Hoppas vi kan åka snart!

Heej bloggen!

Nu ska vi försöka åka hem, fast det beror ju helt på katterna vilken tid vi kan åka... Förra gången blev det ju skit sent!
Hoppas det går bättre denna gång, detta blir också mitt sista inlägg för idag, för jag sak packa ihop datorn, så ni får två sista bilder som jag precis tagit att mumsa på tills jag skriver mer i morgon...
Ha det bra, puss!





Första doppet !!

Hejsan bloggen!
Jag kom precis upp från stranden, jag Allan och Adam har badat. Mitt första dopp år 2009, jaaaaa!
Det var 19,5 grader i vattnet och jag badade och gjorde kullebyttor och dök och haha jaa jag vet inte vad jag gjorde! :P
Men nu sitter jag här i lilla huset (som alltid?) och ska snart äta middag tror jag, ha en bra kväll!


puss och kram // Felicia  ♥

*Stolt* fotograf !

Heej bloggen!

Jag sitter inne i lilla huset och har tråkigt som fan, vad ska jag göra??
Jag kollade just min mobil, då såg jag två bilder på Vivan som jag tog igår kväll... Och jag måste erkänna att jag känner mig stolt, är jag inte en duktig fotograf? haha.
Aja, jag lägger in dom för jag har inga andra bra bilder just nu, försökte fota lite på tomten alldeles nyss men det blev inte så lyckat kan man säga. Hehe.

Är jag inte bäst??




Corinne Bailey Rae - Put Your Records On

Tycker den här låten är somrig och skön! :)

'

Låt den rätta komma in

Hej allihopa!
Förlåt för att jag bara skrev typ ett inlägg igår. Men jag hade liksom en lite datafri dag, kan ju behövas ibland!
Men nu ska jag skriva lite mer, igår kollade jag på "Låt den rätta komma in" den var bra men jag trodde den skulle vara läskigare... Men bra var den ju!
Idag så har jag typ tagit det lugnt och ska snart äta lunch... Vet inte vad det blir men jag är hungrig så jag kan äta vad som hels typ. Ha det bra nu så skriver jag mer senare! puss ♥


Ompyssling ..

Heej bloggen!

Idag har jag haft en riktig skön, varm dag! Det var så varmt att jag och min lillebror låg i varsin solstol på tomten i morse och lyssnade på musik med våra ipod's. Fick faktiskt lite linjer från minishotsen och linnet jag hade på mig, inget jätte synligt men det märks ju att jag blivit lite brunare iaf. Har fått lite solbrända ljusbruna ben, snyggt! :)
Sen så spelade vi kubb, och passade lite fotboll... Jag äger ju på kubb hörrni! hehe
Sen efter lunch så cyklade vi, jag var helt slut efter! Jag har ingen kondition!  Måste träna upp den!
Näör vi kom tillbaka efter cykelturen så var jag helt slut så jag satte mig på tomten i min "bästa vän" solstolen och hade lite fotbad och läste första twilight boken.
Tillslut blev det lite småkallt för solen började gå ned så jag gjorde mig klar och gick in i lilla huste till min lillebror som är här inne med Allan... Så nu sitter jag här inne med dom två sötnosarna! haha <3

puss och kram // Felicia

Kallt och lite små skakigt..

Heej bloggen!

Här sitter jag och skakar, jag har suttit här nere i lilla huset och läsat olika bloggar, min lillebror spelar fortfarande tv-spel här inne. Men nu tänkte jag göra ett litet inlägg, och jag har inget att säga direkt så jag kom på att jag kunde ta några bilder... Så jag gick ut, och shiiiiit va kallt det är! Ärligt talat jag skakade och hackade tänder när jag kom in, var kom denna plötsliga kyla ifrån? Inte mysigt alls!
Men två bilder blev det, sedan sprang jag in hit till värmen igen för det går inte att vara ute just nu! haha
Här får ni bilderna!





Detta foto är taget vid boden på tomten här, jag ser skit sur ut, men det var nog kylans fel för jag är pigg och glad! :)

Blondintest

BLONDINTEST

får du över 60 så är du blond i själen!


DU VILL:

(x) Bli känd

( ) Vara blond

(x) Inte vara ensam

(x) Festa

( ) Vika ut dig i någon tidning

( ) Operera brösten eller läpparna

( ) Vara singel

(x) Vara med i tv

(x) Flytta hemifrån

(x) Bli modell

=6



DU HAR:

(x) Blont hår

(x) Minst 4 olika parfymer

(x) Ramlat av en stol när den stått stilla

(x) Andvänt urringade linnen

( ) Däckat

( ) Spytt ofentligt

(x) Ramlat i en trappa

(x) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans

( ) Kollat i nån killes porrtidning

( ) Gått runt med en t- shirt som det står "SLITZ" på

( ) Haft sex med flera samtidigt

(x) Gått med kortkort kjol eller shorts

( ) Strippat

(x) Andvänt ord som du själv inte kan förklara

( ) Hånglat med mer än 3 pers på en kväll

(x) Haft rosa nagellack

(x) Fått IG på ett prov

(x) Skrattat tills någon har blivit irriterad

( ) Överdrivet mkt läppglans ibland

(x) Blivit utskälld av en lärare

( ) Rökt

(x) Stringtrosor

( ) Piercing i naveln

( ) Piercing i ansiktet

(x) Bedömt någon efter utseendet

(x) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv..

( ) Varit med barn

( ) Gråtit för att få uppmärksamhet

( ) En liten hund

(x) Tappat bort väldigt mkt saker

( ) Sängkläder i siden

( ) Kollat på porrfilm

(x) Bitchslapat nån

( ) Mycket mascara

(x) Skolkat

( ) Varit otrogen

( ) löshår

(x) Brun-utan-sol

(x) Solat topless

=20


DU TYCKER OM ATT/BRUKAR:

(x) Titta på folk

( ) Dansa vilt

( ) Vakna upp brevid en främmande kille

(x) Kyssas

(x) Festa

(x) Kramas

(x) Sola

(x) Gå i mysbyxor

( ) Ha "stövlar" lr klackade skor

(x) Sminka dig

( ) Ta skumbad

( ) dricka alkohol

(x) Fixa med andras hår

(x) Sminka andra på skoj

(x) Shoppa

(x) Titta på snyftfilmer

(x) Bära färgen rosa

( ) Bära smycken

(x) Ha brunkräm eller foundation

( ) Ha läppstift

(x) Knäppa "ego kort"

( ) Sova naken

(x) Säga "Blonda" saker

(x) Ha Lösanaglar

(x) Umgås med killar

(x) Vara olydig

(x) Få/ge massage

(x) Vara GALEN

(x) Skratta

(x) Sjunga med i låttexter

(x) Få/ge komplimanger

(x) Retas

( ) Slåss

(x) Tjafsa

(x) Skoja

( ) Göra manikyr/ pedikyr

(x) Göra som du vill

(x) Ha leggings

(x) Sitta vid datorn

(x) Ligga på beachen och glassa

= 28


DU GILLAR:

