Nu:

Ska jag träffa Julia. Ha det bra sötnosar! :) ♥

Nytt från H&M !

Heej bloggen!

Kollade precis in på H&M's hemsida och hittade lite nyheter... 
Bla, en volang klänning som finns i puderrosa och svart och jag tycker själv att den puderrosa är mer sommar och söt just nu! Den kostar 299 kr! Jag skulle jätte gärna vilja ha den! :) ♥




Mot den varma stranden! ;) ♥

Heej heej bloggen! 

Jag tänkte att jag skulle gå ner till stranden och bada... Man blir alltid mycket piggare när man hoppar i vattnet!
Men först ska jag fika lite med familjen, vattnet är typ 22-23 grader varmt så jag längtar verkligen! :D
Jasso kanske kommer ut några dagar nästa vecka, pratade med henne i telefon för ett tag sedan... Jag längtar efter henne! Hoppas denna vecka går fort så jag får träffa henne snart! :)

♥  Puss och kram  ♥

Julia kommer ut

Heej. ♥

Jag sitter här ute på landet och tråkar, har kollat lite på film men det var inte så kul...
Julia ringde förut och sa att hon kommer ut ikväll! Jag blev ju super glad för jag var beredd på en skit vecka här ute helt själv... Men hon kommer ut ikväll eller något sånt. :)

Puss och kram

Hey darlings! ♥

Heej bloggen!

Idag har jag legat på stranden och latat mig typ hela dagen, har ju varit så varmt asså!
Idag åkte Julia hem, eller hon ska åka till Norge, så jag är ensam här ute. Eller ja, inte ensam min familj är ju här och så men alla kompisar har dragit till olika ställen! Känns lite tråkigt sådär...
Men jaja, jag får väll slappa, sola och passa på att skriva lite mer till er! ;)
Nu ska jag chatta lite, ha det bra!

Puss och kram ♥

♥ 5 saker ni kanske inte visste om mig ♥

♥ Jag pussade min första kille på dagis.

♥♥ Jag har 3 bästa kompisar.

♥♥♥ Jag gick på basket i 6 år.

♥♥♥♥ Jag klarar inte av när folk rapar! Usch!

♥♥♥♥♥ Jag är lite småkär just nu!


Kommer inte blogga lika mycket i sommar...

Heej allihopa!

Jag ville bara säga att som ni säkert märkt så har jag inte bloggat så mkt på ett tag, och det kommer nog inte bli så mkt mer i sommar... Man vill ju liksom inte sitta vid datorn hela tiden när man har sommarlov. Men detta betyde inte att jag kommer sluta skriva helt! Det kommer säkert inlägg lite då och då iaf. Men ha en jätte bra sommar!
Puss och kram // Felicia  ♥

En snabbis! ♥

Heej bloggen!

Jag har varit med Julia och Sarah idag och vi har typ varit på stranden heela dagen!
Nu ska jag ringa dom för jag har ätit och vi ska ses nu.

Så puss och kram // Felicia ♥

BILDER DEL 2

              

Nu är bilderna slut! Puss och kram ♥

Jag sov hos Jasso den 24/6-09 :) BILDER DEL 1

            
Del 2 kommer i morgon!

Ingen aning om vrf jag tog den bilden.


Ingen aning om vrf jag tog den bilden. Tyckte mitt hår såg fint ut när det var
lite vågit, men mitt ansikte såg trött och slitet ut så aa, jag är lite konstig ibland!
HAHA

Nu åker jag till landet och sommarlovet börjar på riktigt!

Heej bloggen!

Ikväll ska jag åka ut till landet, känns som att sommarlovet börjar på riktigt nu! :)
Hela familjen har hållt på och packat hela kvällen och jag vet inte hur många väskor det står i hallen nu,
man kommer iaf inte fram här pga alla väskor på golvet! HAHA
Men jaja, ni ska få bilder och allt när vi kommer ut till landet...
Och vid 9-10 tiden ska min sötnos ringa mig, ni får inte veta mer! HAHA xP
PUSS PÅ ER, SKRIVER MER NÄR JAG ÄR PÅ LANDET!

Puss

Heej bloggen!

Jag har inte skrivit på ett tag nu känns det som... Förlåt hörrni! Jag som sa att jag skulle skörpa mig.
Idag ska jag iaf träffa Jasso, jag har bränt mig lite i solen så idag ska vi nog inte sola så mkt som vi gjort de andra dagarna, har faktiskt legat i solen nästan varje dag, så skönt! :)
Ni ska få massa bilder sen men jag orkar inte ladda upp dom just nu. Så puss och kram! ♥

Måste skynda mig nu!

Heej heej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen dom senaste dagarna! Det har varit lite mycket av allting så jag har inte hunnit och inte orkat... Men nu ska jag ta tag i mig själv och skärpa mig! :)
Idag ska jag träffa Lisa och Jasso, och ikväll ska jag sova hos Jasso. Ska bli roligt!
Men just nu så har jag precis duschat och klätt på mig och håller på med sminket, sen ska jag bara äta lite lunch och sen ut och träffa dom för dom väntar på mig och är lite små irriterade över att jag är så seg idag! :P hehe
Men ha en bra dag, det är lite målnligt ute idag hörrni? Igår var jag och Jasso och solade i parken med picknick och allt, blir nog inget sånt idag som det ser ut nu... :(

Puss ♥

En bild på mig från igår. Den bjuder jag på hörrni ;P

Färgat håret!

Heej idag färgade Jasso mitt hår, kolla resultatet! ;)





Och kolla vilken utväxt jag hade förut!


Och ja, så här ser jag ut just nu! ;)


Orkar inte skriva så mycket mer just nu...

dresscode and facelook ^^ ♥

Heej heej bloggen!

