New Moon

Heejsan bloggen!

Asså jag och Sarah var ju och såg New Moon och asså den var så jävla bra!
Måste bara berätta hur vi verkligen gjorde bort oss innan filmen. Haha så jävla PINSAMT!
Vi läste på biljetterna, det stog sal 16 så skulle vi fråga en som jobbade där vart den var... Jag går fram och säger:

- Ursäkta  vart ligger sal 16, vi ska New Moon? :)
- Ehm, asså vi har ingen sal 16 här...?
- Ehm, aha men asså....? :S ??????
- Men det står ju sal 1 där. (pekar på biljetten och typ garvar lite åt oss!) det är RAD 16 tjejer? :P

Vi började as garva och asså shit va pinsamt det var! :P ♥


♥ Ska Träffa Sarah ♥

Heejsan bloggen!
Nu har jag duschat och fixat mig, idag ska jag träffa Sarah och vi ska på bio, gissa vilken film? Haha New Moon såklart! :) Alla har väll typ sätt den redan känns det som, eller så ska alla se den...
Men jaa, vi har reserverat biljetter så vi ska hämta ut dom 14:10 filmen börjar 15:10... ;)
Shit asså hoppas den är bra! Men jaa, nu måste jag göra mig klar för snart ska jag åka in  till stan och träffa Sarah, puss och kram! ♥

Vaknaaaaaaaa!

Heejsan bloggen!
Vi vaknade typ vid 12 och har typ städat lite och gjort oss klara nu, vi ska typ ut snart, hoppas ni får en bra dag!
Puss och kram ♥

tröttisar

Heejsan bloggen!
Nu ligger vi här på golvet och gör inget speciellt, har lagt ut liksom madrassen och täcken och kuddar här så det är jätte mysigt haha ! :P Men asså nu börjar v faktiskt känna oss lite trötta, gick endå upp halv 7 i morse... Får se när vi går och lägger oss, puss! ♥


Sover hos Fanta ♥

Heejsan bloggen!
Nu sitter jag och Faanta här och äter godis, vi har precis träffat Oskar, eller han kom hit och vi satt lite på deraqs innergård och snackade. :P
Vi har också träffat en kille Faanta gillar, haha han  heter Kevin, så han kom enda från Bålsta för att träffa oss. :P Vi var typ lite i stan och så. Men aa, nu ska vi bara ta det lugnt. Puss puss hare bra! <33



haha asså vi drev på bilderna :P

Utgång

Heejsan, nu ska jag och Faanta ut och träffa Kevin. Vi hörs senare. Puss ♥

Måste skynda!

Heejsan bloggen!
Kom precis hem har varit med Jasso och Lisa i solna centrum... Nu ska jag packa min väska med sovsaker och sen åka hem till Faanta! :) Ska sova där inatt... Och sen i morgon ska jag vara med henne på dagen typ, och ska försöka hinna med att gå till frissan också, måste klippa bort allt slitet!
Men aja, hinner inte skriva mer nu, måste skynda mig, Faanta väntar!

Och just det! På söndag ska jag och Sarah gå och se New Moon! :D♥

Opps haha!

Haha, jaa jag sa ju i förra inlägget att "nu kommer Paradise Hotel snart" men jag hade ju helt fel, det börjar ju nu 21:00, haha tog ju helt fel på tiden, men aja. Ibland går det fel! Nu håller jag på att tvätta kläder och har duschat och städat lite. Ska ta fram kläder jag ska ha på mig i morgon för jag börjar 8 och pallar aldrig leta fram saker på mornar för jag har inget bra morgon humör haha! :P Puss och kram


Hooooome sweet hooooome xD

Heejsan bloggen! :)
Just nu sitter jag och min lillebror i soffan med ny poppade popcorn, vi tittar på the simpsons haha!
Snart kommer Paradise Hotel och då ska jag titta på det, sitter och chattar med Sarah och hon har tydligen också poppat popcorn och ska också titta haha mobbade unge! :P
Men jaa, jag mår iallafall mycket bättre nu och ska gå till skolan i morgon, ska kanske sova hos Fanta då också.
Men aa, nu har jag inget mer att säga. Puss och kram! ♥

Hey, I'm sick.