(x) Killar

(x) Skvallerblaskor

( ) Porrfilmer

( ) Att visa dig naken

(x) Att ragga

(x) Att träffa nytt folk

(x) Göra "spa" behandlingar

(x) Mys

(x) Helger

(x) Att kolla på tv- serier

= 8

SUMMA: 62 haha :P 


Framme:

Heej bloggen!
Nu är jag framme. Vädret är jätte fint och det var jätte varmt i bilen. Sommarkänslor får man! :)
Nu håller mamma och pappa på att laga mat, jag håller på att packa upp mina saker och min lillebror spelar tv-spel...
Jag är jätte hungrig så hoppas det går snabbt! :P
Vi hörs senare, här är bild på mig när vi skulle åka, hope you like it! ;)



Beeing me! :)

Heej bloggen!

Nu är jag hemma, var tvungen att komma hem tidigt idag för att vi ska åka ut till landet... Idag hade vi en jättelång lunch rast så jag och Jasso åkte till vår gamla skola Skytteholm och hälsade på, jätte kul! :)
Vi träffade Lisa där och hon hade redan slutat så hon följde med till vår skola och satt och kollade på vår gympa som var sista lektion. Sen var jag typ tvungen att åka hem direkt. :(
Hoppas det blir skönt på landet, jag skriver när jag kommit ut!! :)
Outfit för idag:
är linne från Gina
jeanstightsen jag köpte igår
mina vita nya skor (som inte är med på bilden!)

Här kommer lite bilder på dagens, hope you like it! ;)




Varm choklad <3 mej

Hejsan bloggen!

Här sitter jag och dricker varm choklad och myser i min pyamas. :P
Jag håller på att plocka undan i mitt rum för i morgon kommer städerskan, jag tänkte att jag skulle stänga av datorn nu och lägga mig och läsa min bok.
Byebye everyone!

Shopping

Heej bloggen!

Idag var jag ledig från skolan från klockan 10, för jag hade uppvisning på kören... Det var jätte kul och gick jätte bra! :)
Sen efter skolan träffade jag Jasso och hon fick en liten sommar present av mig, nämligen en bikini från H&M som hon gått och suktat efter super länge, så jag köpte den åt henne. Hon lev jätte4 jätte glad!! <3
Sen vid 5 tiden åkte vi till t-centralen och kolade runt i affärer efter skor och sommar brallor åt mig, vi hittade detta:


Mini short från H&M (ord. 98 kr) fast det var 50% så dom kostade bara 49 kr.


Två par skor från Skopunkten, om man köpte två så kostade det andra partet halva priset...
Annars var det ändå rea så dom kostade 99 kr. Men för mina två blev priset 149 kr.


Ett par jeans tights från H&M för 149.

puss

Jasso <3 Sanna <3 Orawan <3 Jag

Heej bloggen!

Nu är jag hemma igen, var jätte mysigt att gå ut lite... :)
Jag och Jasso gick hem till Sanna först, sen gick vi gemensamt till solna C och bestämde att vi skulle åka till kista, varför vet jag inte. Vi bara fick för oss det! :P
Men iaf vi åkte dit men så fort vi kom dit så ville vi inte vara där, vad skulle vi där att göra liksom.
Så vi bestämde oss för att åka till Fridhemsplan. När vi kom dit bestämde vi att vi skulle överaska Orawan i min klass för hon var inte i skolan idag och vi ville överaska henne genom att plinga på hennes dörr och liksom se hur hon mår...
Så vi gick dit och hon blev jätte glad verkade det som! :) Så vi var där hemma hos henne ett tag tills jag skulle hem, då följde Sanna och Jasso mig till solna och där skildes vi åt! Så det var en riktigt kul kväll det här..
Hoppas ni också haft det bra!

puss

Cirkus

Heej igen!
Förra inlägget kom in lite sent för nu har vi ätit klart, hehe. :P
Men nu tänkte jag bara berätta en sak, jag och Jasso var i huvudsta förut idag, och så ser Jasso en häst, hon ba ååh kolla Flisan det finns hästar här nu! Och jag tittar liksom lite och ba nää Jasso, de där är väll typ elefanter! =D
Så typ springer vi dit och tror att det har kommit elefanter till huvudsta på något skumt sätt. :P haha
Men när vi kommer fram ser vi att det är en cirkus dom håller på att ställa upp, det fanns liksom hästar, elefanter, åsnor, kossor, kameler och massa andra djur... Och Jasso blev helt störd och började hålla på om att åh shit jag har sätt en riktig elefant, åh shit jag har sätt en riktigt kamel... :P haha hon var så knäpp!
Så klappade hon en kamel och stog och tittade på elefantera. :P Dom var söta, men shit va stora dom är! :O

 Våra nya bästa kompisar!!
 Är dom inte heta? ;)
 Haha, Jasso med sina nya polare... xP
 Kamelerna. <3 haha
 Hon vågade klappa dom tillslut  :P

Jasso ♥ Flisan = sant

Heej bloggen!
Just nu sitter jag här hemma med Jasso, hon ska äta middag hos mig ikväll och sen ska vi ut och träffa Sanna...
Idag har vi varit hemma hos henne, hämtat hennes lillebror på dagis, varit ute med hennes hund och testat kläder på gina tricot. Jag har hittat jätte fina jeans leggins, dom kostar 299... Det känns lite dyrt.. :/  haha snåla jag! xP
Men dom var iaf jätte fina, jag har inga pengar så jag måste fråga mamma och pappa... Hoppas dom går med på de!
Men nu ska vi typ äta pannkakor med sylt och grädde, muuuums!
Vi hörs senare, puss! ♥



I ♥ jeans leggins


Goodmorning!

Heej allihopa!
Idag börjar jag ju 08:30 så jag är fortfarande hemma, ska gå till tunellbanan vid 8 typ. :)
Idag har vi inget speciellt, bara vanliga tråkiga lektioner, men men. Jag ville bara skriva ett litet inlägg och nu har jag inget mer att säga. Så ha en bra dag! puss

Varit med Sanna <33

Helluuuu bloggen!

Nu är jag hemma igen, det var jätte skönt att komma ut, orkade inte sitta hemma och tråka så det var ju kul att Sanna den sötnosen ringde! :) Vi gick mest omkring och snackade, i parken, på någon gård, på min gamla skolgård och typ lite överallt... Mysigt! Det är så himla skönt att gå omkring bara, inte ha något speciellt mål direkt utan bara gå omkring och prata. Men nu är jag hemma, jag börjar 08.30 i morgon men måste ju vara vid tunellbanan vid 10 över 8.
Så jag har ju inte väärsta sovmorgonen direkt!
I morgon kanske jag ska träffa Sanna igen, anntingen efter skolan eller senare på kvällen, eller både och. :)
Jag ska också träffa Lisa en snabbis och lämna henne lurar som hon glömde i min väska typ för någon dag sen...
Så jaa, det är vad jag ska göra i morgon. :) Hoppas ni mår bra allihopa!
puss


I go out now!

