Inte på blogg humör ikväll...

Heej bloggen!

Det känns tråkigt att behöva säga det men ikväll är jag faktiskt INTE ALLS på blogg humör.
Så ikväll blir det inte så mycket uppdatering. Men oroa er inte, jag är lite trött bara, kommer blogga sen igen i morgon och vara på bra humör igen, lovar! ;)
Ni kommer säkert få en dagens outfit lite senare... Men just nu är jag bara trött, och på lite dåligt humör!
Jag har nämligen utegångsförbud ikväll pga olika saker bla ett bråk med mamma o pappa.... :/

puss och kram // Felicia

Grillfest ikväll !! :D

Heej bloggen!

Jag sitter hemma och pluggar, svenska, franska, engelska och sånt... Tråkigt men nödvändigt!
Men jag vet att om jag gör allt de här tråkiga nu så får jag gå på grillfest ikväll på en fritidsgård på Odenplan.
På den fritidsgården jobbar Danne, och det var han som bjöd dit oss. Det kostar 10 kr för maten. Men det är väll skit bra?!
Nu ska jag läsa några sidor till i svenskan sen är jag klar och ska fixa till mig lite. ;)

Puss och kram // Felicia


29/4-09 Dagens outfit !

Heej bloggen!

Här kommer bild på dagens!!
Jeans- Cheep Monday, Linne - H&M och tillsist en liten rosa bolero som jag hittade längst bak i garderoben xP





(Bilderna är tagna på en skoltoalett.. Hehe)

onsdags morgon

Godmorgon bloggen! :)

Idag har jag sovmorgon till 09.50... Aaas skönt men jag är skit trött! Nu har jag precis klätt på mig och ska gå och borsta tänderna, jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, men ni får ha en bra dag. Jag skriver mer ikväll eller efter skolan...

Puss och kram // Felicia


I want LÖSHÅÅÅÅR ! <3

Heej igen bloggen... Var som sagt ute med Sanna ikväll och vi var hemma hos henne, sen åkte vi in till min skola och hon kollade in den, sen åkte vi hem till mig. :) 
När vi var hemma hos Sanna så fick jag testa hennes löshår.
Och åååh jag vill verkligen ha det, har ju pengar så jag funderar på om jag ska köpa... Tycker ni det??
De här bilderna var inte så bra och jag hade massa hårsprej i håret så det syntes verkligen att det inte var äkta, men om jag skulle ha mitt vanliga raka hår så skulle det ju vara super sött, eller?? <3





puss och kram // Felicia <3

Dagens outfit ♥

Heej här kommer en bild på dagens som bestog av cheep monday jeans och en shorta som jag knöt i midjan med ett linne under... Inget märkvärdigt men fint tycker jag! :)


(tog en bild med Jassos mobil)

Nu ska jag gå ut och träffa Sanna, ska gå ner till henne först och sen tror jag att vi kommer gå ut. :)
Puss och kram // Felicia

Söndags bilder





Mysigt det ser ut :)

Julia i telen: Du måste sköta dina läxor!! (HAHA)

Heej bloggen!

Sanna ringde tidigare och frågade om jag ville gå ut, men jag hade så jävla mycket läxor så jag var tvungen att säg nej. Måste läsa as mycket svenska till i morgon... Har missat en hel del!
Julia ringde också, fast ännu tidigare, och vi snackade lite, hon undrade vad jag önskar mig eftersom jag fyllt år och ska fira de på fredag. ;) Jag vet faktiskt inte vad jag önskar mej, sen fick jag en liten "utskälling" för att jag inte skött mina läxor... HAHA Julia du är för störd ! <33
Men nu ska jag väll läsa vidare, vi hörs.
Ha det bra puss och kram ! <3

090427

Heej bloggen!
Idag är det måndag igen... Skönt eller tråkigt?
Ja var as trött i morse, vi kom hem ganska sent igår och jag hoppade in i duschen vid 00.00 så jag var ganska slut när klockan ringde klockan 06.30... :/
Idag var jag med Jasso efter skolan och vi gick hem till mig och gjorde nudlar... Sen så pluggade vi typ i över 2-3 timmar!!
Jag sitter och pluggar nu också, för det finns mycket skolarbete som jag måste ta igen, har väll slarvat lite med läxorna kan man säga.. xP
Men jaja, nu måste jag fortsätta plugga! Hoppas ni får en bra kväll <33

Lättlurade!

Heej bloggen!
 
Nu sitter jag här vid datorn och min lillebror sitter och tittar på tv. Idag har jag varit med Adam, Allan och Julia. Jag och Julia har skrämt upp Adam och Allan rejält, haha, vi lurade dom med den där sidan http://www.peteranswers.com/
Dom blev så jävla rädda, så det har vi suttit med typ hela dagen, men nu har Julia och Allan åkt hem till stan , vi ska åka efter maten! Ha det bra!

puss och kram // Felicia

Mys kväll !

Heej bloggen!!

Just nu sitter jag i lilla huset här på landet och kollar tv, lyssnar på musik och bara vrääääker i mig godis
med Allan och Adam, jätte mysigt! <3
Vi har kollat på lite "scary" klipp på youtube.com och blivit riktigt uppskrämda asså. Så nu tänkte vi sätta på något som inte alls är läskigt, utan bara så sjukt att man kissar på sig. Vi ska kolla på någon Stig Helmer film. xP 
HAHA han e ju så jävla skön!!  Så det ska vi göra nu... Förutom det jag skrivit här i inlägget så har vi också busringt runt lite. Jag höll på och snacka med en 21 åring från GBG i typ 15 minuter. HAHA han va så skön, han skulle på fest med nåra konmpisar... :P
Men nu ska vi väll sätta på filmen ocgh mysa lite... Ha en bra kväll!
 
Puss och kram // Felicia ♥

Stranden, Felicia & Julia <3

Heeeej alla söta!!
Här sitter jag med Julia och Allan, Adam den lilla nörden  sitter och spelar tv spel... Ehm, som vanligt! xP
Men jaja, jag och Julia stack ner till stranden och skulle ta lite sköna bilder... Here they comes!

















































Åh nu äntligen var bilderna sluuut!

