Inte min dag idag!

Hej bloggen.

Jag sitter här och lyssnar på Christina Aguileras Beautiful. Den är ju så himla bra asså!
Jag har lyssnat flera 1000 ggr nu och tröttnar aldrig. Jag älskar den! :D <33

Idag var jag med Jasso och ni har ju redan fått några bilder. Dom blev allt ifrån bra men jaja, jag bjuder på dom.
Idag var det inte min smink och hår dag alltså! I morse höll jag på att få panik framför spegeln...
Inget gick som jag ville. Mascaran blev klumpig som fan, håret bara hänge och pudret blev fläckigt!
Åh vad sur jag blir och på mornarna har jag inget bra tålamod heller.  Jag stog och svor och gjorde om allt 1000 ggr!
Men tillslut orkade jag inte längre och tänkte att det får duga som det gör. Man kan inte alltid vara perfekt! xP hehe
Nu sak jag äta en glass, jag blev sugen.

puss och kram //Felicia

Kommentarer
Postat av: Sam

Hej Galnaste!

Din blogg är fin, ett tips jag har är att lägga in mer biler, det är bara att ta en eller flera någon gång under dagen, och alla behöver inte vara jätte fina! Du är söt så jag tror det blir bra vilken min du än gör.

Kramar Sam

2009-03-09 @ 20:48:36
Postat av: Anonym

Grym blogg! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 07:20:13
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0