Heej, Sanna ringde och nu ska vi ut, ha det bra! puss

Someone?

Heej bloggen!
Idag var jag med Jasso, vi skulle träffa Chantal och Fanny men dom kom aldrig så det blev inte av...
Men jag och Jasso åkte hem till mig och duschade och fixade oss. Sen käkade vi lite också... :)
Men jag har precis ätit och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Någon som är lite social?

puss

Dagens köp!

Heej bloggen!
Tänkte göra i ordning mig och lägga mig och läsa lite i "Om jag kunde drömma" som är första boken ur Twilight serien... Men först tänkte jag bara lägga upp en bild på dagens köp, en bh utan axelband...
Jag köpte den på H&M för 149 kr, inte vaderad eller något sånt och sitter jätte sönt, man kan ju ha band om man vill, men jag ska nog ha utan eller med genomskinliga.


Lösnaglar och solning

Heej bloggen!
Måste bara börja med att berätta att katten inte kom in förns klockan 11 igår kväll...
Och vi åkte från landet klockan halv 12... Vi var hemma i stan klockan 00.25 och jag gick och la mig klockan 01.03.
En jobbig kväll var det iaf, jävla katt! ♥

Men jaja, det var skönt att vi hade sovmorgon idag iaf, jag hade glömt att vi hade idrottsdag och började 09.50... :)
Efter skolan träffade jag Jasso och Lisa. Vi solade i skytteholmsparken och fixade lösnaglar på mig, Jasso hade gjort med en annan kompis för någon dag sen så hon hade redan jätte fint!
Ni ska få bilder på naglarna, kläderna jag hade när vi sola och så nu, hope you like it! ;)

 Jag i morse.

  Kläder jag hade när vi solade.

 Jag och Jasso, skämt bild!!

 Mina naglar före...

  Mina "snyggish" naglar efter! Fint va? :)

Puss och kram // Felicia

Hem igen

Heej bloggen!
Nu har jag ätit middag och håller just nu på att packa ihop alla saker, vi ska nämligen åka hem nu. Eller ja, så fort vi fått in katterna, Vivan är inne men Sivan är ute och springer.  Så så fort vi fått in henne ska vi åka hem till stan!
I morgon börjar skolan igen som vanligt, det känns lite konstigt eftersom det har ju faktiskt varit långhelg och nu helt plötsligt ska man upp 20 över 6 igen och gå på massa lektioner... Men som sagt så är det typ 2 veckor och 2 dagar kvar tills jag slutar... Så jag håller ut och gör mitt bästa den här sista tiden!
Nu sak jag packa klart och sen bär det iväg hemmoåt, ha det bra!


right now.


Designen är färdig!

Heej bloggen!

Nu är äntligen min design färdig! Jag fick göra den själv eftersom Julia höll på med Allan och Adam...
Men nu tycker jag ändå att den är okej, bättre än innan. Hoppas ni gillar den!
Här kommer en bild på mig från idag, hope you like it! ;)



Finns ju fler men jag pallar faktiskt inte ladda upp alla!
Ni kan få någon nån gång ibland sådär, blir det bra?

Vattenkrig & "Mini" dopp

Heej bloggen!!
Vi (jag och Julia) sitter här i lillastugan och värmer oss, vi har nämligen haft vattenkrig med min lille bror Adam och Allan.
Vi var i lag, jag och Julia mot Adam och Allan! Vilka tror ni vann? ;) hehe.
Sen så badade vi, eller Julia och Allan badad iaf, jag doppade mig till magen och Adam doppade fötterna!
Vi har också tagit lite fina bilder, som vi sak fixa till min header med, håll tummar och tår för att det blir bra!
Här kommer bild på lite blöta kläder haha! *humor*




Fotodags.

Heej bloggen!
Nu har vi ätit frukost och jag har klätt på mig, det blir en vit tunika från Gina och ett par gråa tights...
Julia håller på att ta på sig. Idag är det jätte fint väder! Typiskt, sista dagen när vi ska åka hem så blir det skit fint väder! Jaja, man får väll njuta lite extra da? :)
Nu när vi är klara så ska vi gå ut i solskenet och ta lite nya bilder till min header, Julias blev ju färdigfixad igår och den blev jätte fin! Nu är det dags för min blogg att glänsa lite. :)

puss och kram // Felicia & Julia

Godmorgon på er!

Godmorgon sötnosar!
Hur mår ni idag da, jag känner mig lite små trött men annars är allt bra!
Jag kommer inte ihåg när jag och Julia somnade igår, kanske vid 3 tiden... Det är ju skönt att det inte blev så jätte sent...
Nu så sitter Julia och tittar på barnkanalen, haha hon verkar digga programmen där liksom!
Vi ska väll snart äta lite frukost och sen hitta på något.
Idag är sista dagen på långhelgen, fan jag vill inte börja skolan igen i morgon! Men i och försig så är det inte så långt tills skolavslutningen, så jag klarar mig nog.

Här får ni en låt som jag och Julia inte kan klara oss utan just nu!


Julia sover över.

Heej bloggen!

Nu är Julia här och vi har fixat hennes blogg super fin, den blev verkligen perfekt!
Vi har försökt att fixa till min också, men som ni ser så är det just nu omöjligt att förbättra den. Sorry!
Men vi ska försöka lite i morgon, och ta bättre bilder till headern, hoppas hoppas att det blir bra, håll tummarna för oss!!
Men här komemr iaf lite bilder som vi tog på strande tidigare idag, jag är fotograf så därför är det mest bilder på Julia.
Hope you like it!

  
   
  
   
    
   
  
   
  
  
 

puss och kram // Felicia

Jag vill ha sol och värme!

Heej bloggen!!

Jag har precis käkat lunch, Julia gick också hem för att äta...
Som ni ser så har jag ändrat min design lite, den är allt ifrån klar men det är på gång!
Jag tyckte den förra var så tråkig, den var inte Jag på något sätt!
Designen ni ser nu är den som jag försökt fixa till, men det är något konstigt med mina stilmallar och sånt så det lyckas inte riktigt... Hoppas Julia kan hjälpa mig mer när hon har ätit klart!
Vädret är fortfarande regnigt och målnen täcker himlen, trååååååk väder asså!

Puss och kram // Felicia

Lördag den 23 Maj 2009

Heej bloggen!!