Måste bara börja med att säga att mitt passfoto söööööög! Jag ser seriöst ut som en idiot!!
Men jaja, det är inte mycket att göra åt just nu. Kommer ju nästan aldrig behöva använda det förutom när jag reser...
Nu ska jag lägga in lite bilder på det jag haft på mig idag... Jag älskar det! :D









Ska fixa pass nu!

Heej bloggen!

Jag och Jasso har haft jätte kul, först så kom hon hit och vi åt lite lunch, sen gick vi till solna centrum och köpte en bikini till mig på Gina Tricot... Sen kollade vi efter hårfärg åt mig, vi hittade på H&M en som kostade 119 kr...
Vi tänkte att den skulle finnas billigare på Ica Maxi, för det är nästan alltid billigare där så vi gick dit istället och köpte den där! Haha va snåla vi är, men vi vann ju lite på det för där på Ica Maxi kostade den bara 95! :P hehe
Så i morgon ska vi färga mitt hår, fixa naglar, göra ansiktsmasker och lite sånt! Det ska bli kul! :)

Jasso är så gullig, kolla vad hon köpte i Spanien till mig!


Och bikinin från gina som med båda delarna kostade 158 kr.


Och min nya hårfärg som vi ska färga till i morgon "Loréal Extra ljus askblond"   

                                                           

idag.

Heej bloggen!

Jag har duschat lite och känner mig superfräsh! :D
Idag ska jag träffa Jasso som varit i Spanien i en eeeeeviiiiighet känns det som! Jag har verkligen saknat henne, det kan kännas lite tomt när ens bästis är borta, även om man har många andra kompisar att vara med... Men nu är hon äntligen i sverige igen och jag ska möta upp henne klockan 12 och så ska vi gå hem till mig och äta lite lunch och sen får vi se vad som händer. :)
Ha det bra tills jag skriver igen! Puss och kram ♥

Nu bär det av hemmåt! :D <3

Nu åker jag hem från landet för min katt Siv har äntlige  kommit in! :D
Puss puss <3


P!nk - Dear Mr. President

Det var länge sen jag hörde den här låten nu, men gud va bra den är! ♥


Hippieband HISS eller DISS ??

Jag tycker att det kan vara skit snyggt på vissa! Jag tycker det är jätte fint om man har långt hår och låter det hänga lite fritt och så ett hippieband... Tycker ni det är snyggt ? =)
Alltså hippieband, HISS eller DISS?

(de här bilderna är tagna från google, så om någon vill att jag ska ta bort så gör jag det!)




Dagens outfit <33

Heej bloggen!

Fint väder det är va? Det är ju fan varmt ute just nu. =)
Julia mår inte bra, hon har typ ont i huvudet och feber... Så jag vet inte om vi kommer kunna ses idag. =(
Jag tänkte ta en dagens outfit bild här ute på tomten, och just när jag skulle ta så kom vår sällskapssjuka katta Vivan och började mjaua... Haha så jag var ju bara tvungen att sätta mig ner och glömde helt bort att mobilen stog klar för att fota, men ett lite gulligt foto blev det ju faktiskt! ♥



Men sen tog jag en dagens outfit också.
Idag har jag en klänning från Gina och ett par vita tights från H&M.
Lovely! ♥ =P


Till Allan

Heej bloggen!

Jag har duschat och ätit lite lunch. Klockan 2 ska vi hem till Allan för han fyller år i morgon. Så vi ska fira honom typ!
Av oss (familjen) ska han få ett presentkort på Bio. Hoppas han blir glad för det! :)

Puss

Tråkig kväll..

Heej bloggen!

Nu har jag käkat och Julia ringde precis och sa att hon inte kan komma, för hon har jätte ont i halsen och sådär...
Jaja, så kan det gå! Hoppas hon mår bättre i morgon da. :)
Nu ska jag kolla på tv med Adam och Allan... Ha det bra! 
Puss puss! ♥

Middagsdags!

Heej bloggen!

Nu ska jag äta lite middag, sen ska jag träffa Julia som kommit ut!
Jag ska äta grillad kyckling och jätte god sås och potatis... Mmm, va gott!
Hörs senare!
Puss ♥

Min älskade och tokiga katt :P

Heej och godmorgon på er!

Jag vaknade klockan 12 idag. Men nu är jag färdig påklädd med borstade tänder och sitter i lilla huset med Adam och Allan, visst var jag snabb? ;)
Asså en av mina katter, Vivan, är helt sjukt sällskapssjuk! Hon är innekatt hemma i stan och när hon väll kommer ut hit till landet och får vara ute när hon vill så sitter hon inne i stora huset med oss andra.
Haha, och hon är helt galet mammig! Min mamma kan inte ens gå på toaletten utan att Vivan ska hänga med, och så ska hon hoppa upp på ryggen och sitta på axlarna och gosa och pussa en på kinden, och hon älskar att gosa med folks öron när hon sitter sådär! Asså en normal katt hade väll sprungit ut så fort den kom ut hit? Den hade tyckt att det var skit skönt att få komma ut... Men Vivan, haha asså jag vet inte vad jag ska säga! :P
Hon är en lite udda katt! ♥



Vivan när hon ligger i soffan här på landet och vägrar går ut!

Kvälls inlägg

Heej bloggen!

Jag sitter fortfarande här med Adam och Allan... Jag tänkte bara berätta lite om morgon dagen.
I morgon kanske Julia och Sarah kommer ut, om inte så får jag väll vara med Allan och Adam och skriva mycket till er! ;)
Får väll se hur det blir. :) Kan ju inte bli sämre än idag!