Klädångest !

Heej bloggen!

Jag har typ "lite" panik just nu, det är super varmt och jag håller på att dö,
och så har jag precis konstaterat att jag typ inte har några kläder med mig!!!
AAAAAAAAAAAH jag får panik, jag har typ inget att ha mig, hur ska jag göra?!
Julia är här och Allan också. Vi har lyssnat på musik och haft jätte mysigt, men just nu har jag panik! Hoppas det blir bättre sen.... Och just nu håller typ Allan och min lillebror på att misshandla en humla, och jag får ännu mer panik, kommer dö av hjärtslag snart asså! xP haha
nu ska jag gå, byebye <3

The Veronicas Untouched Official Music Video


Solen skiner! :D

Heeeeej söta bloggen!
Nu är jag på landet och det är bara så himla solit och fint och varmt här ute... Hoppas n i alla har det lika fint som jag!
Jag har ätit frukost och klätt på mig, hoppar nog sminket idag, jag är ju endå bara på landet, ingen speciell kommer se mig.. :P Det är så himla mysigt väder och jag har varit ute på tomten med katterna, som är lite små fega och vågar inte vara ut om ingen i familjen är med lite som stöd! haha :P <3
Idag ska jag träffa Julia älskling, honär också ute här och vi sak väll mysa ute ki det fina vädret! :D
Ha en jätte bra dag nu, kommer säkert skriva flera gånger idag och ni kommer säkert få lite bilder på oss...
Ha det mysigt ute i värmen nu, puss och kram <3


Så här soligt är det!!! Man ser knappt mig pga solen. <3 and I love it!


Haha, min ena katt har gömt sig under en stol ute... Försökte få fram henne! <3

Ha det fint nu allihopa!

*snyft* *snyft*

Heej bloggen. Nu har vi kommit ut och plockat upp våra saker. Skönt!

Idag var en heeemsk dag! Igår hade alla 7or i vår skola föreldramöte, min pappa var där... Då fick dom veta att dom har pengar problem och måste splittra oss till 2 klasser. Just nu är vi 3, 7a (där jag går) 7b, och 7c...
Men till 8an ska vi bli 2 klasser. Och det funkar ju inte!? Hallå, asså ska vi typ bli över 30 pers i varje klass!? Helt sjukt!
Och så för att spara in på löner till alla lärare så ska dom typ sparka skit många, där bland Danne! :'(
Och när pappa kom hem och berätta det här igår, mm... Så blev jag bara så jävla sur, och satt och grät hela kvällen typ!
Asså ska dom förstöra mitt liv eller, jag var aaaas ledsen när dom skulle sparka Danne, låg och grät på kvällen, och nu ska dom förstöra min klass också!!!!! ÅHHHHHHHHHHHH
Så idag när jag kom till skolan var jag verkligen inte på bra humör. Jag och Noppin och Sohad satt och snacka om det hära, och Noppin började gråta... Jag och Sohad försökte trösta henne, jag kunde ine gråta för det kändes som att tårarna var slut, från igår kväll liksom.
Men sen gick vi ner till Danne. Och han kramade mig och frågade hur jag mådde, för han vet att jag mår skit över allt de där med att han ska sluta! Och då kunde jag inte hålla mig längre, jag började as böla! Och han fick sitta där och trösta mig... Jag bara grät och grät och sa att jag skulle döda vår cp rektor!! Han har vart i vår skola i typ 2 veckor och tror att han  kan allt, han bara kommer hit och förstör!!!! :'( AAAAAAAAAAAAAAAH jag hatar honom!!!
Så skulle vi ha livskunskap och jag satt där och grät och grät nere hos Danne, Sohad och Noppin gick upp... Jag ville inte för jag ville liksom inte komma upp i klassrummet helt röd i ansiktet och typ mascara i hela fejjan...
Så jag satt kvar där nere och grät... Så kom Josse och Hedvig och undra om dom skulle följa med mig till min klass, jag var redan 10 min sen så jag ville inte. Men sen tänkte jag att det var ju den lektionen dom skulle informera oss lite vad som ska hända.. Så jag gick med dom upp och alla kolla på mig i koridorerna, så jävla pinsamt!
När jag öppna dörren till klassrummet och gick in 10 min sen och helt söndergråten skämdes jag som fan asså!
Men min lärare hade tydligen fått veta att jag var ledsen, och om inte annat så såg hon väll det på mig, så hon sa bara att jag kunde gå och sätta mig och att det var lugnt!
Jag sitter bredvid Noppin längstbak i klassrummet och hon grät ju också, så jag kände mig inte så jätte ensam när jag satt där bak och tårarna bara rann. Haha, va dum jag kände mig! Men jag kunde inte sluta asså!
Sen efter den hemska lektionen gick jag ner till Danne igen, och jag grät fortfarande! Asså mina tårar bara rann hela jävla dagen, det tog aldrig stopp! Och jag överdriver inte asså, jag lovar jag grät hela jävla dagen utan att sluta. Så tillslut skämdes jag ine över att gå igenom korridorer med mascara i hela ansiktet.
Lite senare på eftermiddagen hade jag lugnat mig och jag och Noppin tänkte gå hem till henne och fixa oss lite, kunde ju inte gå omkring sådär. Mitt face var typ helt svullet och rött efter all gråt.
Men Josse var snäll och låna ut smink till oss, hon sminka mig jätte fint, tack Josse! :) <3
Sen skulle vi ha gympa som sista lektion och Danne slutade för dagen, haha när jag kramade han och sa hejdå var jag påväg att börja gråta igen.. Kändes typ som värsta adjöet! :P hehe

Men ja, efter skolan skulle jag vart med Sarah, men hon kunde inte så jag och Noppin åkte till solna...
Vi kolla in på gina och hittade klänningar... Men vi hade inga pengar så vi gick hem till mig och hämtade, Noppin fick låna pengar av mig, så åkte vi in till stan och köpte där.
Hon köppte en jättefin kjol och jag linnet jag visade i det nedre inlägget! :)
En hemsk dag som jag aldrig kommer glömma, men nu är den slut och nu börjar snart nästa dag!