Här sitter jag ny duschad och väntar på Julia... Tråkigt väder idag med, det typ ös regnar och är mulet...
Inte direkt så man vill dra ner till stranden och bada och sola... Utan man sitter helst inne och myser med någon bra film eller sitter vid datorn som jag gör nu!
Hoppas Julia kommer snart, hon skulle bara hjälpa sin mamma med någon grej och sen komma hit.
Ha en bra dag, hörs säkert mer senare!

puss och kram // Felicia



Fint väder va? hehe.


Julia kommer.

Heej bloggen!!

Julia är påväg hit, äntliiiigen! Jag vet inte vad vi ska göra, men kul ska det bli.
Kan ju iaf inte bli värre än vad jag haft idag. För det har verkligen vart lååååång tråkigt!
Här får ni en bild på mig just just nu.



puss och kram // Felicia

picture.

Heej bloggen!

Jag har vart här nere i gäst stugan och tagit lite bilder. Är nog lite efter men jag har precis fattat hur man använder självutlösaren på min mobil. :P haha.
Ända problemet är att jag inte vet riktigt vart jag ska ställa mobilen för att det ska bli en så bra bild som möjligt. Har tästat med hyllor, fönster och allt möjligt, men jag känner mig inte så jätte snygg just nu så ni får bara typ en...

Julia är föresten i norrtälje just nu och hon ska ringa när hon är tillbaka så vi kan träffas! Hoppas det inte dröjer för länge för jag känner mig ganska uttråkad. Vädret är dåligt och Julia är inte här... Surt!
Men men, jag ska inte klaga utan jag tar och lägger in bilden!
Hope you like it!



Gratismakeup.

Bli medlem!


Ska hem till Allan & hans familj.

Heej bloggen!

Detta blir nog sista inlägget för ikväll... Jag och resten av familjen ska dra hem till Allan och hans familj... Ska bli roligt!
Men somsagt så blir detta då sista inlägget för ikväll, eftersom att vi kommer komma he sent sent.
Våra föreldrar kan sitta och prata hela nätter tro mig, och jag ska ine ta med datorn dit så det blir till att fortsätta skriva i morgon. Men det blir säkert också bra, ni får trösta er genom att läsa andra bloggar sålänge tills jag kommer tillbaka och fortsätter "underhålla" er med min söta blogg. :P haha skoja! <3

puss och kram // Felicia



right now.

Tråkat hela dagen.

Heej sötnosar!

Jag har haft en skit tråkig dag och solen försvann typ direkt efter att jag skrivit inlägget. :P
Jag har pluggat hela dagen typ och nu äntligen ska jag få träffa Julias som har väntat... :)
Hörs senare, puss och kram // Felicia

Soligt morgon inlägg.

Heej bloggen!

Solen skiner och jag är på bra humör här ute! Hoppas att Julia kommer ut snart för jag längtar efter henne.
Jag vaknade ungefär klockan 12 i morse, lite sent men jaja, jag hade ju ingen tid att passa. ;)
Jag tog en liten uppfriskande dusch och nu sitter jag här vid min fina laptop.
Jag skriver mer senare. Hoppas ni alla får en bra dag och att solen lyser lika starkt hos er!  ♥


På landet.

Heej bloggen!

Nu är jag på landet, sitter i lilla huset / gäst-stugan med min lillebror som tittar på tv och tycker jag är tråkig som vill sitta vid datorn... Men jag ville ju bara berätta för er läsare lite snabbt att nu är jag här ute!
Och i morgon kommer Julia ut, då ska vi ha riktigt kul! :)
Jag har inte så jätte mycket mer att säga just nu, men ni får ha en bra kväll. Jag skriver mer i morgon!

puss och kram // Felicia

Ska packa & sen bär det iväg till landet.

Heej bloggen!

Jag mår mycket bättre nu, måste vart något jag hade ätit eller så...
I kväll efter middagen ska vi åka ut till landet, det ska bli kul att komma ut, och Julia ska ju dit också. :D ♥
Nu håller jag på att packa ihop saker som ska med, bla kläder och böcker och filmer och sånt.
Men nu ska jag fortsätta packa, vi hörs senare!

puss och kram // Felicia

Hemma från skolan.

Heej bloggen!

Jag är hemma från skolan idag för jag kräktes i morse. Inte så mysigt!
Men nu mår jag bättre, känner mig inte illamående längre iaf.
Jag har suttit och tittat på Extreem Home Makeover, dom hjälpte en familj som hade en utvecklingsstörd son, och asså det var så sorgligt, eller asså dom fick det ju bra men jag tyckte det var sorgligt iaf hehe.
Så jag satt och grät  xP 
Men nu har jag torkat bort tårarna och tänkte försöka äta lite. Hörs senare!

puss och kram // Felicia


Dålig uppdatering.

Heeej bloggen!

Förlåt för dålig, dålig uppdatering idag! Det blev aldrig av att jag satte mig vid datorn vet ni, jag var nämligen med Jasso...  
I morgon är ju sista dagen med det här Elevens val och "självförsvars" kursen...
Lite tråkigt, men å andra sidan så får man ju en lååång helg. Och det är ju alltid skönt! :D
I morgon börjar jag klockan 09:00, då ska vi jogga och så ska vi springa en millitärhinderbana... Jobbigt blir det nog! haha. Men nu ska jag läsa lite... Ni får ha en bra kväll.

Puss och kram // Felicia

Träningskläder?

Jaa, hej hej igen då da!

Jag har pratat med Julia lite i telefon och hon kommer ut till landet i helgen, precis som jag... Skönt att slippa vara själv!
Vi snackade lite och lyssnade tillsammans på lite låtar från melodifestivalen... :) Kuligt!
Men just nu så håller jag på att tänka ut vad jag ska ha för kläder på mig i morgon när vi tränar "självförsvar" igen...
Idag hade jag på mig vanliga mjukisar och en grön Lotto T-shirt som jag fick låna av Jasso, haha. :P
Och jag kände mig inte så fin i det, inte för att man behöver vara fin när man ska träna men jag vill se lite bättre ut iaf. hehe. Va löjlig jag känner mig! :P
Så jag håller på att tänka lite på vad jag ska ha på mig... Vi får se om jag kommer på något.

puss och kram // Felicia



Självförsvar

Heej bloggen!

Nu har jag ätit middag hemma och tänkte skriva lite till er här...
Idag hade jag "självförsvar" på elevens val, det var bara för tjejer.
Det var kul och jag har lärt mig skit mycket om hur man kan försvara sig på många olika sätt. :P
I morgon ska jag ha det igen fast med nya övningar såklart! Hoppas det blir lika kul då...
Det är ju jätte bra för konditionen också, man blev "lite" varm liksom. haha..
Men aja, här kommer 3 bilder från idag. :)



Jasso vid Lisas port.


Jasso i Lisas trapphus. hehe.


