My day :) ♥

Heejsan bloggen och alla söta blogg läsare!

Idag har jag varit med Jasso och Fanta, vi skulle träffa två killar och gå på bio men det blev inte så för vi han liksom inte... Synd, får väll bli en annan gång! :) ♥
Men iaf, vi var ute i solna och jag måste bara berätta en sak! Vi var påväg till solna centrum när vi såg en tant som stog uppe i några buskar vid en tunnel och gömde något och så skulle vi gå och kolla vad det var hon gömde när hon hade gått och då kom hon tillbaka och skrek: nej!!! och vi bara sprang därifrån och sen stog hon typ och vakta så vi inte skulle komma tillbaka, haha asså vi fick aldrig veta vad hon gömde eftersom hon spårlöst försvann helt plötsligt och grejerna i busken var borta! Shit va konstigt det var... :P

Sen gick vi till centrum och när vi kommer dit sitter det massa små tjejer som kanske var ni vet, 11-12 år, på en bänk... Och när vi går förbi skriker dom "fjortisar fjortisar hahaha" efter oss, så vi stannar upp och går tillbaka och frågar vafan dom vill oss och dom börjar kaxa emot så jävla mkt, shit asså dom vet nog fan inte vad en fjortis är? xP haha
Jaja, vi gick därfirån och dom skrek igen och sa typ "kom da!!?" haha va? vi hade ju precis vart där? xP
Jag köpte iaf en foundation på H&M... :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0