Jasso sover över!! <33

Hejhej! <3

Nu har jag och Jasso precis skrivit klart våra låtar till musiken, dom blev faktiskt jättebra!
Asså vi har ett projekt på musiken i skolan vi ska typ ha "melodifestival" och alla ska ha skrivit en egen låt.
Eller asså man ska skriva om texten till en valfri låt, man fick välja mellan några stycken.
Och båda vi valde Stronger med Britney Spears.
Det har varit skit kul, vi har suttit och garvat som fan! :P
Vi måste gå ifrån datorn nu för mina föräldrar dampar annars.
Hehe, men vi hann ta iaf en bild nu, så jag lägger upp den. Sen kommer vi ta jätte mkt bilder ikväll och kanske göra ett videoinlägg med våra låtar :P
Allt det läggs upp i morgon, så ni får läsa mer av oss då. Hoppas ni har en bra kväll, love u all! <33

puss och kram // Felicia och Jasso



haha vi ser mobbade ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0