Ha det bra nu, puss och kram! // Felicia


Packar; ska till landet..

Heej bloggen!
Jag håller på att packa för vi ska snart åka ut till landet. Ska vara där över helgen,
och Julia ringde precis och sa att hon också ska åka ut nu! :D
Idag har det vart hemskt, riktigt hemskt! Jag berättar mer senare... För jag orkar inte ta hela skiten nu! :(
Men jag tänkte iaf lägga ut en bild på ett linne jag köpte på Gina idag med Noppin. :) Hare bra allihopa, puss. <3


Lagar mat

Heeej bloggen..

Tänkte bara lägga upp ett litet inlägg. Jag står just nu i köket med laptopen och håller på att göra middag till mig och min lillebror, eftersom våra föreldrar är på föreldramöten, mamma i min skolan och pappa i min lillebrors...
Jag håller på att göra makaroner och kyckling soppa, den är typ thailänsk och jätte goooood! :D hehe
Nä, nu ska jag fortsätta med maten här, hare bra, puss! <3




Seriöst?! Danne ska vara kvar !!

Heej!

Idag fick jag veta att efter hösten ska Danne ( som jobbar i vårt uppehållsrum och som ALLA älskar ) få sparken!! För att skolan har för lite pengar till hans tjänst?!?
Jag och Jasso fick typ panik,jag menar, han kan inte SLUTA!? Är dom dumma i huvudet?? Alla älskar honom..
Sabina som är praktikant hos honom nu, och som gick på vår skola förut när hon var "ung" föreslog att vi skulle göra en protest lista... Så hon skrev en och så printa vi ut typ 10 sidor... Så tog jag och Jasso 4 sidor med oss till slöjden och så lät vi dom i vår klass skriva på, det blev typ en tredje dels sida, sen ägnade vi varje rast hela dagen åt att få folk att skriva på... Och det var inte svårt för typ hela jävla skolan vill ha kvar han! Och jag svär att jag dödar den som inte vill!!!
Så tillslut hade vi fått ihop 5 A4 sidor fulla med namnteckningar. Och det är inte ens hela skolan, många kvar som säkert vill skriva upp sig för att rädda skolan från total undergång!!! (
hehe lite överdrivet men de känns ju typ så!?)
Så i morgon ska vi visa Danne hur många som kämpar för att han ska få vara kvar!
Sen ska vi gå till vår rektor och så får vi se vad som händer. Men han MÅSTE få vara kvar, vrf ska dom ta bort den läraren som alla elever älskar!?! Sjuuuukt !!





Lämna oss inte!! ♥

Praoa på Tacobar !!

Heeeej bloggen!
Hoppas alla haft det bra! Jag har haft det br iaf. ;)
Jag och Jasso har gått runt i solna centrum och letat efter prao platser. Vi ska nämligen praoa den 18-20 maj... Det är ingen "riktig" prao, men vi fick välja mellan massa olika saker på Elevensval och bland dom sakerna fanns prao. Och det verkar ju kul såp vi valde det!
Så vi har gått runt i solna centrum och frågat runt lite, och nu har vi typ bestämt oss för TacoBar. Vi ska gå dit gen i morgon för då skulle "bossen" vara där. Så skulle han/hon hjälpa oss att fylla i papper and stuff.. ;)
Så jag ska jobba på TacoBar! :D Hoppas det blir kul! <3

: Skulle jag inte passa bra som servitris? ;P


MSN Web Messenger

Jaa, hej allihopa!!

Nu har jag tittat på Andra Avenyn, spännande! :P
Jag och mamma kunde tillslut avinstallera messenger och så testade vi att installera om det... Jag trodde verkligen att vi hade lyckats men så gick det inte igen! :( TYPISKT!
Men nu har jag hittat ett sätt att logga in på msn just nu endå, MSN Web Messenger :D Man loggar in direkt på explorer. Bra va? Nä nu ska jag tvätta bort sminket! hare bra sweeties! <3

Små handlat

Heej bloggen! ♥

Idag har jag varit med Jasso, och så har jag "små handlat" lite...
Jag älskar verkligen att gå och köpa lite smått ibland... Är typ shoppingberoende! xP haha nej jag skoja !
Men jag tänkte visa lite vad jag har köpt;



♥ BH från hm på REA; 79,50 kr (ordp.129kr)
♥ Trosor från hm REA; 29,50 kr (ordp. 49,50kr)
♥ Låga strumpor man kan ha innanför t.ex. ballerina skor, från hm 59,50 kr
♥ Alldays trosskydd 25 kr

Vem är den här "galnaste.webblogg.se" ? ♥

Heej, här är en liten lista - Har ändå inget att göra ;

Jag har:
[x] egen digitalcamera
[x] egen dvd
[ ] egen video
[x] egen dator
[x] bredband
[x] mobil
[ ] mp3
[x] ipod
[x] eget rum
summa:7

[ ] säng större än vanligt
[ ] studsmatta
[ ] pool
[ ] basktetkorg
[x] hockeyspel ( någonstans )
[x] cykel
[ ] pokerbord
[ ]pingisbord
[ ] bor i hus
[ ] två bilar i familjen
summa: 2


[ ] Nitendo Wii
[ ] X-box
[ ] X-box 360
[ ] PlayStation 1
[x] PlayStation 2
[ ] PlayStation 3
[x] Nitendo DS (min lillebrorsas)
[x] Gameboy Anvance (ockå lillebrorsas)
[x] GuitarHero
[x] Singstar
[ ] Moped
[ ] Cross
[ ] Fyrhjuling
summa: 5


[x] Mamma
[x] Pappa
[x ] Bror
[ ] Syster
[x] Farmor
[ ] Farfar
[x] Mormor
[x] Morfar
summa: 6

