Jag lovar jag ska sköta mig nu!

Heej bloggen! <3

Nu har jag ätit och klippt ut en artikel till svenskan i morgon, asså hon tror fan vi går på dagis! Vi ska klippa ut varsin artikel och ta med till skolan och så ska vi typ prata om dom... Det gjorde jag i 3 typ!?
Jag har varit med Isse och Jasso idag och kom hem försent idag också, alltså om man tänker på vilken tid jag skulle vart hemma så kom jag nästan en timme försent.
Så aa, i morgon ska jag gå hem efter solan för jag fick utegångsförbud, igen. :(
Måste skärpa mig nu, kommer inte få göra något alls om jag inte börjar sköta mig så mina föreldrar kan lita på mig eller vad dom säger...
Jag Isse och Jasso möttes iaf vid fridehemsplan och gick till donken, eller Isse mötte mig och Jasso vid donken.
Vilka tjockisar vi är! :P
Så satt vi där skit länge och sen åkt vi till solna och gick hem till Jasso för att hämta hennes hund Troja, hon är jättesöt! :)
Så var vi ute med henne och sen satt vi i Jassos hus på vinden jätte länge och lyssna på musik och myste.
Sen följde Isse mig enda till min port, så gulligt! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: saraekv

tack så mycket!

men jag har verkligen inget speciellt att skriva om just nu!

när jag får lust och tid igen så kanske jag kommer igång med det! :) <3

2009-03-17 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0