Bilder från dagen :) Lisa och jag

Heej bloggen!

Idag var jag med Lisa. Vi träffades i tunnelbanan och sen gick vi hem till henne och hämtade pengar. Vi gick sedan till donken och jag fick låna pengar till en cheesburgare och en äppelpaj. Du ska få tillbaka det snart gumman!
Sen kollade vi in på kapphal lite snabbt, vet fan inte varför... :S Men iaf så hittade vi värdens största trosor!!! Haha



Sen hittade vi värdens minsta jeans... De var såå söta!!



Sen gick vi till Gina Tricot och testade massor av kläder. Har några små bilder här...


EN RÖD  FUL KLÄNNING






EN SÅ JÄVLA FIN T-SHIRT FÖR 99 KR SOM JAG BLEV HELT KÄÄÄÄR I


Sen gick vi vidare till Salt, där såg vi några super duper fina klänningar. Vi hittade tre jättefina och testade och självklart har jag bilder från det också! ;)

KLÄNNING 1





KLÄNNING 2







KLÄNNING 3




Och här får ni lite extra bilder;


Här ser ni jag med klänning nr 1 och lite med klänning nr 2  :)


Och här är min älskling Lisa med klänning nr 2
I love you girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0