Lite shopping

Hej hej bloggen!! ♥  Hur mår ni alla idag da?

Idag har jag haft sy-slöjd och jag strickar en baby blå filt som jag kommit ganska långt med nu, sak ta en bild nästya vecka på sy-slöjden för jag glömde göra det idag.
Idag efter skolan gick jag och köpte den där bikinin, den är vit och blå randig...
Sen gick jag till Gina och hittade flera fina saker, sammanlagt hittade jag tre grejer där som jag funderar på att köpa!
Här kommer bilder;





Den här långärmade tröjan köpte jag idag på Gina, den kostade 99 kr på rean :)




Den här randiga tröjan hittade jag också på Gina på rean för 99,50 kr.. Vill ha den!! :D




Den här tischan är sååå fin tycker jag! Och den kostade bara 49,50 kr på Gina, också på rean faktiskt! :)
Och jag tycker att texte var så bra: POWER IS NOT SOMETHING YOU GET IT IS SOMETHING YOU GRAB!
 
puss och kram // Felicia

Kommentarer
Postat av: julia

Skriv oftare älskliiing!

2009-03-04 @ 22:58:47
URL: http://juliaalamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0