Puss ♥

Ny design igen!

Heej bloggen!

Jag sitter nere i lilla huset med Adam och Allan, de spelar lite tv spel och jag har fixat en ny design till bloggen!
Nu är jag riktigt nöjd, för den jag gjorde innan kändes som att man blev rätt så trött på efter ett tag... Eller hur?
Men den här gillar jag faktiskt! ♥


Midsommar känslor ♥

Heej bloggen!

Förlåt för att jag uppdaterat dåligt idag, men har inte varit på humör för att skriva och då blir det ju inga bra inlägg...
Jag har inte tagit så mycket bilder idag heller, glömde att ta på den fina tårtan vi åt som bestog av maräng botten, grädde och jordgubbar! :) Den var iaf jättegod!
Men några bilder blev det även om dom inte är så roliga! Puss ♥



Jaha hörrni, såhär såg jag ut idag. Mitt favorit linne just nu tror jag! ;)


Min bucket, köpta blommor, och lillebrors bucket . hihi :P


Och tillsist en fin liten bild på alla fina blommor vi hade! xP haha roligt va?


Glad midsommar! :)<3

Heej och glad midsommar allihopa! :)

Jag och min lillebror har precis plockat en varsin blombucket med massa härliga blommor i! 
Nu ska vi typ ta och äta lite midsommar lunch och ta det lungt.  Jag skriver mer sen när jag är klar och då kan ni få se min fina bucket! Jag är faktiskt en stolt blom plockare just nu! :P haha
Vädret är lite bättre nu också, solen tittar ju fram bakom målnen!

Puss ♥


The Sims 2 & The Sims 3

Heej bloggen!

Jag sitter ute på landet och vädret är inte det bästa... Målnigt och regnigt är vad det är!
Ingen kommer vara ute på landet nu i helgen, så jag kommer vara själv här ute utan kompisar, bara min lillebror och Allan... Men jaja, det är ju bara till på söndag! Jag får väll stå ut.
Jag har märkt att väldigt, väldigt många har köpt The Sims 3... Och jag börjar ju faktiskt också bli lite sugen på det nu!
Har ju The Sims 2 sen länge, länge sen, för något eller några år sen körde jag det ganska mycket, jag hade massa prylpaket och sånt... Det var kul! Men sen tröttnade jag.
Men nu känns det lite som att 3an skulle kunna vara kul, och särskillt sånna här tråkiga dagar på landet när man inte har något bättre för sig! Det är ju perfekt att bara sitta och spela lite då... :)
Får väll se hur det blir med det. Men just nu har jag faktiskt installerat The Sims 2 på min bärbara dator här.
Men den har ju Windows Vista och det verkar inte som att The Sims 2 funkar på det. Synd!
Men jaja, nu ska jag kolla vad killarna gör.

Puss och kram ♥

Vad ska jag ha på mig idag? ♥

Jaa ni, det blir jeans tights från H&M, och en vit tunika från Gina. :)
Nu ska jag äta lite lunch, puss och kram! ♥


Idag har jag mittbena också, men håret på sidorna om benan
eller vad man ska säga har jag satt upp lite med hårspännen så jag inte ska få allt hår i nsiktet...
Kanske inte syns så bra på denna bild? :P

Här syns det nog lite bättre? ;)


Tidig morgon... för mig!

Heej bloggen!

Jag vaknade vid typ 08.15... Min lillebror skulle gå till en kompis då! Shit va dom är morgonpigga!?
Jag gick iaf upp för jag kunde inte somna om... Nu har jag precis käkat lite frukost...
Ska göra mig klar, puss! ♥

Nu är det bestämt!

Jag ska med resten av familjen åka till Kroatsien i sommar! :D
Den 11/ 7-09 till 18/ 7-09... Vi ska åka till staden Porec!
Jag är så glad! ♥


Hemma från Göteborg

Heej bloggen!

Nu är jag hemma från Göteborg... Har ni saknat mig? :)
Jag kom hem från Noppin ungefär vid klockan 17:30 idag men orkade inte skriva förns nu. Är helt slut ju!
Jag har haft det jätte kul, på tåget dit var jag hur flummig som helst och slutade aldrig snacka, så kan det vara haha. :P
Sen när vi kom fram till Göteborg så gick vi till BurgerKing och käkade lunch, sen gick vi till Liseberg! :D
Det var skit kul och jag, Noppin, Josse och Hedvig bestämde att vi skulle gå runt tillsammans...
Men det blev så att jag gick med Josse och Hedvig och Noppin med några andra... För Noppin var lite rädd av sig och vågade inte åka det som vi ville åka, men jaja alla hade kul endå! :)
Jag åkte typ allt som jag inte vågat åka där, tex gungan eller vad den heter, den som man gungar i och så ser man hela jävla Liseberg och det känns som att man ska dö!! Haha, jaa den fick Danne, Josse och Hedvig med mig på, och uppskjutet som jag aldrig i livet hade åkt om dom inte tvingat mig. :P Och massa annat...
Och så åkte vi Balder 2 gånger och den är ju bara sååå bra! Jag har åkt den förut.. Skit kul är den! :D
Alltså, som ni kanske förstår så har vi haft det skit kul, och vi var hemma i stockholm vid 12 tiden igår natt...
Och på resan hem i tåget sov jag i 1,5 timmar... Sen satt jag och sjöng med några killar och så fick jag ett grod gossedjur av en snubbe. :)
Och den där grodan har jag döpt till Grodan Grön. Och om jag pussar på han så blir han en prins. Jag lovar! :P
Jag sov hos Noppin igår också, vi gick och la oss typ direkt när vi kom hem, och så vaknade jag av att Noppin slog mig med Grodan grön i ansiktet vid klockan 14.00 !!! Shit asså jag sov till 2! xP
Aja hörrni, nu orkar jag inte skriva mer utan nu lägger jag upp lite bilder!
Tog inte alls många från Liseberg eller göteborg för jag glömde bort det! Sorry... Puss ♥


Josse, den ända bilden från Götet tyvärr... :/


Grodan grön :)


Josse, Jag och Hedvig är den blonda nedanför oss som inte syns så bra! :)

Sista inlägget innan jag åker till Göteborg! :D

Heej bloggen!