Glass med jordgubbar hemma hos Lisa.


puss och kram // Felicia

Hos Lisa.

Hejhej bloggen!

Just nu sitter jag hemma hos Lisa med Jasso. Vi har ätit glass och jordgubbar och suttit i Lisas rum och snackat massa shit! :P haha
Nu ska vi typ gå ut, eller aa vi ska typ till centrum eftersom det spö-regnar, eller ja vet inte om det gör det fortfarande men jaja... Jag har sätt att det finns 30% rea på jackor på Salt. Så jag tänkte titta lite på det.
Men ja skriver mer ikväll så ha det jätte bra nu sötnosar!
( ska få jätte "söta" bilder sen :P haha )


puss och kram // Felicia

Garderobs rensning & klänningsköp.

Heej bloggen!

Idag har jag varit med Jasso... Vi kollade runt i solna efter klänningar till skolavslutningen, men den jag ska köpa fanns inte  solna, så vi åkte in till t-centralen och gick och provade den. Jag köpte den och sen åkte vi typ hem till mig...
Jag sa ju att ni skulle få bild på den men jag är inte riktigt säker, jag tänkte att ni kanske kan få se den när jag ska ha skolavslutning, så blir det som en liten överaskning, vad tycker ni? ;)

Sen iaf när vi var hemma hos mig så satte vi på tvn och slappade till någon rolig serie, den var faktisk bra och vi satt och garvade en hel del. :P haha
Sen kom mina föreldrar hem och vi gick till mitt rum. Sen kom vi på att vi skulle rensa min garderob och byrå och fixa lite snygg ordning där, för det var vääääärsta röran! Går inte att beskriva. Så vi gjorde jättefint överallt och nu är det snyggt som fan! :D

I morgon har vi Elevens val vecka, eller asså det är inte bara i morgon det är ju hela veckan.
(Förutom torsdag och fredag för det är ju långhelg, sköööönt!)
Och då har jag och Jasso valt "självförsvar" det är typ som en kurs i självförsvar för tjejer.
Hehe, det lät kul, och det är ju bra att kunna försvara sig! :P

Men nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli skit skönt!
Puss och kram // Felicia

Norge vann.

Norge vann och de var dom värda! Skriver mer i morgon, puss.

Eurovision Song Contest 2009

Heej bloggen!

Nu ska jag sätta mig och mysa framför tv:n med massor, massor av godis och dricka läsk tills jag spyr och så ska jag titta på Eurovision Song Contest 2009, hoppas Sverige går långt föresten! =D
Så här ser jag ut just nu, den där fläcken på mjukisarna är bara vatten, det var nån liten fläck där och då tog jag vatten och försökte få bort det, och då blev det en blöt fläck. Det är alltså inte jag som kissat snätt eller något! hihi





puss och kram, detta blir nog sista inlägget för ikväll. Ha det bra så hörs vi i morgon! ♥

red.



I'm home.

Heej bloggen!

Nu är jag hemma och har precis ätit middag.... som vanligt... hehe.
Jag och Noppin hade det jätte trevligt, vi var ju på bio, och vi kände oss lite udda för att det var skit fint väder och alla var ute i solen och då går vi på bio... Men det var ju kul endå! =P
Filmen var jätte bra och jätte rolig, jag satt och skrattade högt flera gånger, så Noppin fick typ säga till mig ibland när jag skrattade för högt! haha.
Sen så kollade vi runt i affärer poch letade klänningar till skolavslutningen. Vi hittade jätte fina på Salt.
Och jag ska typ köpa en av dom i morgon eller något sånt. Den är gul, ni kommer få se bild sen när jag tar någon, glömde bort det idag. Men det var inte det ända jag hittade, jag hittade en kavaj/bolero också, som jag typ känner mig tvungen att köpa, om jag gör det kommer den användas skit mycket är jag iaf säker på!! =D
Men dom sakerna får jag kolla på mer i morgon, vilken tur att Salt finns i Solna Centrum också så jag slipper åka in till stan, inte för att det är jobbigt eller långt men aja. =P
Nu ska jag ta på mig myskläder och så ska jag slappa lite, mina fötter är helt slut efter en dag med Noppion, haha!


puss och kram // Felicia


Blått och vitt ♥

Heej sötnosar!

Jag har precis klätt på mig och håller på att sminka mig färdigt.
Idag ska jag och Noppin på bio och sen En shopaholics bekännelser. Den börjar klockan 13:30.
Ska bli jätte kul, och jag tänkte hinna kolla lite på TopShop efter någon klänning också, måste ju ha något till skolavslutningen, är ju faktiskt inte så långt tid kvar! :)
Men här får ni en blå vit bild på dagens outfit.
hope you like it !











































T-shirt H&M
Väst Kapphal
Jeans Cheep Monday

cool bild.


godnatt.

Nää hörrni, nu går jag och lägger mig och drömmer fina drömmar om att jag är med i Twilight.
Haha, vill släppa mitt tråkiga liv och vara med i deras! Ni får ha det bra så hörs vi i morgon.
Då ska jag till stan med Noppin och så ska vi gå på bio också ju. :) Men ingen film kommer ju slå Twilight!
Det kan jag fan lova.

puss och kram // Felicia 

love.

Heeej bloggen!

Som sagt så kollade vi på Twilight ikväll, och asså jag vet inte vad jag ska säga.
Det är verkligen en av de bästa filmerna jag sätt... Eller nää, det är nog den bästa!!
Asså den var helt underbar jag vet inte hur jag ska beskriva den, ni får helt enkelt titta själva. Jag älskar den iaf.

Ni ser rubriken. love.


Fredagsmys.

Heej bloggen!

Nu ska vi mysa lite här hemma med godis och läsk och Twilight som vi har hyrt, hoppas ni också får en toppen fredag och så hörs vi typ i morgon tror jag. Om jag inte skriver mer ikväll!


Dagens outfit 15/5

Här kommer dagens outfit.







Det var den de. puss

Beyonce - Halo Official Music Video.

Älskar den.


Skit fot.

Heej bloggen!

Jag sitter hemma själv, egentligen skulle jag träffa Lisa idag efter skolan men hon kunde inte...
Men jag hade typ ändå inte kunnat träffa henne, för jag kan inte gå! Nu undrar ni liksom : vadå kan inte gå? :S
Men aa, jag ska berätta. Idag var vår sista lektion gympa, och i omklädningsrummet när jag skulle
byta om så fick jag världens kramp i vänsterfoten !!!
Asså det var precis som att musklerna under foten drog ihop sig och det kändes skit äckligt! Asså jag satt och skrek, så jävla ont gjorde det! Ni föstår inte. Sen har jag inte kunnat gå sen dess. Och nu är jag hemma.
Lite kompliserat kanske men jaja så är det iaf.