[ ] varit på skidsemester i utlandet
[x] varit på solsemester i utlandet
[x] varit i Grekland
[ ] varit i USA
[ ] varit i Storbritanien
[ ] varit i Thailand
[ ] varit i Afrika
[ ] varit i Asien
[ ] varit i Italien
[ ] varit på Cypern
[x] varit i något övrigt land i Europa (finland xP)
[x] varit i Stockholm ( varje dag :D)
[x] varit i Göteborg
[ ] varit i Malmö
summa: 5

[x] mer än 5 skor
[x] mer än 5 byxor
[x] mer än 10 tröjor
[x] har varit på konsert
[x] åkt båt
[x] åkt flygplan
[x] åkt tåg
[x] åkt spårvagn
[x] åkt tunnelbana
summa: 9

[x] du har sovit på hotell
[x] du har sovit i tält
[ ] du har sovit under bar himmel
[ ] du har sovit i husvagn/husbil
[x] du har sovit över med någon
[x] du har tältat med dina kompisar
[x] har har åkt buss själv
[ ] du har åkt vasaloppet
[x] du har vunnit någon tävling
[x] du har varit ute efter klockan 02:00
summa: 7  


[x] har något eget husdjur
[/] ditt rum är stort
[/] du får alltid pengar när du ber om det  ( beror på)
[x] du har en hel del vänner
[/] du får oftast som du vill (ibland :P)
[x] din mobil har kamera
[x] din mobil har Mp3
Summa: 5,5


[x] ni har fler än 10 kanaler hemma
[x] plattång
[x] laptop
[ ] gitarr
[ ] elgitarr
[ ] piano
[ ] trummor
[ ] flöjt
[x] stereo
[ ] surroundljud/hemmabio
summa: 4


[x] du har mer än 100 på msn
[ ] du har mer än 200 på msn
[x] du får ha MSN för dina föräldrar
[ ] du har pojk/flickvän (tog slut för ett tag sen..)
[x] du har en vän du kan lita på 
[ ] ska snart på en konsert
[x] du ska snart utomlands (kanske till kroatsien:D<3)
[ ] du har allt man kan önska sig
summa: 4

Totalt:  50,5
0-10 : Har ni ingenting eller?
11-30: Ni har saker men ni hade kunnat ha mer.
31-50: Du är normal.
51-70: Sluta tjata om saker, du har ju massor.
71-90: Överklass, snobb!

SLUTSATS: Jag vet inte om jag ska räkna med 31-50 eller 51-70.... Jag hade ju 50,5... :/  Men det är ju närmast 50 så det blir väll det. Jag är alltså normal! :D Jippppppie!!!! (haha)

Concrete Angel



Heej bloggen...
Den här låten är så bra! Jag tycker den är så sorglig, och jag börjar nästan gråta när jag ser videon... Asså jag vet inte vad det är men även fast den är sååååå hemsk och man bara vill gråta så kan jag inte låta bli att älska den!
Den är så fin. <3

Dagens mys outfit ;P

Helllllllu bloggen!!

Jag tänkte lägga upp en bild på dagens outfit för det känns som det var ett tag sen...
Fast det var det nog inte, men det känns iaf så! ;P
Idag är det inget märkvärdig men endå, ni får något att titta på...
Vita jeans från Kapphal, dom är gamla!
Och en flis töja (min och Jassos Piff och Puss tröja! ;P haha)
Inget märkvärdigt som sagt, men mysigt! <33




puss och kram så  länge // Felicia <3

Adresser hit och dit

Hello!
Nu är jag hemma igen och jag håller på att fixa kuvert till inbjudningarna alla ska få som ska komma till min tjejmiddag!
Försöker hitta allas adresser, för jag kan dom inte utantill! :P
Jag har hittat dom flesta nu, bara några kvar. :)
Åhh, va skönt det är att ha en egen dator!! Att inte behöva vänta tills någon anna är klar och sen gå in. Nu kan jag logga in när jag vill!!!!! :D Super duper skönt! <333
Men nu ska jag väll fortsätta leta runt bland allas adresser... :P haha
Ha det bra! puss och kram <33

// Felicia - I LOVE U

Nu ska jag ut och äta! <3

Heej bloggen!

Nu ska jag gå och äta födelsedags middag på thai restaurangen... Ska bli jätte mysigt och jag bara ääälskar thai mat!
Vet inte om jag hinner ta på något lite "hetare" än det jag har på mig just nu - nämligen mjukisar och en mjukis tröja...
Kanske hinner ta på något annat fint och sminka till mig lite, för just nu sitter jag här heeelt osminkad
och ser ut som ett litet troll! haha
Aja, det är jag som fyller år och det är väll jag som bestämmer när vi ska gå... :P
Jag skriver mer ikväll, hoppas ni får det bra!

puss och kram // Felicia


Världens skönaste tant!!

Haha jag kan inte låta bli att skratta åt det här även fast jag har sett den typ 2000 ggr.
Asså jag tycker hon är så jävla skön, och jag älskar hennes snygga avslutning! xP


Kan inte fixa det...

Heej bloggen!

Ja, vi klarade inte att fixa till det där. Men vi ska gå ner till The Phone House någon gång i veckan
och kolla om dom kan fixa det! :) Hoppas hoppas! <3
Men aa, idag fyller jag år! Jaaaaaa! :D Jag är 14 år nu, haha.
Ikväll ska vi käka på restaurang, en thai restaurang som finns här nere. Muuuums!
Men nu ska jag typ klä på mig något, haha jag har inte gjort det ännu. :P
Ha en bra dag allihopa, puss och kram // Felicia <3

Dator problem .

Heej bloggen!

Jag håller på att försöka fixa min nya dator, det verkar inte gå så bra.
Jag försökte installera msn igår, och jag måste gjort något fel för hela datorn blev helt sjuk. Faan! :(
Jag har suttit där hela dagen med mamma och pappa och vi försöker hitta felet och allt. Och jag får snart damp!
Orkar inte att den ska hålla på och krångla så jävla mycket!
Aja, nu ska jag försöka fixa det igen då, måste ju gå, annars får vi lämna in den :(

puss och kram // Felicia

Fest fixare :P <3

Heej igen bloggen!