Detta blir sista inlägget för ikväll, i morgon åker jag till göteborg! Gud va kul det ska bli!
Jag ska möta Noppin vid hennes port klockan 7 på morgonen sen ska vi möta upp Josse och Hedvig och så åker vi ju tillsammans med alla andra som ska med till Göteborg! :)
Jag kommer ju hem sent i morgon och ska sova hos Noppin, så ni kanske får ett inlägg då,
om vi orkar efter en heldag på Liseberg förstås...
Men ni får ha det bra jag måste fixa det sista nu för i morgon bitt hinner jag inte, jag ska gå upp klockan 05:15 !!!!
Shit kommer jag verkligen orka det jag som sovit till 12 dom senaste dagarna! :P
Jaja, godnatt och vi hörst när vi vi hörs! Puss ♥

Heej bloggen! ...

Heej bloggen!

Jag har varit med Noppin idag, vi har gått omkring i stan lite granna, jag köpte inte tröjan på gina för jag tänkte att den kommer säkert komma ut på rean sen endå. Jag brukar liksom alltid ha otur med att jag köper något och sen en vecka senare har det kommit ut på rea för typ 50-99 kr. Och jag vill inte att det ska hända igen, haha. :)
Men jaja, Noppin käkade middag hemma hos mig men sen var hon tvungen att gå...
Nu sitter jag här och ska kolla vad jag ska ha på mig i morgon på Liseberg! Aaaah, jag vill dit nu! haha :D


gottis :)

Jaha, nu sitter jag och äter lunch... Tänkte dra hemmifrån klockan halv ett senast.
Eftersom jag ska möta Noppin klockan ett i fridhemsplan. :)
Hon ville typ gå och kolla lite kläder, och jag vill så gärna ha den där röd/vit randiga tröjan på gina så jag vet inte riktigt, kanske kan jag inte hålla fingrarna borta från den och den följer med mig hem! Vem vet... :P
Men nu ska jag ta och äta klart så att jag kan gå sen, ni får några bider jag precis tog med webcam. Puss <3




Ingen Rubrik

Heej och godmorgon allihopa!

Jag vaknade klockan 08:35 i morse och nu har jag ätit frukost och lite sådär...
Idag ska jag träffa Noppin, vi ska mötas i Fridhemsplan klockan 13:00. Så jag sak käka lite lunch och så hemma idag.
Men just nu håller jag på att städa mitt rum för det ser inte så bra ut, ligger smutstvätt över allt...
Så jag ska ta och fortsätta med det så skriver jag mer senare idag, vet inte när men någon gång blir det, det lovar jag! ;)
Ha det bäst! Puss ♥

En liten "hemlis" haha :P

Heej bloggen!

Har ni sett min nya design? Visst blev den söt?  ♥ :)
Jag är iallafall jätte nöjd... Jag tycker om den!
Jag tänkte berätta att i över morgon, tisdag, så ska jag till Liseberg med en fritidsgård!
Det kostade bara 250 spän för resa med tåg dit och tillbaka, mat, inträde och åkband! :D

Jaaaa, jag längtar som fan asså! Vi ska åka tidigt, tidigt på morgonen och sen ska vi åka hem när det stänger... :P
Och när vi kommer hem till stockholm ska jag sova hos Noppin som också ska med! Jippi!!!!!!! :D
Det ska bli så kul, jag har bara varit på Liseberg en gång och det var i somras med familjen...
Asså jag kommer inte kunna sova inatt haha. :P
Men nu ska jag gosa lite med min katt Sivan som är helt tokig hon också, fast hon vill nog inte åka "Balder" och grejer hon vill bara mysa med mig! Ha det bäst!  ♥ :)

" Om ni inte fattade det så var Lisebergs resan den lilla hemlisen :P haha"

Min manikyr och ett litet förlåt Julia Lamers. <3

Heej igen bloggen!

Jag har precis pratat med Julia lite i telefonen, rätt ut lite saker mellan oss och så... Och så har jag hjälpt mamma att göra fisk till katterna och innan allt det gjorde jag min manikyr, som inte riktigt blev någon manikyr da men jaja... :)
Jag filade naglarna, borstade rent dom, tog bort gammalt äckligt naglack och måla på lite rosa nytt naglack och så tog jag genomskinligt naglack över det för att det ska hålla längre! Lite fint blev det ju iallafall... ;)
Har inge mer att säga nu förutom att jag älskar dig Julia Lamers! Förlåt för allt, jag är en riktig idiot ibland!





Lite manikyr får det bli!

♥ Heej bloggen!

