Hemma hos Julia <33

Heejsan bloggen!
Nu sitter jag hemma hos Julia...
Hon kom till min skolan när jag slutade och så åkte vi in till tc, men vi råkade kliva av vid helt fel station, och asså jag lovar vi såg heeelt cp ut!
Tillslut kom vi iaf till tc och gick till Gallerian... Vi hittade inte något bra att äta, så vi gick till pressbyron och Julia köpte en Benny's och jag var skit hungrig så jag köppte en grilladkorv och en cola. HAHA
Jag blev inte mätt så vi gick till 7Eleven och jag köppte nudlar så satte vi oss vid dramaten och åt och snackade.
Helt plötsligt från ingenstans så säger en gammal gubbe : "ni är så söta" och Julia slutar skratta och får värsta chocken, han var värsta pervot på typ 50 bast!!!! Usch! :O
Sen gick han och vi började gå runt lite i stan. Efter ett tag hade vi tagit oss till östermalm där Julia bor. Så vi var i hennes port och gjorde lite roliga filmer, eller aa roliga vet jag inte om dom är men men, vi har ingen humor så sorry! :P
Våra mobiler fick en störning så vi gick till en Telia butik och dom hjälpte oss.
Sen gick vi hem till Julia och vi har precis ätit tacos. :)
Nu ska vi tjilla lite :P

puss och kram // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0