Heejsan bloggen!
Idag är jag hemma från skolan, den där jävla sprutan gjorde mig febrig och äcklig! :(
Mådde illa och allt i morse men nu känns det lite bättre faktiskt. :)
Jag har jobbat lite på en engelska uppsatts som jag ska göra i morgon om Gröna Lund.
Haha asså man skulle berätta om något känt, och det fick inte vara en person! :P
Men jaa, nu ska jag ta en paus från det och kanske läsa lite, puss och kram! ♥




Mitt fiiina morgonruffs haha xP

Svininfluensan !

Aj asså shit, idag tog jag sprutan mot svininfluensan i skolan, och jag har sprut fobi, alltså jag är riktigt jävla rädd för sprutor! Så jag typ grät haha... :P Men jaja, det gjorde inte ont, det kändes knappt faktiskt så var inte oroliga ni som ska ta den! Men måste säga att det är nu det börjar kännas, armen gör ont när man rör den upp och ner, ut och in.
Faan asså, hoppas ni mår bra! :) Nu ska jag titta på Paradise Hotel på 6an :P haha puss! ♥

AAAAJAAAAJAAAAJ

Heejsan bloggen!

Idag har jag varit o skolan, vår sista lektion var träslöjd och min hylla
som jag gör kommer bli jätte fin! :D haha ♥
Men jaja, efter skolan åkte jag och Jasso hem till mig och så var vi här och garva åt skit tråkiga saker.
De är vår humor liksom, inte mycket att göra åt. xD haha nej da! Vi är Bäst! Take that! :P
Men jaa, nu har hon gått och jag har fått värsta magknipen, fy fan va jobbigt det är med ont i magen!
Puss puss

Kvällen

Heejsan bloggen!
Tänkte inte skriva något jätte långt inlägg här för jag orkar inte. :P
Men idag var jag iaf med Jasso, först var vi lite osams men det blev bra och vi gick hem till mig och kollade massa klipp på Sean Banan vår snygging! :P haha
Nu ska jag duscha sen gå och lägga mig, puss!

Tik Tok

Orkar inte skriva något, så ni får en låt! Puss ♥


Måndags morgon igen!

Heejsan bloggen! Eller ska jag säga godmorgon? :)
Ni som sover just nu kan känna er väldigt glada asså, jag gick upp klockan 7 i morse och nu är jag typ klar, jag ska bara sminka mig!
Idag börjar jag klockan 09:10 så jag har lite sovmorgon kan man väll säga... ;)
Men nu ska jag göra mig klar och sen sitta en stund framför tv:n och bara mysa!

Puss Puss ♥

I ♥ Mjukisar

Heejsan bloggen! ♥

Kolla vad jag köpte idag när jag och Faanta var i stan. Mjukisdress byxor, älskar dom, dom är så himla fina, ville inte köpa någon tröja det blir för mycket tycker jag... Eller ibland kan det ju vara mys... :P
Men jaja, det blev bara byxor idag! :P Dom är så mysiga!
Ljusblå 149 kr





Jag ska kanske få pengar av mamma och pappa till en rosa också. :)


Right now




Vi går ut ! ♥

Heejsan bloggen!
Just nu är jag hemma hos Faanta, vi har varit i tvättstugan och tvättat massa kläder och så har vi typ ätit och nu ska vi åka in till stan... :P Hoppas ni alla mår bra! PUSS ♥

Puss och hej!

Heejsan sötnosar!
Ikväll ska jag bort som ni vet, vi ska typ gå snart. :)
Men tänkte bara slänga in ett inlägg inna vi drar, i morgon ska jag vara med Faanta, Kalle och Gurra, tror jag...
Det är inte säkert att boysen följer med men jaja :P haha
Måste typ gå nu så ha en bra lördags kväll! Puss puss ♥


Lördags morgon

Heejsan alla tröttisar som säkert sover just nu!
Jag vaknade faktiskt precis. Jag känner mig verkligen sådär nyvaken, ni vet när man ser lite suddigt, ser knappt vad som står på skärmen haha! Men jag fick värsta kicken att gå upp och skriva ett "Godmorgon inlägg" haha :P
Idag ska jag vara hemma hela dagen och hjälpa till lite, sen ikväll ska jag på middag hos några kompisar till familjen eller hur man ska säga... :P ♥




Ny design!!

