Jag och Julia såg Måns Zelmerlöv !! :D

Heej söta bloggen!

Idag träffade jag Julia i tc efter skolan. Vi gick runt lite där i stan, så såg vi att Måns Zelmerlöv skulle komma till Åhlens City och signera sin nya skiva. Det sog redan en massa människor i kö... Men vi tänkte att vi skulle komma tillbaka när han skulle vara där, klockan 17:00. Så vi gick till någon dator/Mac butik... Så stog vi där och tog massa bilder poch spelade in filmer på dom där datorerna och vi brydde oss inte om att folk stog utanför och tittade och folk inne i butiken också... Vi dansade och sjöng och tog bilder hela tiden! haha :P
Det var jättekul, jag har en mac hemma och kan ta sånna där bilder och spela in filmer när jag vill, så jag borde ju inte bli så jätte uppspelt av det där. Men det5 var roligt! :) haha vi är konstiga
Och det var så kul för helt plötsligt såg vi att någon kille stog utanför och tittade och garvade åt oss med sina kompisar. Haha va roligt det var, och jag skämdes skiit mycket, haha! :P
Sen såg vi att klockan var 17:10 och Måns hade kommit för 10 minuter sen så vi lämnade datorerna och gick dit... Det var fullt med folk och en jätte lång kö... Vi stälde oss så vi såg honom. Och han är ju fan lika snygg i verkligenheten som på tv. Han er verkligen skit bra ut ju! Så vi stog dä och tittade på honom, hehe :P
Sen var vi båda tvungna att åka hem så vi sa hejdå och tog varsitt tåg dit vi skulle.
Och nu sitter jag här hemma och ska snart kolla på let's dance! :)
Jag ska träffa Julia i morgon igen, tillsammans med Sarah. Guud så länge sen det var vi träffades alla tre!
Sen på söndag ska jag träffa Lisa. :) Längtar redan!! <3

Men puss och kram // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0