Men aa, jag tänkte berätta att i morgon, lördag, ska jag på bio med Noppin, vi ska se En shopaholics bekännelser klockan 13:30. =D
Hoppas den är bra, det låter iaf som det, en tjej som älskar shopping, i like that! =P haha ^^
Men nu ska jag vila foten lite, hoppas den blir bättre snart! ♥


puss och kram // Felicia

Myspys med katten.

Heej bloggen!  ♥

Jag ligger här i min säng och har myspys med en av mina katter, jag har två stycken som heter Siv och Viv.
Namnen fick mamma från något barnpogram... =P Gulligt!
Här kommer lite bilder...
(Tryck på dom för att göra dom större!)

      


Puss och kram // Felicia, Vivan <3  

Sommar nyheter från H&M =D

Heej bloggen!

Kollade nyss H&M´s hemsida och hittade lite nyheter... Det var en bikini och ett par skor som jag fastnade för, alla var i färgen brun. Skit fina! Bikinin har två toppar att välja på till ett par söta trosor, det är en Bandeau bh och en Trekants bh.
Båda är jätte fina men jag föredrar nog trekants bh för det är skönare och känns lite "säkrare" =P hehe
Här kommer bilderna på alla de fina nyheterna från H&M!! =D
(Tryck på bilderna för att göra dom större!!)

Super söta skor, finns i flera färger men jag tyckte brun var finast, kostar 149 kr.

   
Den super duper söta bikinin, de två olika topparna kostar båda 149 kr, och trosorna kostar 98 kr.
Jag måste bara kolla på den här, får se om det bli ett köp kanske. ;)



Hemma nu.

Heej bloggen!

Nu är jag hemma från sången, nu ska jag äta lite middag och sen får vi se vad som händer, kommer säkert blogga lite också! Men ha de bra sålänge!


puss och kram // Felicia

Just nu med mig.

Heej bloggen!

Kom nyss innanför dörren och har bara hunnit göra en ost macka.
Känner mig lite små hungrig eftersom jag inte åt så mkt lunch idag! :)
Jag ska snart gå till min sång, ska bli roligt! Var ju inte där förra veckan för att jag var sjuk.
Men nu ska jag dit. :) Idag börjar den lite tidigare än vanligt, 16.30-17.30... Så jag hinner nog ta en macka till, plocka upp väskan lite och fixa till mig... :) Vi hörs senare och jag tänkte lägga upp lite bilder från just nu typ, eller precis när jag kommit innanför dörren. here they comes! ;)




Jag ser sur ut men de e jag inte =)

På bra humör, inget som stör..

Heej bloggen!

Så himla glad just nu för i morron har ja sovmorgon till 9.30 !! :D Jaaaaaaaaaaaa! <3
Så jag kan ta det lite lugnare och så i morgon bitti, skit skönt att slippa stressa som man gör typ varje morgon,
man ska klä på sig, sminka sig, hinna käka ordentligt (fast det hinner jag Aldrig!) och allt annat man nu gör på mornarna!
Så i morgon ska jag slappa medans resten av familjen "flyger" omkring och letar efter sina strunmpor, örhängen mm. haha xP
Jag tänkte bara säga att jag tänkte lägga mig och läsa min bok, har verkligen fastnat i den. Roligt ju!
Så ni får ha en bra kväll så hörs vi snart!


puss och kram // Felicia  ♥

Dagens Outfit <3

Heej bloggen!

En skön dag idag med lite raketsbyggen på tekniken i morse och läsning på svenskan, läsa är ju kul om man har en bra bok! Och nu har vi fått välja egna böcker hemmifrån som vi får läsa på lektionerna, och då läser jag min
"Det fattas en tärning" som är jätte bra, och bara blir bättre och bättre!
Men nu är det slutpratat om skolan och böcker... hehe. För nu ska jag lägga upp en dagens outfit!





Linne H&M 98 kr
Jeans Cheep Monday 400 kr

Puss och kram // Felicia ♥

Skorna 98 kr H&M

Heej bloggen!
Här kommer de mkt försenade bilderna på skorna jag köpte igår. Sorry!





Köpt skor på H&M för 98 kr

Heej bloggen!  ♥

Jaa, ni ser rubriken jag har köpt skor på H&M. Dom är svarta och jätte fina!
Jag har ingen bild just nu för jag vill nog fixa till mina fötter lite innan jag tar en, hehe, dom ser rätt hemska ut just nu, särskillt naglarna! Har ju inte brytt mig om att fixa dom eftersom att på vinter har man ju oftast strumpor och då behöver man inte visa tånaglarna... =P Men ni ska få bilder senare!!!!!

Nu ska jag typ titta på nyheterna på tv 1 som börjar 19:30.
Haha det är en läxa vi har fått från SO:n att vi ska kolla på nyheterna varje dag den här veckan typ. Så jag tittade igår och ska titta idag, inte så kul mne det ät väll bra da...

puss och kram // Felicia

090512 Hejsan

Heej bloggen!

Jag sitter hemma och har inget speciellt att göra. Men jag funderar på att gå ner till solna centrum och titta på den där pyamasen på H&M  ---> ska nog göra det, så ha det bra tills jag kommer tillbaka! puss


Godnatt! =P

Heej bloggen!

Nu ska jag lägga mig och läsa Det fattas en tärning. Jätte bra är den!
Sen ska jag typ sova, börjar tidigt, 08:10, i morgon.

Puss och kram sov gott ♥

Pyamas H&M <33 love it

Heej bloggen! ♥

Jag var just inne lite på febb's blogg och så såg jag ett inlägg hon hade om en pyamas på H&M och jag tycker den var så söt så jag tänkte lägga in den så ni också får se. Tänk på sommaren när det är varmt och iaf jag får lite panik ibland för jag vet inte vad jag ska sova i =P hehe  Men den här vore jätte mysig ju? :)



Solat solarium ;)

Heej bloggen!

Just nu är jag hemma med Jasso men hon ska typ gå nu.
 Vi har varit inne på odenplan och solat på Solkungen,
asså skit bra dom har ju precis bytt rör också! ;)
Gå dit allihoppa!
Billigt och bra också, typ 2 kr per minut...
Men nu ska Jasso gå och jag ska äta.
Puss och kram // Felicia <3

   
Asså bränna syns ju typ inte alls på bilderna men jaja.

Tina i stan och nyinköpta linnen <3 :)

Heej bloggen!