Jag har precis klätt på mig och håller på att sminka mig. Jag tog en snabb dusch för man vill ju lukta gott och se fräsch ut när det är kalas! :P hehe
Men nu så är det full gång här hemma och mamma håller på att laga mat och pappa kom precis ut ur duschen han också.
Nu ska jag sminka mig klart och sen så kommer ju gästerna vid klockan 18 så det är lite bråttom att få allt i mordning nu!

puss och kram // Felicia

Jag har fått en egen LAPTOP!!!!!! :D :D <3

Heeeeeeej!

Asså ni fattar inte hur glad jag är just nu, jag har fått en egen laptop, tänk hur länge jag hållt på och tjatat om en och nu fick jag en! Jippiiii! Det är en HP och den är såååå fin!
Vi har hållt på och installerat internet och virus skydd nu på morgonen och nu sitter jag här i mitt rum och skriver till er. :)
Idag ska jag ha fest för släkten, och nästa helg för kompisar. Men det är ju egentligen i morgon jag fyller år på riktigt... Men mamma och pappa ville ge mig den idag så jag skulle hinna installera den och så. :D <3
Jag är jätte glad just nu men nu ska jag fixa lite i mitt rum, så det är fint när gästerna kommer! Dom kommer vid klockan 18 tror jag det var, då ska vi väll käka och sen ska jag få presenter och sånt! :P
Guuud jag älskar att fylla år!

puss och kram // Felicia 





********** Jag fyller år på söndag! :D **********

Rubriken säger helt enkelt allt! ♥

Vandringsdagen

Hej, här kommer lite bilder på Jasso från vandringsdagen som vi hade i skolan idag. :)
puss och kram skumbanan <3







Fikat med farmor och bytt däck

Heejsan bloggen!
Nu är jag hemma och har precis satt på datorn. Jag har suttit och pluggat lite so eftersom vi har geografiprov i morgon, jag tror jag kommer klara det!
Jag har ju varit och fikat med farmor och det var jätte mysigt! Jag kom hem till henne först och sen gick vi ner till "Bullens bageri" och så satt vi där och fikade och pratade, så mysigt!
Sen gick vi hem till farmor igen och satt där ett tag, sen mötte vi upp pappa och så åkte vi till en bilverksta och bytte däcken på farmors bil. Sen gick jag och pappa hem och så åt vi middag här hemma och sen satte jag mig och pluggade. Så, nu vet ni vad jag haft för mig sen förra inlägget! :)
Här är några tråkiga bilder... ;P





Många däck blir det! ;)

puss och kram // Felicia

Ska ut och fika med farmor <33

Heejsan bloggen!
Ja idag vandrade vi med skolan och vi vandrade runt kungsholmen. Vi började vid halv 10 och var tillbaka vid skolan vid 10 över 12 ungefär. Jag och Jasso gick skit snabbt och satt och vänta på dom andra vid skolan i ungefär en kvart!
Sen när jag kom till solna gick jag till hm och kollade efter någon nessesär som jag ska ha i min väska, jag hittade en hello kitty som var lagon stor och som bara kostade 39,50 kr.
Tror jag ska köpa den i morgon. Och en till väldigt rolig grej som händer, på söndag fyller jag år!! :D Jaaaa, men jag ska ha fest för släkt och familj på lördag. :)
Nu ska jag fixa till mig lite och sen ska jag träffa farmor och vi ska fika lite. <33

puss och kram // Felicia

Vandringsdag i skolan, börjar 09:30 ♥

Heejsan bloggen! ♥

Nu har jag hunnit med att duscha, äta frukost och klä på mig! Nu ska bara sminket på och håret ska fönas, sen drar jag till skolan, idag ska vi ha någon slags vandringsdag, vet inte vart vi ska "vandra" men det blir nog bra. Jag har med matsäck också, och det är pastasallad med kyckling. Muuuums! :)
Nu ska jag göra mig klar, puss och kram! ♥

Dagens outfit + gårdagens.

Heej igen..
Nu har jag ätit klart och ska lägga ut dagens lite snabbt, för Sanna ringer när som helst och då drar vi ut då. :)
Så här kommer några hemska bilder på dagens, men det är de enda jag hinner ta, sorry om jag skrämde någon! xP
Jag börjar med gårdagens, den bilder ser heeelt mobbad ut men jaja, det var den enda jag tog!



* T-shirt från JC
* mjukisar från Stadium

Dagens outfit;


Gravid eller? haha nej jag skojja xP

Som sagt, förlåt om jag skrämde någon nu!! Det var verkligen inte meningen  xD haha

puss och kram nu går jag ut med Sanna och Jasso..

Ska ut med Sanna och Jasso <33 :D

Heejsan bloggen!

Jag skrev inte igår för jag var ute med Jasso hela kvällen och vi var på klubben.
Nu hinner jag inte skriva så mkt heller för nu ska jag ut med Sanna och Jasso, ska bara äta lite först...
Vi ska nog till klubben idag igen eller så ska vi ut med Jassos hund. :)
Men nu ska jag äta klart och så får vi se om jag hinner skriva lite mer sen när jag kommer hem.

puss och kram // Felicia ♥

Bubbleroom.se

Heej, nu har mormor och morfar gått och jag sitter och kollar lite klänningar från Bubbelroom.se
Det finns ju så mycket fint, men det kan vara dyrt också!
Här är några jag gillar lite extra mycket; OPPS; DEN ANDRA JAG TÄNKTE LÄGGA UPP SOM VAR TYP DEN FINASTE FUNKADE INTE; FÖR DET VAR FEL FORMAT :(





Den tyckte jag såg mysig ut, och den kostar REA:1299:- Ordinarie pris: 2195:-

Hemma igen !! :D

Heeej bloggen!