Jag har käkat lite lunch, det blev en Billis.... Pappa gjorde mig sällskap vid bordet. Hehe :P
Jag har lite brist på fantasi just nu, både när det gäller vad jag ska skriva i detta inlägg och vad jag ska hitta på just nu!
Hmmm.....
Jaa! Jag kom på det, jag ska fixa mina naglar och händer lite, dom ser för hemska ut om jag ska vara ärlig, gammalt slitet naglack, spruckna naglar och som grädde på moset så är händerna torra som sandpapper!
Bra hörrni! Nu har jag något att fixa med den närmsta timman iallafall... :)
Ha det bra! Puss  ♥

Filmen jag såg igår

Men tjenare sötnosar! hehe

Jag vaknade lockan 12 imorse (!!!!!) Igår såg jag ju på Babel, och jag måste säga att den var jätte bra men hemsk på samma gång! Asså jag har typ aldrig sätt så mycket sorgligt hända på en och samma gång i en film, på flera olika håll i världen! Shit asså, det var ju nästan så man inte kunde hålla tårarna inne!
Om jag ska komma på någon lite hemskare film just nu så är det Titanic, men den här kommer typ 2 på listan!
Haha nej nej kanske inte, men aa ni fattar vad jag menar! :)
Men om man vill se en film med mycket spänning så är Babel sjukt bra!  Men ett tips är att ha med lite näsdukar! :P haha



Min fiiiina tecking <33

Heej bloggen och alla söta bloggläsare!

Jag ska snart sätta mig och titta på Babel! Jag har inget mer att säga just nu men det här inlägget skulle bli ganska tråkigt med den här lilla texten bara, så ni får en liten bild som jag precis ritade här!
Aaaaaaaaaaaah va fin den blev! :P haha ♥


Försenat inlägg!!

Heej bloggen!

Jag har hjälpt mamma att göra mat, det blir en jätte god gryta, asså ni fattar inte hur gott det luktar i vårt kök just nu! :)
Ikväll ska jag vara hemma, jag ska kolla på en långfilm som kommer på 4an typ 21:15 som heter Babel...
Någon som sett den? Mamma och pappa säger att den är jätte bra iallafall! :)
Så den blir det ikväll tillsammans med massa godis och chips...
Konstigt att jag är så smal fast att jag äter ihjäl mig på sånt! haha :P
Men nu ska ni få lite bilder på dagens outfit, känns som det var länge sen? :/
Jaja, här kommer den iallafall, en vanlig vit tröja från H&M och sen ett par Cheep monday...  Mysigt värre! ♥
Jag kan ju förvarna er om att bilderna blev inte så bra, jag ser skit konstig ut och jaa, det var inte min dag på bild!




Shit asså det här inlägget blev lite sent, jag har ätit klart nu och ska hjälpa min lillebror med hans mobil!
Puss igen da... ♥

Taylor Swift - You're Not Sorry


Just a simple smile can make someone a better person!


Mobil kul! :)

Heej bloggen!

Nu är jag hemma igen, en tjej i Telia butiken som vi var i sa att det kan behövas uppdateras i telefonen, att det är det som är orsaken... Så nu har jag uppdaterat allt och nu håller jag bara tummarna för att det ska funka, hon sa att om det inte funkar får vi lämna in den. Hoppas hoppas nu da! :)
Min lillebror fick ju en ny mobil, eftersom att hans blev snodd av någon ungjävel!
Han fick en Nokia 5310 i svart. Jätte fin! :)
Nu ska jag kolla på tv och ta det lugnt typ, kanske sätter på någon film!
Ha det bra! Puss ♥

Cp mobil!

Heej bloggen!

Idag ska min lillebror få en ny mobil för hans blev snodd...
Och jag ska gå till någon telia butik och kolla min telefon, för den är helt cp!
Den stänger av sig, det går inte att skicka över med bluetooth..
Men jag måste skynda nu för butiken stänger klockan 3. Puss och kram!

Friday with Lisa.

Heej bloggen!

Idag har jag varit med Lisa, hon kom hem till mig först i morse och sen gick vi till solna centrum och provade skit mycket kläder! Jag vet inte hur mycket vi testade, men tillslut var vi så trötta så vi gick och käkade lunch på donken
och sen var vi typ hemma hos Lisa. :)
Jag har köpte tre par trosor idag... Och dom är jätte fina, ni ska få bilder från dagen tänkte jag! ;)

Dagens köp!
Trosor köpta på Lindex, "Tag 3 betala för 2" tsm 99 kr. (st: 49,50kr)




Lite saker jag testade:
En tröja från Gina Tricot för 149 kr. Jag älskar den!
   

En klänning från H&M som är på rea för 98 kr.
Blev lite kär i den men vet inte om jag skulle våga ha på mig den någon gång...
 

En dag med Sarah min bästis!

Heej bloggen!

Nu är jag hemma med lillebrorsan och min farmor... Sarah och jag har haft jätte kul idag!
Vi har varit i stan hela dagen typ, och jag åt världens äkligaste grej på doken, det var nån sallad, med det smakade bajs!
Men vi har iallafall haft jätte kul!
Och här kommer lite bilder från dagen + en bild på ett linne jag köpte! Ska köpa ett till i morgon tänkte jag. :)


Sarah idag. ♥


Lite suddig bild på mig! Sarah är inte direkt världens bästa fotograf!? :P haha


Ett av alla linnen vi testade på gina, och detta köpte också Sarah! :)


Linnet jag köpte på gina för 99 kr. :D ♥


Lite snabbt inlägg bara!

Heej bloggen!
Jag har precis klätt på mig och ska börja sminka mig nu da... Men ja hörrni, idag ska jag träffa Sarah och vi ska mötas i tc klockan 1. Jag har saknat henne skit mycket! :D
Ha en bra dag nu! ♥

Vad händer mig i morgon?

Heej bloggen!
Jaha ni, nu är det dags att börja tänka lite på vad som händer i morgon...

