Jag är hungrig!

Hello! ♥

Idag har jag sovmorgon så jag sitter här och slappar...
Jag börjar klockan 09:50 med syslöjd oh sen har jag lunch efter det. En skön dag blir det!
I morgon blir det inte lika kul för då ska vi lämna in svenska läxa, sjunga upp våra låtar på musiken (som jag verkligen inte vill :S) och så sak vi redovisa en sak på engelska. Så i morgon blir det en massa tress.
Men det blir säkert bra! :)
Idag ska jag träffa Jasso och Isse, vi kanske ska gå hem till mig... Jag vet inte rikitgt. Men hoppas vi får det bra!
Nu sak jag äta frukost. Så ni får ha en bra dag hörrni, så skriver jag kanske något mer innan jag går
eller så hörs vi i kväll!

puss och kram //Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-11 @ 09:45:40
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0