Tråkig dag

Hej, just nu är jag lite halv sur...

Först och främst för att jag inte fick gå på bio ikväll, jag och mamma började bråka och tillslut stack jag ut.
Jag gick och lyssnade på min ipod och sen gick jag till centrum... Senare när jag kom hem så gick jag omkring och väntade på att Julia skulle ringa, hon skulle nämligen ut med sin mamma idag och leta efter nya skor.
Så vid klockan halv tre började jag bli lite irriterad och tänkte: aha, när ska hon ringa egentligen? :/
Så jag ringde och frågade hur långt hon hade kommit och om vi kunde ses snart då säger Julia att hon fortfarande är i stan, och då tänker jag att det är nästan ingen ide att ses idag.. För dom var inte riktigt klara, skulle typ gå till nån mer affär och kolla skor... Och om vi skulle träffats så skulle jag bara hinna se hennes match och sen dra hem igen. Så det kändes inte så jätte kul, så vi bestämde att vi ska ses någon gång i veckan istället. :)
Nu ska jag äta en väldigt sen lunch.
Ha en bra söndag, jag måste plugga franska lite senare för jag har prov i morgon. :/ Trååååkigt!

puss och kram // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0