... Sarah ringde förut när jag och Sanna var påväg genom parkan, så i morgon ska jag träffa henne!
Om vädret inte är allt för dåligt så kommer vi nog gå i stan, det är liksom vår grej att kolla runt i 1000-tals butiker utan att tröttna. Haha nää... :P Men jag måste iallafall kolla in på topshop för jag har ett presentkort där på 300 kr som jag fick av min gudmor Ewa, snällt va? :) ♥
Nu ska jag ta det lite lugnt ch bara slappa... Ni får ha en bra kväll hörrni!
Puss och kram, ses på stan * imorgon kanske? ;) *


Bilder från ikväll

Bilder från ikväll med Noppin och Sanna !!! ♥ Vi är bäst elr hur?


Sanna strippar i tåget! Keep going girl! ;P


Oj snart ramlar stackarn! xP


Hojhoj.. kolla min rööv! xP


Haha Noppin leker snygg !! xP


Och lite mer dans av Sanna! (vilken tur att ingen var på tåget haha!)


Jag och Sanna på ett hustak :)


Sanna min älskling, vi hör ihop! Som två fyllon som inte kan släppa taget om varandra för då ramlar dom..
Visst låter det sååååå romantiskt! xP

Me <3

Heej sötnosar!
Jag är hemma och ska snart gå ner till Sanna... Vi ska vara med varandra ikväll, och sen kanske Noppin kommer med sin kompis Sofia och vi är alla fyra... Vi får väll se! :)
Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på mig som "blatte", det vill väll ingen missa!? ;P











Haha, nu har ni sätt det! Garva så mycket ni vill men så såg jag ut! ;P

Herregud va piiinsamt! :P ♥

Heej, jag sitter hemma hos Noppin och hon är ute i köket och hjälper sin pappa.
Asså ni fattar inte vad vi har gjort, Noppin har en massa löshår i mörkbrunt, för hon har ju mörkbrunt hår... Så vi satte på mig det, satte upp allt hår i en toffs och satte på mig en keps, ett par stoooora ringar i öronen och så fixade hon eyeliner... Och så målade hon mina ögonbryn mörka! Haha, vi tänkte att vi skulle åka till husby igen och jag skulle leka "blatte". :P
Men så mitt i allt så frågade Noppins pappa om vi kunde gå ner och handla lite sås, så jag fick gå ut sådär. Men asså det såg ju ganska äkta ut när jag hade keps och luva... HAHA! Felicia goes fake blatte!!
Så när vi var påväg hem igen och många personer hade tittat på mig så möter vi Danne, och han måste ju självklart dra ner luvan och ta bort kepsen mitt bland alla folk! HAHA asså man såg att mitt riktiga hår var blont och gud va han garvade, och jag och Noppin också förstås... Men nu måste jag sluta och gå och kolla vart Noppin tog vägen.
Bara så ni vet, vi kallar oss Noppe och Feffe, och vi äger er så hårt! HAHA ♥

Byebye lovers!

Heej alla!
Nu ska jag åka hem till Noppin på fridhemsplan. Vi ska vara hemma hos henne och sen får vi se vad som händer oss!
Ha en bra dag och bara för att vara snäll så slänger jag in en liten bild på mig just nu... :P
Puss ♥


From me to you <3

Godmorgon alla ni som kollar in min blogg just nu!
Hoppas ni sovit gott, jag har tydligen inte fattat att jag slutat skolan för jag tänkte gå upp i morse...
Haha, det tar väll ett tag att vänja sig kanske... :)
Men jaja, jag håller på att göra lite lunch. Det står en lasagne i ugnen just nu, jummi!
Men det tar väll ungefär 20 minuter innan den är klar, jag tänkte att jag kanske hinner duscha på den tiden... Vad tror ni?
Får väll se hur det blir med det da. Men ja ni... Idag ska jag iallafall träffa Noppin... Det är ju så tråkigt väder så vi ska nog inte vara ute iallafall. Får väll hitta på något kul!
Men nä hörrni! Nu ska jag kolla hur det går med den där lasagnen... Ni får ha det bra! ♥


Ehm... xP

Hoppsan, nu hann det visst bli en ny dag! :P

Grattis på födelsedagen Sarah älskling! :D<3

Heej nu är jag hemma!

Kom hem vid kanske 10 över 10 eller något sånt... Jag och Noppin hade jätte kul!
Vi träffade ganska många personer... Först Navin, Maria, Mami och någon annan kille...
Sen träffade vi Candy, Nassim, Sara och en till tjej som jag inte kommer ihåg vad hon hette... :P
Men hon var jätte snäll iaf!! Jaa, jag orkar inte berätta mer nu, så ni får ha det bra!

Sov gott sötnosar!

Jag ägnar dig en rubrik här Sarah, du borde vara stolt! xP haha

Noppe <3 Feffe

Heej bloggen!

Just nu är jag hemma med Noppin, vi sitter i mitt rum och väntar på att maten ska bli klar och Noppin sminkar sig...
Hon ska äta middag här och sen ska vi gå ut... :)
Idag hade jag skolavslutning... Det känns inte direkt som att 7an är slut nu... Men det är iallafall skönt att slippa skolan ett tag nu! Och jag längtar till göteborg med Noppin, Josse och Hedvig. Och till att åka ut till landet, och att vi ska åka utomlands! :D Guud va jag längtar. Äntligen är sommaren är här! :D
Men nu ska vi typ äta om en liten liten stund bara... Så vi hörs mer ikväll sötnosar! ♥

Och föresten, idag fyller Sarah 13! HAHA lilla gumman xP
Grattis sötnos jag försökte ringa dig men ingen svarade, försöker ikväll igen! ;)

Natt på Muséet 2

Heej bloggen!

