Har inte skrivit på 2 dagar!

Heej alla! ♥

Förlååååt för att jag inte skrivit på länge för det har vart så mycket! :P
Idag ska jag vara hemma för jag har utegångsförbud.. Jag höll inte tiden när ja skulle vara hemma igår, och då blev mamma och pappa arga och gav mig utegånsförud! Men aa, dom har lite rätt för jag passar aldrig tiden! :(
Så idag ska jag sitta hemma. Tråkigt, jag ville träffa Isse idag ju! Men det går inte nu.
Eftersom jag inte skrivit sen i torsdags så ska jag försöka berätta lite vad som hänt under tiden jag inte hunnit skriva! :)

Fredags: Jag gick hem efter skola, lite ont i magen och så, sen så gick jag på middag hos min morbror. Det var kul det enda lite jobbiga var att min 4 åriga kusin skulle leka sjörövare och bygga bilbanor typ hela natten! :Phaha

Lördags (igår): Igår åkte jag till vällingby och träffade Isse, vi gick omkring där och sen efter ett tag så åkte vi till stan. Han hade inga pengar men jag ville gå på bio så han fick låna pengar av mig... :P hehe
Så då såg vi VALKYRIA som är en Drama, Thriller. De låter kanske konstigt att vi gick och såg just den, av alla filmer som går på bio just nu. Men den var ju skit spännande! Och på slutet var den läskig så jag satt och darra! haha :P
Det var så jävla mysigt att sitta där!!!! <3
Sen fick vi stå i kö till en toalett... Jag höll på att kissa på mig alltså!
Sen var jag tvungen att åka hem och Isse hängde med ända till porten så himla gulligt! I love him
Och det tog så långt tid för oss att komma hem, vi gick långsamt och vi stog vid porten ett långt tag innan han gick!
Nu ska jag äta godis ett tag.

puss och kram //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0