Fredag ;P

Hej hej bloggen !!  ♥

Idag är de fredag, SÅÅ skönt! Äntligen får man sova ut, igår var jag och åkte skidor med skolan.
Jag tror inte jag har sagt de? :S Men då säger jag det nu, vi åkte till kungsberget. Jag gick upp klockan 5 på morgonen!!!!!! :O
Och så hämtade jag och pappa upp Jasso vid hennes port klockan halv 7, och då brukar jag gå upp i vanliga fall! Vi åkte en buss från skolan vid 7 tiden, det tog lite mer än 2 timmar att åka upp dit.
Haha men även om det var tidigt och så, så var det så jävla kul! Asså det var första gången jag åkte skidor!
Så det gick så jävla dåligt så jag gick ner för hela backen fösta gången. Sen vägrade jag åka om jag inte fick åka med blades. Sen bytte jag till det och då åkte jag som värsta guden! x) Hehe, nej men asså jag var verkligen jätte bra! Jag åkte så jävla fort så att tårarna rann asså! Men jaja, det var igår oah nu sak jag berätta lite om idag. :)

Idag efter skolan så åkte jag, Jasso och Noppin till Hallonberget för Jasso skulle kolla på någon tröja i en affär där. Så vi kollade runt i den affären och jag hittade jätte fina munkjackor! För bara typ 100, 129 och så var det en fin för 180 kr. Asså det är jätte billigt för jag har kollat på liknande förut och dom har kostat 300-400 kr, om inte mer ibland!
Sen åkte vi till solna centrum och gick och köppte en pasta sallad eller något sånt till Noppin, sen gick vi till ett caffe och jag och Jasso skulle dela på en stor tallrik pastasallad. Då kom Noppins kompis som skulle vara med oss, hon hette Candy. Som godis på engelska! Haha de e ju coolt jag vill också heta något sånt där. ;)
Så vi satte oss där på caffeet och snackade i flera timmar typ. Sen så gick vi omkring och Candy gick till Apoteket för hon skulle köpa något, sen gick vi till Glitter och lite sånt. Hon var ju jätte sjyst och jag bara garva och garva åt hennes sjuka skämt! Haha :D
Sen skulle Noppin hem vid typ 5 i 7 och jag skulle också hem då, jag vet inte vad Jasso och Candy gjorde sedan. Men hoppas de hade det kul om dom nu inte åkte hem. :) <3
Nu sk jag titta på Let's dance. Och äta massor massor med godis!!! :P

puss och kram // Felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. MER BILDER !!!!!!!!!! blir sååå tråkigt annars varför tar du inte bilder när du är ute??

Varför hade du omprov i engelska ? <3

2009-03-06 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0