När kommer våren egentligen!?

Heej bloggen!
Som ni såg så blev förra inlägget väldigt kort! Jag var med Jasso och vi skulle gå,
så det blev ett snabbt inlägg medans jag tog på mig jackan typ..
Nu har jag ätit, det  vart spagetti och köttbullar och en sås. Jätte gott!
Asså jag trodde att det var påväg att bli vår nu!! Igår var första dagen jag använde min vår jacka från hm. Kände mig jätte glad för att det börjar bli varmt så man slipper gå med tjocka vinter jackor...
Och det var okej att ha den är jag gick till skolan... Men sen när jag sitter på lektion så ser jag att de har börjat snöa ute!?
Vart tog min varma vår vägen? Faan också. Så idag blev det vinterjackan igen.
Nu ska jag chatta lite på msn. Skönt att det är fredag imorgon hörrni! :)

puss och kram // Felicia

Här är bilder på min söta vår jacka, men jag får nog vänta ett litet tag till innan jag kan börja använda den ordetligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0