Nya James Bond filmen ikväll :)

Heej bloggen!

Idag var jag med Julia och vi var i stan... Vi gick omkring i massa olika butiker och så.
Julia tittade på ett par jätte fina skor på Nilson som hon senare köppte, men hon ska lämna tillbaka dom igen, för de va något konstigt med dom. Synd! <33
Jag köppte ett fodral till min ipod. Det blev ett genomskinligt så att man ser den fina rosa färgen. :)
Sen när jag kom hem så hade mamma och pappa handlat på ica maxi och köppt en ny mascara till mig, för min börjar ta slut, och sen så hade de hittat Titanic på DVD för 49 kr. :) Så gulligt av dom!
Nu ska jag titta på nya James Mond filmen, hoppas den är bra!
Här är lite bilder från idag. <3

puss och kram // Felicia


Titanic, nya mascaran och ipod fodralet! :D




en fin tröja vi testade på hm för 149 kr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0