Värsta bråket och sen träffa honom <3 Perkeft!

Helluuuu! ♥

Skön dag idag... Skulle egentligen slutat vid 3 eller något saådant.
Men lärarna skulle någonstans och göra nåtgot så vi fick sluta klokcna 14 istället! :)
Myckjet har hänt idag. Först så blev jag och Jasso skit osams, så vi stog och skrek på varanadra i mitt rum.
Sen blev vi sams. ♥ 
Sen var vi med Lisa hemma hemma hos mig, och vi bakade kladdkaka. Och jag vet inte hur vi lyckades, eller hur Jasso lyckades. Helt plötsligt hade hon lyckats bryta sönder dl måttet! :P haha här är en bild;




När vi hade bakat och ätit upp allt och satt på mitt rum och pratade så smsa Isse och undrade om ja kunde träffa han. Jag sa att jag var med Lisa och Jasso och undrade om vi kunde träffas allihopa..
Och det kunde vi så senare så träffades vi vid t centralen och gick omkring i stan, mysigt. Han är så söt!
Aja, sen så skulle vi åka hem, jag skulle vara hemma vid 7 men lyckades inte riktigt hålla tiden, jag var hemma vid 10 över, men men. Så nu ska jag snart titta på andra avenyn! :D

Här är en bild från idag;



                    <---------  Jasso        &         Lisa    ---------->



puss och kram //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0