En karta, en stor skog och jag? Ojoj

Heejsan bloggen!

Idag har jag orgentering med skolan, vi ska åka någonstans... Kommer inte ihåg vart det var. Jag börjar iaf klockan 09:00 så jag ska börja göra mig klar nu, jag ska bara bortsa tänder och plocka ihop matsäcken i väskan! :)
Idag har jag på mig mjukisbrallor och tre lager tröjor!!! Haha, först en t-shirt, sen en polo tröja och sist en fliströja! Men asså det kommer ju vara kallt, och vår lärare sa att man inte kommer orka springa omkring i stora jackor.. Så jaa. :P hehe
Men nu ska jag göra mig klar här så ni får ha en bra dag! Puss och kram


Trött och osminkad, inte bästa blandningen! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

lika fin utan smink

2009-10-15 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0