Jag träffade inte Sarah idag, hon var upptagen. Men jag ringde till Christina och fråga om hon ville hänga med mig till stan och kolla på dom där sakerna jag skulle köpa.
Det ville hon, så jag käkade en snabb lunch och sen mötte jag den snigeln vid hennes port!
Asså jag skämtar inte, hon är den segaste personen jag känner, ta inte illa upp nu Tina :P haha
Så vi gick till solna centrum och missade självklart tåget direkt eftersom vi stog i rulltrappan och snackade.
Så när vi precis kom ner så åkte det, det tog 10 minuter innan nästa tåg kom!
När vi kom in till stan så gick vi till hm och fick leta lite innan vi hittade linnet jag ville ha, det fanns i flera färger men jag testade vit, gul och röd. Den gula och den röda var de som fick följa med mig hem! xP hehe
Sen när vi var klara på hm så skulle vi gå till Salt och köpa en klänning till Tina.
Den fanns tyvärr inte i hennes storlek där, så vi fick skynda oss in till solna centrum för affärerna stänger ju tidigt på söndagar och klockan var typ kvart över 4...
Som tur var så fanns den i solna och vi gick hem till mig och snackade och kollade på Björn Gustafssons film. :D
Sen skulle jag äta vid halv 7 och Tina gick hem. Som tur är så bor vi så samma gata så det gick fort för henne att komma hem. :)





miffad xP








Jaa. Jag är iaf jätte nöjd! Vilken tycker ni var finast da?
 

Måste ut !!

Heej bloggen!

Jag orkar faktiskt inte vara hemma, mååååste komma ut lite!
Så jag tänkte åka in till stan och titta på ett linne på hm och ett midje skärp på indiska...
Kanske följer Sarah med, vet inte riktigt ännu. Men jaja, ha en bra dag så skriver jag mer sen!

puss och kram // Felicia

090510

Heeej bloggen!

Jag har typ precis vaknat, eller aa precis och precis... Jag vaknade vid kvart i 12.
Igår var det fest, det var mysigt och jag vet inte när jag gick och la mig, ganska sent blev det nog!
Men nu har jag alltså vaknat och ätit frukost. I morgon ska jag till skolan igen! :D
Har ju varit hemma "deckad" i typ 2 dagar, inte så kul alls. xP
Men aja, nu ska jag klä på mig och sen får jag se vad som händer, vet inte om jag orkar gå ut idag, jag och min kusin Sebastian och min lillebror Adam var ute och "lekte" igår kväll. Och jag blev as trött bara för det! haha
Så jag får se om jag orkar träffa någon idag...
Här får ni en bild på mig från igår: <3


Stackars Britney !

Heej bloggen!

Jag satt just och kollade lite klipp på youtube och då kom jag på att jag ville se den där filmen på Britneys Spears konsert när ett fan kommer upp på scenen... Så jag sökte på det och gud jag tycker riktigt synd om henne, man ser liksom hur hon hoppar till, men samtidigt ser det ju lite roligt ut hehe xP


Mår bättre idag :)

Heej bloggen!

Idag ska vi fira mamma med släkten... Så jag har precis gjort bordsplasering så alla vet vart dom ska sitta. :)
Det kommer säkert bli jätte kul, och jag ska få träffa mina gulliga kusiner, lilla Dennis är ju typ knappt 4 månader. <3
Nu ska jag fixa till mig lite, här får ni bild från just nu. (ser inte jag typ liiiite borta ut på de här bilderna ?) hihi





puss och kram // Felicia


Har duschat <33

Heej bloggen!

Jag har precis duschat och det var as skönt! Nu kan man känna sig riktigt fräsh igen ;)
Jag testade att ta lite bilder på vår Mac dator här hemma, som tillhör hela familjen!!
Och på en viss effekt så ser mitt hår skit coolt ut! Kolla.









Fint va?! :P

Har tittat på film





Vila är det ända som går just nu!

Heej bloggen!

Jag mår inge bra alls idag, igår kväll hade jag lite feber, nu har den släppt och nu är jag snorig, hostar
och har ont i halsen istället! Shit va jobbigt detta är!
Jag ska vila nu, så puss puss. ♥


Hallonpaj :)

Heej igen bloggen!

Nu sitter jag och käkar lite hallonpaj som vi hade kvar sen igår när vi firade mamma, jag kommer troligtvis inte gå till skolan i morgon heller, för jag har fortfarande väldigt ont i halsen och hostar som en galning!
Nä, nu ska jag äta klart och sen titta på tv eller läsa min bok.

puss och kram // Felicia



Mycket vaniljsås ska det vara! ;)

Casanova

Heej bloggen!

Jag har kollat klart på filmen och den va ju skit bra!
Fy fan va spännande den va och jag älskar romantiska filmer, särskillt romantiska komedier... :)
Så den rekomenderar jag verkligen!!!
Den heter som sagt Casanova och några sådisar som är med är Heath Ledger, Sienna Miller och Jeremy Irons. :)
Asså en jätte bra film.

puss och kram // Felicia


Just nu

Heej bloggen!

Jag har precis börjat läsa en bok jag fick av mamma förut  "Det fattas en tärning" av Johanna Thydell...
Den verkar jättebra och jag har suttit och läst den ett tag nu. :)




Men nu tänkte jag sätta på en film, jag har inte hunnit titta på den ännu och jag köpte den för kanske 2 veckor sedan... Hoppas den är bra, den kostade bara 49 kr eller något sånnt på CDON :D



Och aa, här kommer bild på mig som jag ser ut just nu, osminkad och sjuk. Kan det bli bättre? xP



Men jag kan göra häftiga trix med tungan, kolla!? xP
(asså ja e inte seriös om någon skulle vara lite trög och inte fatta det!!)



hehe lite sexigt sådära? xP

Mammas present :)

Heej bloggen!

Nu är jag hemma och vi har precis ätit hallon paj. :)
Idag så städade jag och Jasso hela min lägenhet, vi damsög, dammade, tårkade och svabbade golven!
Det fick vi 100 kr var för av mina föreldrar. Sen så åke vi in till stan för att köpa en present till min mamma, vi gick till Indiska och där hittade vi en t-shirt, jätte söt och somrig! Mamma tyckte om den jätte mkt!
Sen  skyndade vi oss hem och sen gick vi runt i huset och frågade efter pantflaskor...
I bara min port fick vi flaskor och burkar för 102 kr!!!! :D
Så vi delade på det och då fick vi 151 kr var (men det vi fick av mina päron).
Och man skulle samla 150 kr, så det var en krona mer än vad som behövdes, och det tycker jag var väldigt bra, trodde vi kanske skulle få ihop 60-70 eller inte ens det, men det gick ju super bra.
Här är bilder på mammas present!







Söt och sommrig, grattis igen mamma! ♥

Ska på middag nu och fira mamma! <3

Heej bloggen!

Nu ska jag ner på restauran och fira mamma som fyller år, skrver mer om min dag senare.
puss och kram // Felicia

Idag fyller mamma år ♥

Heej bloggen!

