Yoga haha ^^

Heej bloggen!

Idag var jag med Jasso efter skolan. Vi gick hem till mig och bakade kladdkaka, och jag lyckades få smet i hela ansiktet när jag skulle slicka av vispen på slutet. Hehe





Sen när vi hade diskat undan och så så gick vi in i mitt rum och läste Frida tidningen som kom idag...
Då var det två sidor där dom visade olika yoga grejer och vi bytte om lite och sen testade vi massor med saker, och nu så ska vi köra lite yoga en gång i veckan har vi bestämt, haha vissa ställningar var riktigt jobbiga xP
Här är lite bilder.... Mobba mig inte!

 
Jag var bra på det där... :P



 
Haha okej vad gör du Jasso? :P

 
Hmm....

 
Jasso ser jäävligt konsentrerad ut haha





Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !! VA SÖTA NI VAR <3

2009-04-01 @ 07:53:45

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0