Slutar blogga.

Japp, jag slutar blogga, pallar inte. Puss o ha de bra! :)♥

har inget mer att säga.

hejhej. har verkligen ingen blogg lust, tar en paus. kanske börjar igen, men just nu känns det inte så. vi får se om jag kommer tillbaka, kanske skriver igen redan i morgon. aja nu går jag och sover! puss

flickan som lekte med elden.

Yes. nu blir de film! ;)


Sluta elr inte?

Heejsan bloggen!
Länge sen jag skrev nu känner jag, har faktiskt inte haft lust... Har tröttnat lite på att blogga!
Det är inte lika kul längre och jag känner att jag liksom inte har tid, har massor av plugg och allt. Har inte riktigt tid att sitta vid datorn hela tiden. Har funderat lite på att sluta helt faktiskt. Fast jag är inte säker, om jag slutar kommer jag ångra mig och vilja börja igen... Ska kanske bara ta en bloggpaus?
Äh, vi får se! Puss puss ♥

RSS 2.0