Heejsan bloggen! ♥
Dålig uppdatering igen, jag vet... Förlåt! :P
Jag har fixat en ny design nu, den är okej men bilden på mig tycker jag är ganska så ful, måste hitta någon bättre men detta får räcka för tillfället. HAHA
Jag gick hem vid lunch idag för jag kände mig skit trött och varm och mådde illa, helt enkelt så mådde jag inte så bra. Jag började tro att jag fått svininfluensan! :O
Så jag gick hem, uppsatsen jag skulle skrivit på no:n han jag aldrig göra så får ta det någon annan gång!
Men när jag kom hem så somnade jag i soffan, sen vaknade jag och tog en dusch och åt lite, sen mådde jag mycket bättre! Så nu mår jag bra igen, behövde nog helt enkelt ta det lite lugnt, har vart så stressigt med allt i skolan senaste veckorna! :/
Hoppas ni får en bra fredag kväll, jag ska bara vara hemma och kolla på idol, inget speciellt. :)
Puss och kram

Vår låt bebis ! ♥


Här är min och Fantas låt! ♥
Haha när vi sjunger den här sitter vi helt, helt seriösa i henne säng och tror att vi sjunger skit bra! Tror inte det låter så bra egentligen? HAHA :P ♥

♥ Nya trosor ♥


♥ Från H&M för 49:50 ♥
shit dom ser bruna ut :S dom är faktiskt ljus lila nästan rosa! :)

Pinsamt! xP

Haha hejsan bloggen!

Jag är bäst på att skämma ut mig, jag lovar! Jag skulle ta bussen hem från centrum för ett tag sedan,
då när jag är påväg till bussen kommer det två snubbar bakom mig, dom var typ 18 kanske och skit snygga! xP
Så dom ba: Ursäkta? Vet du vilken buss man tar till migra... nånting xP haha kommer inte ihåg vad det var...
Och jag ba: ehmm, nää :P och dom ba: men vet du hur man går dit och jag ba: nej sorry...
Så skulle jag fortsätta gå och då typ säger ena: men du, kan man ta ditt nummer? ;)<3
Och jag blir helt efter och vet inte vad jag ska säga jag bara tittar på han och säger: Nä. och fortsätter gå! xP Haha snacka om att skämma ut sig jag fick typ stopp i huvet och hade inget att säga så jag typ mumlade något och gick. Fett pinsamt haha! :P

Herregud!

Heejsan bloggen!
Jag har fan inte uppdaterat något allt på jätte länge känns det som. Men asså det har varit väldigt mycket skola och läxor och olika prov och grejer, och i morgon börjar jag halv 8 på morgonen för jag har omprov då! :O
Shit va jobbigt, brukar ju typ gå hemmifrån då. -.- Men jaja, sen har jag ju sovit ganska mycket hos Fanta så det har inte blivit så mycket bloggande... :/ Men ja, jag ska skärpa mig, nästa vecka ska jag förhoppningsvis kunna blogga som vanligt igen när det värsta är över haha, har No uppsats som ska skrivas på fredag också -.- Herregud jag orkar inte! Men jaja, nästa vecka ska jag försöka vara tillbaka igen och blogga så mycket jag orkar! :D Ha det bra sålänge, Puss! ♥

Störda HAHA

Heejsan bloggen! ♥

Vi har varit ute på stan typ hela dagen, och nu ska vi till solna och hämta grejer hemma hos mig för jag ska sova hos Faanta! :D Vi ska ha jätte kul, men måste plugga också för vi har Hemkunskaps prov i morgon. :(
Aja, nu ska vi hem till mig puss!










Hemma hos Faanta <3

Heejsan bloggen!
Jag kom precis hem till Faanta, asså shit, när ja va i tunellbanan stirra alla! :O Jag ba: shit ser jag konstig ut eller? haha Jaja, vet inte vad vi ska göra idag, kanske åka någonstans, men det typ ösregnar så vet inte... :/
Vi får se, hoppas ni mår bra iaf. Puss





Hellllllluu

Heejsan bloggen!
Nu är jag hemma och vi ska ha gäster ikväll Allan och hans familj kommer hit, haha! :P
Jag är skit trött för jag och Fanta min älskling var typ uppe hela netten och sen sov vi till typ halv 2.
Haha så kan det gå! Puss och kram nu sötnosar!


Nyvakna!!!