Äntligen kan jag skriva lite igen... Jag har ju varit på landet och jag kom hem nu idag, skönt att vara hemma men det var faktiskt mysigt att vara där också!
Sarah kom ut igår och vi solade och cyklade och spanade in några nya killar som har flyttat ut. :P haha
Idag ska mormor och morfar komma hit och fika, de vill lämna påskägg till mig och min lillebror också.
Jag skriver mer senare och ska se om jag har några bra bilder att lägga in från landet, men jag tror inte jag tog så många, kanske inga alls... Jag ska kolla iaf!

puss och kram // Felicia

Bilder på mig, Jasso och Lisa <33

Heej igen bloggen!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från idag, idag var jag med Sarah, Jasso och LIsa Vi var i centrum och aa, Sarah kollade på skinjacka och jag på skor.
Nu kommer lite bilder. För jag ahr inte mycket mer att säga! Tyvärr så ko inte Sarah med på någon av bilderna eftersom hon redan hade gått när vi tog dom. Hon skulle nämligen hämta sin bror.

























Haha jaa, vilka snyggingar vi är! x) Nu ska jag kolla på tv och äta av mitt påskägg som jag fått av farmor :)<33
Detta blir typ mitt sista inlägg för idag, och i morgon bitti åker jag ut till landet och ska vara där fredag lördag och söndag. Så ni får väll ett inlägg på måndag eller söndag kväll när jag kommit hem! Vi har ingen dator på landet så vänta er ingen uppdatering innan dess. :(
Kanske hinner skriva i morgon innan vi åker.

Puss och kram // Felicia

Klänning 349 kr



puss och kram // Felicia

Köpt skor!

Heej bloggen!

Jag har precis varit i stan och köpt ett par nya skor... Jag la undan dom idag i solna på din sko, och så skulle jag hem och hämta pengar och ner igen och köpa dom. Så när jag kommer ner och säger att jag har lagt undan skor på namnet Felicia... Så får jag bara en sko?! Och då säger jag: ehm, de skulle vara ett par?
Och hon i kassan verkar skit sur och typ stött på nätt jävla sätt... :S
Å hon är så himla otrevlig och bah: men det är väll inte mitt fel?!:O
Och jag frågar liskom om hon kan hämta etrt par i 39..  Och hon är skit sur och vägrar typ... Så jävla skum käring asså!
Så tillslut sa hon att jmag var tvungen att gå till en anna butik, för hon orkade typ inte leta efter ett par till mig!!!
Vilken bra service!?
Så jag fiuck åka in till tc och gick till feetfirst, men där vbar dom slut och hon i kassan där var jätte snäll och sa att det hjade dom skorna i storlek 39 på din sko på drottninggatan, så jag gick dit och där fdanns dom! :)
När jag kom hem berättade jag för mamma hur otrevlig den första bruden hade varit, och mamma blev skit sur och ringde och skällde ut dom på din sko i solna centrum! HAHA
Här är en bild på mina nya skor, fick springa runt lite för att få dom men det var det värt tycker jag!





Blus från H&M 198 kr

 

Hej, tycker inte ni att den här blusen från H&M ser så jävla skön ut, den kostar 198 kr och jag älskar den här bilden också. Ser ju bara för härligt ut!

Tävling hos FEBB

Hej söta läsare!






Nu är det så att FEBB har en tävling på sin blogg.... Hon samarbetar med nuknuk.se  och chique.se och nu har man chansen att vinna lite saker därifrån. Jag är med och tävlar med det här inlägget! :D
Hoppas det går bra, önskar alla ett stort lycka till!

puss och kram // Felicia

Torsdag den 9/4-09

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej allihopa!

Idag ska jag träffa Sarah och Jasso! Vi ska göra nått kul, vet inte vad ännu... :P hehe
Men jag måste var hemma och käka lunch med min lillebror innan jag ska gå ut. Ska väll käka vid 12 eller något sånt. Har precis ätit frukost så är inte så hungrig just nu!
Vi ska ses i solna vid 13:00....
Men det var allt jag hade att säga nu! Så ha de bra, skriver så fort jag har något att säga eller när jag har datorn bara! ;)

puss och kram // Felicia

Sarah // Reklam

hejhej,
jag vill bara göra reklam för min nya blogg hihi

Läs&Kommentera!


www.ohsarah.webblogg.se

pusspuss

Dagens inte så jättefina outfit

Hejhej bloggen!
Nu tänkte jag lägga upp dagens outfit. Inget märkvärdigt idag men det är kul med bilder! tihi
Ni får en liten bonus i den här bilden också, min kisse Sivan! :P haha



                       T-shirt Hm 98 kr
                       Mjukisar Stadium 199 kr
                       Kofta Lindex ..Kommer inte ihåg priset... :S

T-shirtar från H&M

Här är t-shirtarna jag köpte på H&M i måndags. 2 pack för 98 kr!


Tisdags; bilder










Ja, det här var bilder från i tisdags!  :)
Den där T-shirten som både jag och Sarah har på oss är den jag köpte i måndags. Fin va?

Onsdag med Sarah <3

Heej bloggen!

Idag har jag varit med Sarah. Vi skulle träffas i stan vid tc vid 13:20, men Sarah hade tappat bort sin plånbok och lite sånt, så hon kom till tc vid 13:50 istället. Så jag satt och väntade ett bra tag. 
Men jaja, sen gick vi omkring lite i affärer, men asså det var inget kul för båda vi var helt borta!
Asså jag vet inte vad som hade hänt med oss!? Men vi typ var as trötta och pratade knappt...
Sen åt vi lunch på Sandy's... Jag tog pastasallad och Sarah tog en varm macka eller nått sånt. Gott!
Sen bestämde vi att vi skulle gå hem till mig och kolla på film.
Men när vi kom hem till mig blev vi sugna på att göra ett videoinlägg. Så vi gjorde flera och vi valde ut ett som blev bra! Så skulle vi ladda upp det på youtube.com och guuuud va långt tid det tar!
Så vi gick in i mitt rum och pratade och mamma och min lillebror kom hem. Och när jag ska gå ut till datorn och kolla om uppladdningen var klar (efter typ 1 timme) så sitter min lillebror vid datorn, han hade tryckt ner allt vårt och loggat in på sitt konto!!!!!??  Aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh! Fan också, då hade vi väntat på att skiten skulle laddat upp i EN TIMME;
och så hade min lillebror tryckt ner och förstört allt. Men jaja, gjort är gjort!
Sen skulle Sarah hem på kvällen, och jag åt middag och kollade på tv. :)
Nu ska jag ladda upp bilderna från i tisdags (igår)... :)

Puss och kram // Felicia

Spegeln jag köpte i måndags;

Hej alla.

