej alla sötnosar!

Idag är det fredag och jag har ledigt från skolan. Så jäääääävla skönt!
Som sagt så ska jag ju träffa Jasso och vi ska väll ses kanske vid halv 12, eller 12. Då ska vi titta på en väska till mig, käka lunch på pizzeria och senare ska vi gå på bio. Jag vert fortfarande inte vad vi ska se men vi hittar säkert något som passar oss bra. Vi har det så lyxit också för vi har gratis billjetter som vi fick av våran söta Danne i uppehållsrummet! <3
Vi fick det för att vi har jobbat så bra i uppehållsrummets kiosk.
Så det ända vi behöver betala på bion blir väll "gottis" då da. :)
Nu ska jag sminka mig och städa mitt rum. För idag kommer vår städerska hem till oss, och då måste vi har plockat undan så hon kommer åt att städa. Jag måste bara säga att hon är jätte duktig! Bra jobbat hörru! ;)
Jag skriver mer ikväll och då kanske ni får se några bilder. Om jag får några bra, haha jag brukar bara få misslyckade foton.

puss puss

Ledig på fredag =D

Hejsan svejsan allihoppa!

I morogn är jag ledig för att jag har studiedag i skolan! Fan va skönt det ska bli att slippa gå upp 06:30 !! =D
Jag ska träffa Jasso och vi ska först gå och köpa skor till henne. Sen ska vi på bio!  Jag vet inte vad vi ska se, men det blir säkert bra!Gud va kul det ska bli!

Vad ska ni ha för er i morron? :)
puss

Det blir ju ingen prins ?!

Hejhej!
Jag kom precis hem och tänkte käka lite. Har inget mer att skriva just nu så jag lägger upp en bild på mig...
Den är absolut inte seriös!!!!! Det är från när jag, Sarah och Julia klädde ut oss... Jag ska föreställa en prinsessa.
Och ni vet ju att prinsessor brukar kyssa grodor och så blir det prinsar. Jag hade ingen groda hemma så jag testade med en leksaks mus istället. Men det blev ingen prins? :O


Haha det här är i min lillebrorsas rum och därav affisherna! :P
Och så hade Sarah och Julia tonat mitt hår RÖTT! Det skulle bli brunt men det blev det ju inte! haha


rastlös..

Hejsan svejsan!

Asså jag är så rastlös just nu! Jag vet inte vad jag ska göra. Har suttit och kollat lite bloggar här.
Kul att kolla på videobloggar faktiskt. Massor av parodier på Kissie har jag sätt. Skit kul faktiskt!
Men jaja, i morgon har jag gympa. Ska bli roligt. Då får man springa av sig lite och gympa är ett av de få ämnen som jag tycker är okej. :) Det jobbiga är att man måste byta om och så!
Men jag är ju inte skadad på något sätt så det ska nog gå bra!
Vet faktiskt inte vad jag ska göra nu men men...

puss och ha det bra <3

SÅ TRÖTT

Hej.

Jag gick hem direkt efter skolan idag för att jag mådde inte så jätte bra. Jag var sådär trött och hängig. Så som man kan känna sig innan man får typ feber. Men jag hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån det nu! Jag har studiedag på fredag och jag vill inte slösa bort min lediga dag med att ligga hemma sjuk!! Föresten så ska jag och Jasso på bio då så jag kan verkligen inte vara sjuk då! :O
Jag kom hem vid 4 tiden och satte mig och ritade. :) Haha, jag fick bara lust att risa helt plötsligt.
Jag blev ganska nöjd med den! :)


SKA GÅ TILL SKOLAN

Hej hej!

Nu ska jag gå till skolan. Hoppas att ni alla får en underbar dag och så hörs vi ikväll!
Här kommer ett litet tips:

Du behöver bara blanda en äggula, lite olivolja och majonäs tillsammans.
Sätt upp håret i en låg tofs. Blöt håret i tofsen och fördela sedan hårinpakningen i tofsen.
Ta håret i en 5 liters plastpåse och sätt en tofs runt den. Låt sedan verka i minst en timma.
Tvätta håret med shampoo ungefär 2 gånger efteråt. Du kan självklart ha inpakningen i hela håret fast det finns risk för att håret blir fett i hårbotten!