Heej bloggen vi vakna precis och ska typ äta snart, hoppas ni får bra! Puss ♥

HAHA den bjuder vi på

Sover hos Fanta ♥

Heejsan! ♥
Förlåt för att jag inte uppdaterat. Har glömt typ!
Men jag sover iaf hos Fanta nu så vi hörs i morgon, eller senare idag haha! Puss




Haha shit vilka hemska bilder men jaja,
det var tidigt på kvällen när vi satt i mjukisdresser. :)

Dagens ♥♥♥


Chattar!

Heejsan bloggen!

Sitter här och chattar med folk på msn, vissa konversationer konstigare än andra haha. xD
Jaja hoppas ni mår bra, själv har jag ätit glass så jag mår toppen. Puss och kram svennebanan ♥

Dagens sköna

Heejsan underbara blogg! :D haha
Nu är jag hemma efter en låång dag i skolan, vi började klockan 8 i morse, herregud jag hatar tidiga mornar!
Jag ska bara ta det lite lugnt nu och sen ska jag plugga lite, vi har väldigt mycket prov nu... Franska prov på torsdag, no prov på fredag, hemkunskaps prov på måndag, no uppsats nästa fredag.... Ja ni fattar, not funny!!:(
Men jaja sluta klaga nu Flisan! :P Här kommer dagens sköna;


Såg ut som jag typ sätt ett spöke eller något! :P haha


Sköna kläder, förutom att jeansen åkte ner i röven så fort jag böjde mig lite, haha myys!

Puss och godnatt

Heejsan bloggen! ♥

Nu ska jag tvätta bort sminket och ta på mig mjukiskläder, sen ska jag lägga mig i min sköna säng och läsa lite, vi har nämligen svenska läxa! ;) Puss och natti natti

i luren just nu..

Faanta i telefon ♥


Ska fixa bloggen!!

Heejsan gullungar! :P
Bloggen ser lite konstig ut just nu för att jag håller på att göra om lite, det går ganska trögt eftersom datorn inte gör som jag vill, hehe. Men hoppas jag blir klar snart! Puss ♥

Fula bilder på min nya hårfärg! ;P

Heej!
Här får ni lite bilder på min nya hårfärg, jag kan ta bättre bilder sen men orkar inte just nu, hehe.
Den är iallafall mörk blond, ibland ser den brun ut. Jag är jätte nöjd. :) Vad tycker ni? ♥




Färgning på G

Heejsan bloggen!

Filmen var jätte bra, lite sorglig ibland sådär. :)
Nu ska mamma färga mitt hår så ni får ha det bra! Puss och kram

Upp :D

Heej! Nu ska jag gå och se filmen Upp, hoppas den är bra!
Skriver mer när jag kommer hem, då kan ni få en dagens outfit också! Blir det bra? :)


Vad hände igår? ♥

Heejsan bloggen! ♥

Jag uppdaterade inte igår, jag han liksom inte... Vi var på middag hos några vänner, det var mysigt!
Men jaja, jag han aldrig skriva något i bloggen för att vi vaknade jätte sent och sen skulle vi åka och handla och jag var tvungen att följa med för jag skulle köpa en hårfärg, jag ska färga bort min fuuuuula utväxt som ser nästan svart ut i vissa ljus, så jag köpte en färg som är mer lik min egen hårfärg, alltså mörkblond. :)
Och så fick jag lite annat, men iallafall. När vi kom hem blev det brottom att fixa sig och duscha och såna grejer inför middagen. 
Men nu vet ni det så nu ska jag visa vad jag köpte da, eller jaa, vad jag fick. Puss! ♥


Sakerna!

Heejsan bloggen!
Sa ju att jag skulle visa igår men jag han inte, men här kommer dom. Puss! ♥


En stor stickad tröja från Gina som jag köpte i förr går - 149 kr



Skorna jag fick typ i torsdags av mamma och pappa! :)

Ingen bloggning ikväll!

Heejsan bloggen! ♥

Just nu tittar jag på Idol, kommer inte uppdatera mer ikväll för jag kommer ha datorn avstängd, kan ju bara säga lite kort att jag varit med Julia älskling idag och vi var i stan, jag köpte en jättefin tröja på gina som jag ska visa er i morgon, och då får ni också se skorna jag fick igår! ;)

Hoppas ni alla får en bra kväll! Puss puss

Natti natti ♥

Heejsan bloggen!

