Inte världens smartaste

God morgon!

Idag ska jag träffa Sarah för Julia kunde inte ses idag, ska träffa henne i morgon istället. :)
Jag väntar iaf på att Sarah ska ringa för hon ska komma hit.

Update: haha Sarah ringde precis när jag hade skrivit den meninge, hon har tydligen suttit vid datorn jätte länge och kollat hur hon ska åka till mig, hur hon skulle byta och grejer eftersom blålinjen är avstängd pga bygget av Citybanan... Och hon är ju bra korkad, den är inte avstängd längre!? Den sattes ju på typ i måndags haha.
Lilla dumma Sarah asså! xP
Haha jag ska iaf börja dra mig ner mot solna centrum nu för att möta den lilla nöten när hon kommer! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0