"det står ju t.o.m på skylten där borta?"

Heej!  ♥

Haha, jag köppte ju trosor förut ni vet, jag sa ju att det var "Tag 3 betala för 2" och att jag fick för lite pengar tillbaka...
Idag skulle jag gå dit och fråga dom, så när jag säger: Var det inte tag 3 betala för 2 på de här trosorna, i så fall har jag fått tillbaka för lite?
Då tittar hon på mig och säger:  Eh nej, det är inte 3 för 2? Det är "Köp 3 trosor och betala 129 kr". Det står ju tom på skylten där borta?
Och jag skämdes så himla mycket så jag sa : okej... och sen gick jag! x)
Nästa gång ska jag nog kolla ordentligt vad det står på skylar och sånt, vill inte skämma ut mig sådär! :P

puss och kram // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0