Vilken tur man har!!

Heej bloggen! ♥

Igår när jag var med Lisa så testade vi ju, som ni redan vet, en massa kläder. Bla en t-shirt på gina. Den där gråa med en tjej som målar mascara... Och jag ville ju jätte gärna ha den!

Idag jobbade mamma över och nu när hon kom hem så pratade jag med Jasso i telefon, då säger mamma att jag ska sluta och komma ut till henne...
Så jag går ut i köket och då säger hon att hon har köpt lite grejer till mig och min lillebror. Hon tar upp två fina t-shirtar från jc till min lillebror. Sen tar hon fram en påse från Gina och gissa vad hon drar upp ur den påsen?
Jo, min super sexiga älskade t-shirt! Och så säger hon att vi kan byta om den inte var bra, men vafan, jag älskar den!
Tack mamma och pappa!

puss och kram // Felicia



Ibland har man tur hörrni!   ; - )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0