Jag sitter hemma och provar klänning till skolavslutningen i morgon... Eller asså jag vet ju vad jag ska ha men jag ska bara kolla vad jag ska ha till och lite sånt...
Idag hade vi brännbollsmatch mot 7c i Rålis... Jag suger på brännboll och det vara tråkigt...
Men det var lite kul iallafall för Sanna var med... Hon var ledig från skolan idag så hon följde med oss. :D
Men efter brännbollen var hon med några andra kompisar och jag, Jasso och Noppin gick på bio...
Vi gick till sergel och såg "Natt på muséet 2" den var jätte rolig haha, men Jasso var tvungen att gå poå toa 2 gånger i rad!! Haha, första gången följde jag med, men när hon 5 minuter senare sa: Flisan, jag måste gå igen!
Då fick hon gå själv! Haha stackarn hon tyckte det var läskigt när det var så tyst och ingen i korridoren där utanför...
Idag var också sista gången jag träffar Jasso för i morgon åker hon till spanien. Jag kommer sakna henne och hon kommer inte till  skolavslutningen! Gumman jag vill ha dig där ju!  :'(
Aja, nu ska jag ta fram grejer till i morgon lite... Puss  ♥


Min dag, din dröm! :P

Heej bloggen!

Nu är jag hemma efter en lång dag ute! Har varit med Sanna i stan där vi gick omkring i massa butiker hela dagen...
När vi skulle hem tog vi tunellbanan från tc och där såg vi Jasso! :)
Så hon följde med oss hem till Sanna, jag skulle äta där så Jasso fick också!
Sen när vi käkat så sminkade Sanna mig jätte fint... Hon är ju skit duktig den lilla sötnosen! :)
Sen gick vi ut, först gick vi till klubben men det var ingen där så vi åkte in till kungsan och var på det där "smaka på stockholm" som inte heller var så kul så vi åkte till solna och var där! :) <3
Nu ska jag kolla på tv och äta godis! :P
Här är lite grejer jag köpt idag! ;)







En t-shirt från H&M för 98 kr.
Och 3 par örhängen och ett pärl-halsband... (Pärl-örhängena och pärl-halspandet är inte kritvita som de ser ur att vara!)

Söndaaaaaaag!

Heej heej!

Tänkte bara skriva ett litet inlägg här, nu ska jag ta ut katterna lite med min lillebror...
Sen ska jag träffa Sanna och vi ska åka in till stan. Hoppas ni mår bra och att ni fortsätter att läsa min blogg!
Puss  ♥ ♥

IT'S ME










Moppsar eller hjälmar på huvudet?

Heej bloggen, haft en mysig lördag? :)
Jag har varit i stan med familjen... Först gick vi till en thai restaurang på drottninggatan och käkade buffé till lunch.
Det var jätte gott och jag ghade fan ont i magen för jag var så mätt sen! Och asså ni fattar inte, hela stan var full med danskar! Alla stog och sjöng och drack öl och hade skit kul! Det var fan mer danskar en svenskar ute...!
Sen gick vi till gamla stan och tittade runt och så var vi vid slottet, och asså ja vi bara gick omkring och kollade på saker!
Vid slottet var det någon grej med vakterna ni vet, det var typ värsta paraden och grejer!
Men asså jag fattar inte en sak... Varför måste dom gå med moppar på huvudet för? Haha, det ser så sjukt ut ju.
Jag tyckte lite synd om dom nästan! :P




Haha kolla hjälmen. Stackarn!!  =P

Men iallafall... När vi skulle åka tunellbanan hem till solna igen så var den tunellbana vi skulle på helt full! Och asså den var verkligen proppad med danskar. När den åkte in på perongen såg man bara vita och röda färger i hela jävla vagnen! Dom hade tagit upp ett helt jävla tåg haha!! =P Så vi fick vänta på nästa..
Men nu ska jag ta det lite lugnt, mina stacklars fötter behöver vila! Hehe, puss och kram !

Felicia funderar...

Hejsan svejsan!!

Jag tänkte precis på en sak... Det här var sista dagen i skolan med lektioner... Känns konstigt att nu behöver jag inte tänka "Oj, oj matten börjar om 1 minut!! Shit jag måste skynda!"  Utan nu är det helg, på måndag är det brännboll och på tisdag skolavslutning... Haha, det är ju skit skönt men känns endå konstigt!
Men jaja, nog med mitt skit snack för just nu iallafall... :P
Ha en bra kväll! Puss och kram ♥

Puuuss sötnosar!

Heej bloggen!
Tänkte bara göra ett litet inlägg innan jag går ut här. Vi fick sluta tidigare idag och då gick jag hem för vi har rensat skåpen så jag hade ju massa böcker och mappar + att jag hade hela väskan full med kläder!
Så jag gick hem för att lämna det... Idag är ju sista riktiga skoldagen med lektioner liksom. För på måndag ska vi typ ha bränbollsturnering och på tisdag är det skolavslutning! :)
Men nu ska jag äta lite mellis och sen ska jag träffa Jasso, Noppin och Orawan!
Ha det bra puss och kram !!  ♥

I'm home now

Heej bloggen nu är jag hemma!