Jag har precis fått in alla bilder från i måndags, visst var det många!
Haha och det tog hela morgonen nu att ladda upp på datan och sen lägga upp i bloggen.. Men nu är det klart och det är skit skönt! Idag ska jag träffa Sarah, men först ska ni få se bilder på spegeln jag köpte i lördags:









Såå, nu ska jag träffa Sarah. Puss och kram vi ses på stan xP

Måndags; bilder






































HAHA va många de va :P <3

Fått en film, och lite annat skit snack bara.. :)<3

Hej bloggen!

Ja nu får jag lite panik. Jag har fortfarande inte lagt upp bilderna på mig och Sarah från igår, och inte de från idag. Och de är så många så det kommer ta skiit långt tid att ladda upp också. Jag tänkte att jag kanske ska försöka hinna dt i morgon bitti innan jag ska iväg och träffa Sarah. :) Ska försöka hinna med det, lovar!
Ja, i morgon ska jag alltså träffa Sarah, vet inte vd vi ska göra... Jag fick precis en så jätte lust att köpa kläder. Men nu är det så att jag inte har pengar så det går ju inte. :( Typiskt! Jag hittade ett jätte fint linne på gina, för 99 kr. Och det fanns bara ett kvar i min storlek... Och jag har pengar till den men om jag köper den kommer jag inte ha så mkt pengar kvar sen. :/ Hur ska jag göra!? ååååååååååh
Ska testa det i morgon iaf, och om jag älskar det så köper jag det. Om jag känner mig halv fin i det så låter jag bli!
Det verkar som en bra strategi! xP

Min pappa är så snäll ibland. HAHA Idag hade han köpt en film till mig; "Tokig i dig"
Någon som sett den? Den verkar bra iaf. :)

Puss och kram // Felicia

Ska ut med Jasso nu <33

Heej bloggen!

Jag hinner inte skriva så mkt nu för jag ska ut med Jasso. Idag har jag varit med Sarah och Jasso, vi träffades i solna vid ungefär klockan 12... Då gick vi in i centrum och Jasso köpte lika dana tröjor som jag och Sarah köpte igår. :)
Sen när vi gått omkring lite så gick vi hem till mig och åt lunch... Sen var vi hemma hos mig och hade jätte kul. :)
Nu har jag precis ätit middag. Och nu ska jag ut och träffa Jasso. Så hare bra vi hörs snart!

Puss och kram // Felicia

Sitter här med Sarahs dator.. xP

Heej bloggen!

Jag han inte skriva så mycke förut för Sarah ville ju skriva i sin blogg också... Men jag sitter iaf här med henne och hon har precis satt på en film som heter Isprinsessan. Haha, jag vill inte se den så jag bloggar lite istället.  :P
Men nu tänkte jag berätta lite, lite om vad vi har gjort. Vi gick alltså omkring i stan och hade det jätte kul.
Så kul att träffas och gå omkring, då får man ju verkligen tid att snacka ordentligt. Vi köppte två pack t-shirtar på hm för 98 kr som ni ska få bild på. Asså ni ska få så mycke bilder så ja vet inte när ja ska få tid att lägga upp allt, kommer ta ett tag ju!! :P
Men iaf så köpte både Sarah och jag dom där t-shirtarna.Vi tog en hel vit och en blå och vit randig. Super fina var dom iaf!
Lite senare på dagen åt vi lunch, eller ja... Jag år lunch på donken och vi satte oss ute för det var så fint väder!
Så skönt med solsken och att kunna gå  runt i tunna och lätta kläder!
När vi sitter där och skrattar och jag äter som en riktig gris, så ser vi helt plötsligt Blondinbella som kommer gående med sin kompis. Haha vi stirrade typ ut dom xP
Sen gick vi vidare och Sarah köpte ettt par skor på hm för 98 kr. Jätte söta, jag funderar faktiskt på om jag kanske också borde köpa ett par. Har ju inga skor... Aja, vi får väll se.
Iaf så var det jätte mysigt och jag hittade också en spegel med guldram som jag köpte. JÄTTE JÄTTE FIN! Den satte vi sen upp i mitt rum när vi skulle hem till mig och hämta mina grejer eftersom jag ska sova här.
Men nu vill Sarah att jag ska sluta skreiva och titta på filmen med henne istället, ååååh va kul xP haha nää jag skojja.
Men vi hörs och så lovar jahg att jag någon gång ska lägga upp bildera iaf. Snart! Så fort som möjligt!

puss och kram // Felicia

Sover hos Sarah inatt :)<33

Heeeej bloggen!!

Jag sitter här hemma hos Sarah för jag ska sova här ikväll.  Super kul! 
Vi ha vart i stan hela dagen och var helt slut när vi till sist kom hem till Sarah...
Vi har verkligen haft skit kul och tagit 1000000000 bilder asså ;P
Jag ska lägga upp dom sen. Ser ni också att jag fixat ny design. Vi råkade först typ förstörs hela min blogg...
Och jag satt och fick damp! Men nu är det okej iaf. Men det är inte perfekt och som jag vill ha det ännu!
Men det ska väll bli bra någon gång... Hoppas jag!
Men nu ska vi kolla på sex and the city på 3an. Hare bra jag skriver säkert senare inatt eller något.Och så ska jag ju lägga upp alla bilder. :D Vi ska iaf ha det kul och mysigt nu!

