Ska snart gå. :)

Hej bloggen !!   ♥

Okej, nu har jag fått en komentar här om att jag ska ta fler bilder och jag fattar ju att det blir bättre då, det blir på något sätt roligare att läsa. Jag vet det, jag tycker också det är roligar att läsa bloggar som har mycket bilder och så.
Men grejen är att jag typ aldrig tar bilder, och VAD ska jag ta bilder på? Asså ni måste hjälpa mig, jag har fått många såna komentarer och tänker alltid på att ni har ju faktiskt rätt, men aa.
Jag ska se vad jag kan göra, ikväll kommer ni i alla fall garanterat få bilder för Jasso ska sova hos mig idag. :)
Så jag hoppas att ni fortsätter läsa även om ni tycker jag är värdens sämsta på att lägga upp bilder! :P Hehe

puss och kram // Felicia

ps; Jag tänkte kanske börja videoblogga, vad tycker ni om det, skulle det vara en bra grej? Svara jag är desperat! x)


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja!! Videoblogga :) Det blir superkul då ^^

Du o Jasso kan videoblogga tsm . !

2009-03-07 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0