Julia

Heejsan bloggen! ♥

Idag var jag som sagt med min bästis Julia i stan, vi gick först omkring och letade skor till henne, men vi hittade inga skor, det ända vi hittade var en korkad expidit som typ inte förstod vad vi sa! Vi ville ha några snygga stövlar som var varma och passade Julia eftersom hon har ganska smala ben! Hur svårt var det att förstå? Tydligen väldigt svårt om man har IQ som en fiskmås! -.-
Vi gick omkring lite och testade kläder och letade mera skor, sen kom vi helt plötsligt till Elgiganten (fråga mig inte hur, vi gick bara omkring och helt plötsligt var vi där!) och jag hittade en snygg rumpa! Rumpan tillhörde en kille som jobbade där och jag kunde inte sluta titta haha, jag tvingade Julia att komma på massa saker att fråga om så vi kunde vara där längre! haha och jag kallar expiditen i skoaffären korkad! xP
Här får ni några fula bilder från omklädningsrummet på gina, vi gjorde värsta dansen där inne också men den videon lägger jag inte ut, det vore att skämma ut sig totalt och så kul ska vi Inte ha det! haha xP








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0