Jag har precis duschat och kommer inte hinna skriva mer ikväll...
Men jag har iallafall fått ett par nya skor, lite varmare och jätte fina! :)
Men ni får bilder på dom i morgon för nu måste jag plugga och sen sova, jag börjar 08:00 i morgon!
Puss och kram natti natti ♥


Mammas pojkar!

Heejsan!
Nu ska jag sätta mig och titta på Mammas pojkar så jag skriver mer senare...
Titta va coola bilder jag precis tog! :D haha





Och en till sak, bli frisk Jasso. I miss you! ♥

J'ai étudié!

Salut blog! ♥

Ja, på svenska betyder det "Hejsan bloggen!" och det är ju så jag börjar nästan alla mina inlägg?
Och rubriken betyder "Jag har pluggat!" haha xP
Jag har iallafall pluggat till franska provet i morgon jätte mycket nu, och det känns som att snart sitter det. Mamma har hjälpt mig så mycket hon kan också så jag hoppas det går bra i morgon.
Jag vill ha bra betyg, även om det inte är mitt bästa ämne liksom... Jag får väll ta att jag inte kommer få något MVG, kanske knappt ett VG men om jag åtminnstonne får ett G så är jag väll nöjd, det är ju som sagt inte mitt bästa ämne!
Men nu ska jag plugga lite till och sen ska jag och mamma och min lillebror kolla på en ny svensk thriller/deckare på tv. ;) Hoppas ni alla mår bra, fortsätt läsa mkin blogg. Love u! ♥


Såhär ser man ut efter gympan!

Heejsan bloggen, nu ä jag hemma! :D
Vår sista lektion var gympa i en annan skola i fridhemsplan... Vi hade styrketräning haha, gissa hur det gick? :P
Jaja, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen ska jag plugga till det stora franska provet i morgon! :O
Puss puuss sötisar!! ♥


Åhhhhhh! ♥

Måste bara säga att jag hatar franska, jag hatar att plugga!!!
Vill ha lov igen, det som var var alldeles för kort enligt mig! :( ♥


Breeev i brevlådan! xP

Heejsan bloggen! :)

Idag hade vi slöjd som sista lektion, jag har trä... Jag håller på med en hylla som ska sitta på väggen, vet inte vilken vägg ännu med jaja, får väll se om den ens blir bra! :P
Men iallafall, efter skolan åkte jag och Jasso hem till mig och käkade Billys Pan pizza... xP
Sen gjorde vi lite andra saker som jag inte orkar ta upp nu. :)

Men jaa, va ska jag säga mer, ja just! Jag har fått ett brev av min lilla mongo unge Julia, när jag sov hos henne på lovet sa vi att vi ska försöka börja brevväxla som vi gjorde när vi var små, alltså vi gjorde det när vi var små och inte kunde åka till varandra... :P haha, så vi får väll se hur det går med det! Tänkte iallafall sätta mig och svara henne nu da, haha ni får ha en bra kväll!

Jag måste plugga massa franska ikväll för jag har prov på torsdag -.-




Måndag nu igen.

Heejsan bloggen!
Hur mår ni söta läsare idag da? Jag mår iallafall bra, det var inte så farligt att börja skolan idag endå. Okej jag hade ju hellre haft lov men jag  dog inte som jag trodde jag skulle göra! haha
Men ja, efter skolan var jag med Jasso som jag inte träffat på typ hela lovet... Så det var ju kul! :)
Vi var hemma hos mig först och sen gick vi ner till centrum... Men aah, nu har jag inget mer att säga så ni får ha en bra kväll alla sötnosar! Puss ♥

Morgon bilder ! :D





Nää, nu ska jag göra mig klar och gå till skolan! Jättekuuuuul! -.-'


Sista dagen på lovet.

Heejsan bloggen!

Jag har inte skrivit något idag, det har inte funnit så mycket att skriva om.
Jag har varit hemma hela dagen, först pluggade jag lite, för jag märkte att vi tydligen har ganska många prov pågång här efter lovet. Sen kollade jag lite på tv och ja ni fattar. En tråkig dag!
Asså jag känner mig typ deprimerad, skolan börjar i morgon igen, lovet är slut. Typiskt. Det gick alldeles för fort! Tror inte det finns någon som tycker det känns skit kul att allt börjar igen i morgon?
Jaja, nu ska jag sätta mig och kolla på tv, har inget liv känner jag! Puss

RSS 2.0