En hundralapp i två delar!!

Hejsan svejsan! :)
Nu är jag hemma hos Julia... Vi har varit i stan typ hela dagen...
Julia köpte lite plastmappar på Ordning och reda och sen skulle jag köpte en "Daily Scrub" på apoteket. 
På vägen dit möter vi Danne, jag måste få med Jasso till fritidsgården så vi får träffa han lite. Saknar honom!
Men iaf, när vi kommer till apoteket och jag hittat min Daily Scrub så ska jag ta fram pengar, då råkar jag riva sönder hundringen i två delar, exakt på mitten och Julia fick gå och fråga om dom kunde tejpa den haha!
Men jaa, nu ska jag vara lite social mot Julia här som sitter och kollar på barnpogram haha, stackarn! ♥
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0