Sex and The City

Heej bloggen! <3

Idag har jag varit hemma, och det blev inte så mycket pluggande...
Jag låg och slappade framför tv:n och sen kollade jag på "Sex and the city" andra gången jag ser den,
första var hemma hos Sarah. Jag älskar den filmen den är så himla rolig!
Sen så har jag lagt in nya låtar på min ipod. Massor av ny musik som jag ska lyssna på!
Jag ska börja använda min ipod lite mer, brukar lyssna ibland när jag gåt till tunnelbanan på mornarna och sen blir det inte mycket mer. Men jag slka ändra på det!
Nu ska jag titta på tv och ringa Sarah, vi har pratat lite i telefonen och jag sa att jag skulle ringa upp för jag skulle fixa min ipod.
Så hon väntar på att jag ska ringa nu...

puss och kram // Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0