Gäster ikväll !

Tja! :P

Nu är jag hemma, Jasso och Fanta följde med mig till solna för jag ska ha gäster kväll...
Dom som ska komma är en familj som min familj haft kontakt med super länge, jag har känt deras ungar sen jag föddes liksom, och ena killen är lika gammal som jag. Men så för typ 3-4 år sedan så flyttade dom till USA för pappan fick ett jättebra jobberbjudande där.
Vi har träffats vissa sommrar när dom kommit hem lite men annars inte såklart.
Men nu har dom iaf flyttat hem igen! :)
Kommer inte skriva så mkt mer ikväll eftersom vihar dom här, men vi hörs i morgon sötnosar, då ska jag träffa Jasso och Fanta! :P Puuuuuss ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas ni får en bra kväll! :)

2009-10-07 @ 19:04:21
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0