Sanna och Jasso <33

Heejsan bloggen!

Nu har jag kommit hem och ska snart äta middag. Det blir typ pasta carbonara!
Jag och Jasso gick till centrum och visste inte riktigt vad vi skulle göra, tänkte väll kolla kläder...
Men så möter vi Sanna och hennes mamma. Så vi frågar om hon vill vara med oss, sen så går vi alla tre runt lite och jag upptäcker att jag har 12,50 kr så jag köper en paj på donken. :P
Sen går vi och sätter oss på centrum-trappan och sitter där och skrattar och pratar, det var så länge sen jag träffade Sanna! :) Sen så måste alla hem och vi går till busstorget.
Jasso går till sin buss och jag och Sanna till vår, vi bor i samma hus, hon på 3 våningen och jag på 5 våningen.
Så när vi står där och väntar på bussen så ser jag att min pappa också står och väntar, så han står där med oss lite och skojar med Sanna, piinsamt! x)
Nu vet ni lite vad jag haft för mig, vad har ni gjort da?

puss och kram // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0