"Always unique never boring"

Heej!

Idag har det varit en lång och jobbig dag. Slutade sent och började 08:10. Och så åt vi lunch typ vid 13:00!!!
Jag blev så trött efter en lång dag med mycket lektioner, så ag gick hem.
Eller innan jag gick hem till min lägenhet så gick jag in på hm i solna centrum,
och så var jag innne på Gina en sväng också.
På hm hittade jag inget särskillt, jag var väldrigt trött så jag letade ju inte riktigt heller... Men på Gina så kollade jag på trosor. Jag hittade två jättesöta hotpants!!

 



(Om ni inte ser texten på första trosan så står det "Always unique never boring")

Trosorna kostar 29 kr styck, och jag är ju lite sugen på att köpa dom, men samtidigt så har jag gjort av md mycket pengar den senaste tiden så man kan säga att jag är rätt så pank nu. :/

puss och kram // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0