Vi är heeeeelt sjuka jag och Jasso <3 =P

Hej bloggen!! ♥ Hur mår ni?

Idag hade jag omprov i engelska och det gick jätte bra! Eller det kändes bra i alla fall!
Efetr skolan åkte jag och Jasso hem till mig och pluggade NO och läste "Frida". Mysigt!
Vi garvade jätte mycket för vi snacka om massa olika saker, vi är helt sjuka ibland! :P haha
Sen så följde jag Jasso hem en bit när hon skulle gå, sen har vi snackat i telefon nu på kvällen och så har jag pratat lite med Julia. Saknar henne och Sarah, men vi får väll ses snart da! :)
Nu ska jag kolla på andra avenyn... Här får ni en bild på Jasso som jag tog när vi stog och väntade på hissen i mitt hus när hon skulle hem. ♥ Hon är världens sötaste!




puss och kram // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0