Nya Trosor !

Heej!

Jag kollade lite mer på Ginas hemsida och så såg jag så många söta trosor.
Så jag bestämde att jag skulle gå ner till centrum och titta. Det var ju "Tag 3 betrala för 2" som jag sa förut,
så jag kunde inte låta bli!
Det fanns inte alls så mycket underkläde här i solna centrum som det finns på hemsidan, men dom kanske inte sattsar lika mycket på det här... xP
Men jag hittade iaf tre par som jag tyckte om! :)





Fina va? Men grejen var att jag tror inte jag fick rätt tillbaka... Det var ju 3 för 2, och dom kostade exakt 49 kr st.
Så tre stycken blir : 49+49+49= 147... 147-49=98kr, Så jag skulle väll betalat 98 kr?
Men jag fick betala 129 kr ?? :S
Det kan väll inte vara rätt, men på kvittot står det minus 18 kr.
Asså något fel måste de väll blivit eller är jag skit korkad och fattar inget?!
Jag går tillbaka i morgon och frågar, anntingen är jag dum eller så var hon i kassan lite trög tänkt! :)

puss och kram //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0