Sista dagen på lovet :'(

Heej allihopa!

Jag har varit hemma ett litet tag nu efter att ha varit ute med Jasso. Vi var i centrum och så träffade vi Sohad och Orawan ett tag, men sen var vi tvungna att sticka hem till Jasso och göra en sak. Sen gick vi till centrum igen, Jasso köpte ett svart linne på hm, och jag hittade ett par svarta mini shorts på Gina. Super söta båda två!
Ni ska få bilder på mina mini shorts senare... Nu sak jag äta middag, mamma har lagat något jätte gott, thai-länskt och jag älskar thai mat!!! :D

puss och kram skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: emily

hejhej,, kul och fin blogg du har! lägg upp bilder lite pftare! :)puss

2009-03-01 @ 20:13:19
Postat av: Frida

jobbigt att lovet är slut :P<33 kram på dej

2009-03-01 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0