puss <3


4/2-09

Hej.
Jag gick upp klockan halv 7 idg för jag trodde vi började 8.Men vid halv 8 när jag ska gå hemmifrån till tunnelbanan så ringer jag Jasso bara för att kolla så hon inte har försovit sig eller något sånnt... Då ligger hon i sängen helt nyvaken och jag säfer typ: Men hallå?! Vi börjar klockan 8 idag!!!!
Och då får jag veta att vi börjar inte alls klockan 8... Utan klockan 9! Hon fick höra det av Sohad igår kväll eller något men hade glömt ring mig och berätta.
Så nu får jag väll ta det lugnt da. Skönt i och för sig men jag hade gärna sovit lite längre om jag vetat om det här!
Jaja, man kan inte alltid veta allt. Hoppas ni får en skön dag nu!

puss


En lång skoldag!

Hej.
Måste bara börja med att säga att det var min bästis Julia som skrev flörra inlägget. Haha, gulligt Julia!
Idag var jag i skolan till halv 6, frivillgt! Haha, nä jag skojja men det är faktiskt sannt att jag var i skolan till halv 6. Vi slutade sent, vid typ halv 4. Och då gick vi ner till Danne i uppehållsrummet. Jazzo hade omprov i kemi så jag satt där nere tills hon kom ner. Det tog väll en kvart eller något sådant. :)
Då satt vi där och pratade med Danne. Och helt plötsligt när jag kollade på klockan så var den 5. Sen nästa gång jag kollade klockan var den halv 6. Haha, vi satt i skolan till halv 6 på kvällen! I vanliga fall brukar man ju nästan springa ifrån skolan när man slutar, haha men inte idag inte! ;)
Så vi kom väll, ut ur skolan vid 5 över halv 6. Sen när vi kom till skolan var det bara att åka hem och käka, hann inte göra så mycket annat. Men det var skit mysigt att bara sitta där i Dannes lilla rum och snacka till halv 6.
Ikväll ska jag bara sitta vid tvn och kolla Andra Avenyn! Har längtat! Älskaer er alla, skiver mer snart... Anntingen ikväll eller i morgon.

puss

/Julia

hej hej, hoppas det är okej felicia men tänkte göra lite reklam för min och sarahs blogg.
Den heter sarahjulia.blogg.se läs varje dag och skriv många kommentarer. PUSS
/Julia


2/2-09

Hej hej älsklingar!

Nu sitter jag här vid datorn och fixar. I morogn har jag franska läxförhör och jag ska redovisa vädret på franskan också. Jag hatar att redovisa på franskan. Jag kan ju inte snacka franska!
I morgon blir det kanske bio också. Skulle blivit idag egentligen men Noppin blev sjuk, hon kanske komme ri morgon. Och då tror jag att vi tar bion i morgon. :)
Nu ska jag bara slappa och mysa med mina gosiga katter som ligger bredvid varandra här i soffan.

puss ♥

Just det, det var någon som ville att jag skulle berätta vad jag tyckte om filmen 27 dresses som jag såg för några dagar sen. :)
Jag tycker att den var rolig, det var ju en romantisk komedi och sånnt älskar jag! Och Katherine Heigel som spelar Jane (huvudpersonen) är ju bara så bra, jag gillade henne i film,en "på smällen" också!
Så om man gillar romantiska komedier ska man se den här! Jätte kul och killen är ju söt också! ;)


JAG LOVAR

Hej allihopa!

Sitter här och lyssnar på musik... Kate Perry Hot n cold är på på högsta volym här!
Tycker den är så himla  bra... Hon är jätte bra på att sjunga också!
Men jaja, jag har precis fått hem en lapp från skolan. En "Frånvarolapp" där står alla sena ankomster, alla gånger man har skolkat och så vidare. Mamma och pappa har precis skällt ut mej pga alla min asena ankomster! 5 min, 10 min, 15 min och 20 min. Som högst är det 30 minuter! Gissa om jag fick en rejäl utskällning. Det är ju fan läskigt att se den här lappen! Jag visste att jag kommer försent ibland, men inte att det var såhär ofta opch såhär mycket! Fan också!
Jag måste bättre mig, annars drar dom in vecko pengen eller värre.
NU LOVAR JAG ATT JAG SKA FÖRSÖKA KOMMA I TID RESTEN AV VECKAN!

RSS 2.0