Amanda?

Helluuuu bloggen!  ♥

Idag var jag med Jasso efter skolan, vi gick hem till mig och sen så skulle vi träffa en tjej som Jasso har hållt på och smsat med ett tag, fast hon känner henne inte...
Så vi frågade om hon ville träffa oss, och hon sa att vi kunde ses i hallonbergen. Så vi tog bussen dit.
När vi kom dit så satt vi och väntade, hon skulle ha en svart jacka på sig och vi sa att vi hade svarta och röda jackor.
Vi fick veta att hon var 98!!!! Hon hade sagt till Jasso förut att hon var 95 eller 96.
Hon var alltså lika gammal som min lillebror. :S
Så vi satt där i Hallonberget och väntade och hon höll på om att hon var blyg och att det var därför hon inte vågade komma fram till oss. Tillslut efter hur mcyket letande som helst så såg vi henne.
Så vi började gå dit där hon stog, men då sprng hon därifrån!?
Så tillslut sa hon via sms att hon ville att en av oss skulle komma o snacka med henne ensam så hon skulle våga komma sen. Och asså hon var bara helt störd, Jasso gick bort mot henne och hon sa att hon inte var Aanda utan hennes lillasyster eller nått sånt! Asså jag fattade inte riktigt va hon snacka om men tillslut åkte vi aif hem för vi orkade inte hålla på att leta efter någon som inte ens var där. Och sen när vi ska åka säger hon att Amandra, som då skulle vara hennes storasyster hade kommit och ville träffa oss, men vi pallade inte åka tilbaka + att dom bara höll på att driva och ljuga för oss, de sa att de var tvillingar och dom sa sammtidigt att Amanda var 12 och den andra 10. Så jag blev het snurrig av allt!
Jaja, jag kan fatta om ni inte fortsog någat av det jag sagt nu, men det gör inget!

puss och kram // Felcia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0