Jag har precis tvättat håret och klätt på mig klart, nu väntar jag på att Jasso ska komma över!
Vi ska försöka komma på något att göra idag för Operation Statsverke... Lite svårt eftersom att dom flesta jobbar och då kan man inte gå runt i huset och fråga om saker. :/ Jaja, vi får se hur det går! :)

Idag är en speciell dag också för att min mamma fyller år! :D
Ikväll ska vi käka på thai restaurang och ha det jätte mysigt, Jag måste också kolla på present till henne idag!
För jag har inte hunnit köpa något, men jag vet ungefär vad jag ska köpa. ;)

Så grattis mamma, oc vi hörs snart bloggen! ♥

 mamma <3



Operation Dagsverke !!

God morgon bloggen!

Idag har jag ingen vanlig skola, och därmed får jag sovmorgon. Vi ska nämligen jobba idag...
Vår skola är med i något som kallas Operation Dagsverke. Det är en organisation som många skolar i hela Sverige är med i. Dom samlar in pengar till olika project i olika länder, och i år går pengarna till Afganistan, och alla fattiga barn där. För att förbättra deras skolgång och miljöer! :)
Man samlar in pengar genom att alla elever ska jobba en dag (idag) och tjäna in 150 kr per person!
Sen skickas alla pengar till Afganistan, på så sätt kan vi hjälpa dom lite granna.
Så idag ska jag och Jasso försöka hitta något jobb, egntligen skulle man gå och fråga på restauraner, livsmedelsbutiker mm, om man kunde få jobba idag för 150 kr. Men vi hittade inget jobb för ingen var villig att betala oss så vi får fråga grannar om det finns något vi kan göra, vi kommer nog inte få ihop 150 kr, men varje krona är viktig så vi gör självklart vårt bästa!
Nu ska jag äta lite. :)

puss och kram // Felicia

Mitt liv går åt helvete

Just nu mår jag inte bra, just nu vill jag bara lägga mig ner och dö... Jag har gjort en kompis väldigt illa och väldigt ledsen, och jag mår skit för det. Om du ser de här, jag tror du vet vem du är... Jag ångrar mig så mkt.
Fy fan va jag skäms! Du fattar inte hur dåligt jag mår nu, det sista jag vill är att du ska hata mej älskling!

// Felicia

U love me xP

Heeej bloggen!

Fööörlåt förlåt för att jag inte uppdaterade något igår!!! Farmor var här hela kvällen och mamma och pappa var på fest så jag var med farmor och höll henne sällskap, så jag kunde inte skriva något på datorn alls.
Men nu är jag igång igen och tänkte lägga in en bild på dagens outfit och berätta att jag har haft utvecklingssamtal idag. Klockan 17:00 så skulle jag och mamma å utvecklingssamtal, ocxh det gick väll sådär. Jag hade många sena ankomster och missar läxor lite då och då, så mamma var inte världens gladaste när vi kom därifrån. Inte så kul men sånt är livet! Här är dagens outfit, hope u like it!



puss och kram sees på stan ;)

Kvälls-inlägg

Heej bloggen! ♥

Tänkte bara skriva ett kort inlägg nu... Har inget speciellt att säga men jag ville bara skriva. :P
Jag har suttit och kollat lite bloggar här, ska ta något att käka nu, någon macka eller nått sånt.
För jag känner mig lite hungrig. Fast att jag har ätit middag.
Aja, i morgon är det skola och jag måste orka upp!

Puss och kram // Felicia

Ny klänning från Gina Tricot <333333

Heej bloggen!

Jag klom hem för ett tag sen efter att ha varit med Lisa, Christina och Emma hela dagen...
Vi var i centrum och ute lite, men det var skit kallt. Synd jag som tänkte sola och bli lite brun!! :(
Men jaja, jag har kollat på en klännign jätte länge på Gina, och när jag kom hem idag så hade mamma och pappa varit ute och då hade dom köpt den! :D  Gulligt va? <33
Här kommer bild på klänningen;


Nu går jag ut !!





Bye bye sötnosar nu drar jag ut med Emma, Christina och Jasso kommer lite senare. :)

Dagens Outfit 3/5-09



En söt klänning från hm som mamma köpte till mig förra året! ;)
Ett enkelt midje skärp som jag fick av farmor förut!
Och tillslist ett par vita tights :)

Några bilder från festen i fredags <3

Heej här kommer några bilder från festen, eller asså det är bilder på vad jag fick och lite så...
Noppin har ju alla bilder på oss på sin mobil! ;) 





Såhär fint dukade jag och mamma :)



Detta fick jag av Noppin, Lisa och Jasso <33




Detta fick jag av Sanna <33




Detta fick jag av Emma <33




Detta fick jag av Christina <33

Sarah och Julia hade inte köpt någon present pga någonting jag inte kommer ihåg. Hehe :P Men jaja, jag ska få något senare sa dom! <33

Skriver mer i morgon sötnosar

Heej bloggen!

Jag har inte hunnit skriva något idag och kommer inte hinna skriva mer just nu heller...
Men jag skriver i morgon bitti om jag hinner, för sen på dan ska jag träffa Noppin, Lisa, Christina och Emma.
Kanske följer Jasso också med... Vi ska iaf sola !
Vi gjorde det idag och gud va skönt det var! Jag vill verkligen bli lite brun asså, vill inte vara helt blek nu.
Men jaja, om jag hinner innan jag ska träffa dom i morgon så lägger jag in bilderna och skriver lite mer!
Vi tog jätte många bilder från när vi solade idag, och juste!
Jag har hittat ett par solbrillor på hm som jag tänkte köpa i morgon. :D
Nu behöver man verkligen solbrillor, det märkte jag idag när vi sola, det var så jävla ljust, och det märks på bilderna också att det är starkt ljus, för man ser knappt oss... Vart vi än stog så var det för ljust hehe :P
Men jaja, jag har precis tittat på en film med familjen, den var hemsk och jag vet inte vad den heter... xP Jag satt och grinade på slutet, inget bra slut alltså!

puss och kram // Felicia



hemma hos Lisa <33

Heej bloggen!

Igår var det jätte kul och ni ska få bilder sen, jag lovar, men Noppin måste bara skicka dom till mig från sin kamera ;)
Idag ska jag träffa Lisa, Jasso, Noppin, Christina och Emma. Just nu är jag hemma hos Lisa med Jasso som sovit här... Noppin ska komma över senare och sen ska Christina och Emma komma!
Vi ska typ vara ute hela dagen och kanske ska vi ha picknick. Haha :P Nu håller Lisa och Jasso klä på sig,
SHIIIT VA SEGA DOM ÄR :P

puss och kram // Felicia

Tjejmiddag

Jag har precis bakat en kladdkaka som jag ska ha ikväll på min tjejmiddag.
9 personer blir vi med mig, Sohad kunde inte komma, synd. :(<3
Men nu ska jag hjälpa mamma att fixa och skära grönsaker, för vi ska käka tacos till middag :D
Puss och kram // Felicia


RSS 2.0