Lite Från Idag

Hej hej bloggen!  ♥

Idag var det första dagen i skolan efter lovet. Det  var kul att komma tillbaka, livet skulle bli så långtråkigt om man hade lov jämt! Eller tycker någon något annat?
Det var inte så jätte jobbiga lektioner idag heller. Och på svenskan kollade vi på film, "Sandor /slash/ Ida".
Jag har både läst boken och sätt den på film flera gånger förut men det gjore inget, det var skönt att för en gångs skulle slippa sitta och skriva. Efter skolan åkte jag och Jasso till solna centrum. Vi var sugna på att bar gå omkring och testa kläder och så... Så det gjorde  vi!
Jag hittade en jätte fin blå och vit randig bikini på hm!!!!!! Såååå fin! Jag ska köpa den i morgon, jag la undan den. ;)
Egentligen så hittade jag jätte mycket fint, just nu vill jag ha;

  ♥ En långärmad tröja på gina tricot som just nu kostar - 99 kr !!!
  ♥ Bikini från hm, överdel - 129 kr, önderdel - 98 kr
  ♥ En svart pall från Åhlens - 99 kr
  ♥ Pumps från Din Sko - 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0