Puss och kram // Felicia

God morgon!

Heej bloggen!

Jag har precis gått upp, fattar inte varför jag gör det så tidigt när det ändå är lov... Men jaja, jag kan ändå inte sov nu!
Idag ska jag träffa Sarah och vi ska väll gå på stan. Måste kolla efter ett par nya gympaskor för mina adidas är helt förstörda! Jag klev jätte snett förut, men gör det inte längre, så jag gick sönder dom...
Det var synd för dom är ju så söta annars, jag gilar att de inte är så klumpiga och så...
Men jag ska försöka hitta några andra som är lika bra, och som jag hoppas att jag slipper kliva sönder, men jag kliver inte snett längre så det är nog ingen fara. Ni sak få se bilder på de sönder klivna adidasen...













Ser ni va snett jag har gått för att det ska bli sådär! :(
Aja nu ska jag äta frukost, puss och kram !


Dagens outfit, med jacka !

Hej bloggen!
Jag vet ju att ni redan fått dagens outfit tidigare idag... Men nu tänkte jag att jag kunde lägga in dagen igen, fast med jacka... För jag tycker att jag fick 2 gansak bra bilder på det! :)
Puss och kram // Felicia




Festen i lördags, bilder!

Bilder från festen i lördags, super söta var vi ju! xP




























Från i lördags

Heej bloggen!

Ja, igår var jag ju med Jasso och senare på kvällen var vi på fest på en ungdomsgård på Odenplan... :)
Det var jätte kul, och igår var det så varmt ute också!!! Jag gick omkring med tights och ett linne och ballerina skor! :D
Jätte skönt verkligen!
Ni ska få lite bilder från igår och sen bilder från när vi skulle till festen... ;)

Vi hade bara tights och linne på oss och vi var ute i solen jäte länge, så skönt...






... Sen skulle vi på fest! :D

//Sarah

Hejhej!
jag ska bara göra lite reklam för min blogg ( förlåååt Felicia ) hihi!

www.ohsarah.webblogg.se Klicka !  ;D

Läs & kommentera!

Förlåt så jävla mkt !!

Heej bloggen!  ♥
Gud va skönt att blogga igen. Känns som en evighet sen jag skrev, fast att det bara var i förrgår!
Jag ska till min kusin Sebastian idag och fira honom för han fyller 5 år ! :) Hahah gulligt va, 5 år ! <33
Jag ska lägga upp bilder från tex igår då jag och Jasso var på fest i odenplan...
Massor av fina bilder från dagarna jag inte bloggat...
Hopps ni inte slutat läsa bvara för att jag inte skrivit på typ 3 dagar! :S
Här kommer lite bilder på det jag har på mig idag:



* Tröjan ; köppte jag igår på Gina tricot, den har puffarmar och är skuren så man ser ryggen och så är det en rosett där också, ni ska få se bilder på den mer senare. ;)

* Jeansen är Cheep Monday








Och tillsist då...  puss och kram på er så hörs vi ikväll när jag kommer hem!


Just nu.. <3

Heej bloggen!

Just nu har jag precis ätit och jag har så jävla ont i min handled.
Här kommer en bild på mig just nu, och förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag!
Ni ska få bilder senare från igår på mig och Noppin och Jasso och så ska ni få bilder från idag. Men just nu kan jag knappt röra handleden och därför är det jättesvårt att skriva och sitta vid datorn! :(

Men hopaps ni mår bra och ihnte har ont i några handleder! :P
puss och kram // Felicia


April, april din dumma sill ;P

Hej bloggen!

Idag är det första april, idag ska man luras med folk ju. Haha :P
Har ni blivit lurade idag då? Eller har ni lurat någon?
Jag har inte blivit lurad, men jag har lurats... Jag ringde till Julia, och så sa jag att jag hade blivit tagen av två vakter i centrum idag... Och hon sa liksom : VA? Varför?! :O
Och då sa jag att jag hade tagit två mascaraor, fast bara två. Så varför tog dom mig, det var väll inte så mycket?!
Haha och hon lät helt chockad när jag sa det fast sen fattade hon att det var ett april skämt. HAHA! <3
Där skrämde jag dig ordentligt hörru. ;P

Idag var dagen på vår tema staden dag där vi skulle få tunnelbane uppgifter. Vi alla fick välja ett ställe i stockholm som man skulle ta tunnelbana till. Man skulle aldrig h vart på stället förut... Så jag och Jasso var ett par och vi valde att åka til Fittja. Så vi åkte dit och så skulle vi beskriva stället. Sen efter lunch så skulle vi skriva det på affischer och sätta upp i klassrummet.
I morgon ska vi redovisa för klassen stället vi åkte till. :)
Men vi sak också åka till gamla stan... Ska bli roligt!
Men nu ska jag gå på toa, haha puss puss.

Jag är med i veckans blogg ! ! !

Heeej, jag såg precis att jag är med i veckans blogg hos filippaah.blogg.se
Om ni tycker att jag är värd en röst så ska ni gå dit och rösta!!!!! Woooho! :D
Om ni vill rösta så gå till den här adressen:

http://filippaah.blogg.se/2009/march/deltagarna-till-veckans-blogg.html


Hoppas ni röstar på mig! ;P
Puss och kram // Felicia

1 April 2009

Godmorgon alla som är vakna nu!

Idag börjar jag 9 igen och det är jag jätte glad för, för jag hade verkligen inte orkat gå upp tidigt idag!
Igår var det skit tråkigt i skolan, asså vi satt och läste ett häfte om stockholm, jag som tyckte det skulle bli lite skönt att inte ha vanliga lektioner och istället team vecka... Men idag tror jag det blir bättre för idag ska vi liksom få tunellbana uppg. Vi ska typ åka omkring i stockholm och kolla olika styällen. Man åker 2 och 2 tror jag det var. Jag ska åka med Jasso. :)
Men nu ska jag göra mig klar så jag kan gå vid 5 i halv ungefär.
Ha en bra dag nu!!!!!
puss och kram // Felicia

RSS 2.0