Jag och Jasso har rensat jordgubbar typ hela dagen... Det var till niornas bal, så istället för sista lektionen fick vi åka till fridhemsskolan där balen skulle vara och fixa i köket där. Jätte kul!
Jag skulle ju träffa Sarah också men märkte att det skulle dröja lite längre tid än vad jag trott så för att hon skulle slippa vänta hur länge som helst så fick hon komma dit och hjälpa oss. :)
När vi var klara där åkte vi med Jasso till kungsträdgården, där hon skulle träffa en kompis och gå på det där "smaka på stockholm". Så vi åkte dit och gick omkring där med dom, men det var inte så kul för det regnade och mina händer och fötter blev isbitar! Men det var lite uppträdanden, fast det ända vi han se var Emilia som var med i melodifestivalen i år...
Sen gick jag och Sarah på middag. Vi letade runt efter restauranger huuuuur länge som helst! Det var någon restaurang vi gick till som väntetiden för ett bord var 1 timme!!! Fattar inte hur folk kunde stå och vänta i en timme för att få bord?!
Men tillslut hittade vi en lite "finare" pizzeria och där var bara väntetiden 20 minuter sa en kypare, och vi orkade inte springa runt i regnet och leta längre så vi väntade, men den där kyparen ljög ju inte lite liksom... Han tog typ 1000 personer före oss. Vi var liksom lite irriterade på honom!
Men jaja, det var kul när vi väl var där förutom ett peddo som satt och stirrade på mig hela jävla tiden, han var scary men annars var det bra!

puss och kram // Felicia

Träffa Sarah idag :)

Godmorgon bloggen!
Idag har jag sovmorgon igen. Gud va skönt! Jag börjar halv 9 idag.
Efter skolan idag ska jag träffa Sarah, vi ska träffas och göra något kul... Sen i kväll ska vi äta middag någonstans!
Det ska bli jätte kul för det var länge sen vi sågs! Så jag längtar verkligen tills den här skoldagen är slut! :)
Men nu ska jag gör mig klar. Och som ni förstår nu så blir det ju självklart inte så mycket bloggande idag eftersom jag är ute med Sarah då. Men ni får klara er! Haha, puss och kram // Felicia

Uppdate från middagen !

Heej bloggen!

Nu är jag hemma, middagen var jätte trevlig! Jag har testat sushi för första gången i mitt liv, och jag är väll inte så jätte förtjust direkt... Men det var jätte kul och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig några gånger och åt tills jag trodde magen skulle spricka! HAHA
Efter middagen följde jag och Jasso med Julia på en buss, vi gick av vid odenplan och hon åkte vidare.
Från odenplan åkte vi hem till solna med tunelbanan. Sen var vi på klubben och när den stängde var vi på skytteholmsskolans skolgård och pratade och gungade... :)
Hela kvällen har varit jätte mysig och jätte kul!  <33
Här kommer en bild på vad jag hade på mig och Jasso på en gunga. :P hehe.


Egentligen samma kläder jag hade idag, fast att jag tog bort midjeskärpet.


Haha! Jasso när hon gungar. Sötnos! :P

Middag ikväll <3

Heej bloggen!

Nu ska jag på middag med Jasso, Danne och Julia på Rice på Östermalm. Ska bli jätte kul och jag och Jasso har precis fixat oss klart! Vi måste gå nu för vi är typ lite sena... Så ni får några bilder och så hörs vi senare när jag är hemma eller i morgon! Puss och kram // Flisan






Onsdag 3 Juni -09

Godmorgoon!

Har ni sovit gott? Jag har sovmorgon idag för vår No lärare Bengt var så snäll och gav oss det! :)
Så idag börjar jag klockan 09.50 så jag har lite tid över till att blogga såhär på morgonen, är faktiskt helt klar bortsätt från att jag ska sminka mig och borsta tänderna nu. Så ha det bra, puss och kram! ♥

Jag slänger in två outfitsbilder också!



Irriterande lillebror !!

Heej bloggen!
 
Snackade precis lite med Sarah i telefonen, vi ska träffas på torsdag och äta middag någonstans tänkte vi.
Eftersom min mamma jobbar över och min pappa och lillebror ska på min lillebrors skolan picknick grej då så passar vi på att träffas lite extra länge liksom... Jag lääääängtar!! :D
Men jaja, vi slutade prata i telefonen för att Sarah sa att nu börjar det där programmet om Paris Hilton på tv3, och vi skulle höras efter det för båda ville ju självklart titta!
Men så när jag springer ut till tv:n så sitter min lillebror där och vägrara byta kanal, det blir lite bråk och jag säger att jag kommer dö om jag inte får se det men nej då! Min envisa lillebror vägrar att rädda livet på mig och byta kanal!!!
Jag har ju tv i mitt rum, men kanalerna funkar inte så jag kan bara kolla på film och sånt.
Sååååå irriterande! Ha det bra! Puss ♥

Fina bikinisar från H&M

Heej, här är några bikinisar fråh H&M som jag tycker är lite söta! Puss ♥






Godnatt för idag!

Nu lägger jag mig och läser lite, godnatt!

Planerna för just nu!

Heej bloggen!

Jag tänkte bara uppdatera lite för jag har ju inte gjort det under dagen.
Men nu ska jag iallafall ringa Jasso för jag lovade henne det förut, sen ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag ringa Sarah som jag också lovat att höra av mig till!
Så ni får ha det bra sålänge. Puss och kram
// Felicia ♥

Gissa vart jag är??

Heej bloggen! Gissa vart jag är? Dom som gissade på landet, dom hade rätt!
Katten kom aldrig in igår, så det var bara att gå och lägga sig efter ett tag. Vi satt och väntade i soffan med alla grejer packade i över 10 timmar!!! Fatta va tråkigt det blev efter bara andra timmen!? Shit asså jävla katt!
Så jag gick och la mig med kläderna på och så vaknade jag nu i morse, känns lite konstigt att mina kompisar är i skolan nu och här sitter jag på landet...
Katten är iallafall inne nu, så när vi är vakna allihopa och på klädda så ska vi nog åka hem, men ingen skola idag iallafall!
Nu har vi iallafall lärt oss en sak, vi ska inte släppa ut katterna dagen vi ska åka hem, för man vet aldrig när dom kommer in!

RSS 2.0