Dagens bilder

Heej!

Idag har jag varit inne i norrtälje med Julia, där köpte jag en tandborste och hon köpte SB12... Stor shoppat har vin alltså gjort! haha Jaja, vi hade iallafall mysigt där inne och åt på donken och lite så, sen var det massa wannabee fjortisar på bussstationen när vi skulle åka hem. Dom är ju bara så efter!? Shit säger jag bara!
Men iaf, när vi kom hem var vi skit varma så vi gick direkt ner och badade. Sen skulle jag äta så vi var tvugna att gå upp. Men sen gick vi ner och badade igen! Då rodde vi med min gummibåt! xP haha det var skit kul och jag ska bara säga att jag suger på att ro, så Julia fick sköta den delen medans jag satt och spana efter båtar och grejer...
Ni ska få lite bilder vi tog idag ♥


Julia i bussen till Norrtälje


Jag i bussen dit.


♥ Julia på donken.


♥ Min lunch.


♥ Jag när vi kommit tillbaka till landet.


♥ ... och Julia


♥ hehe, ja ni. Jag igen! xP


♥ Jag innan vi badade.


♥ Julia i gummibåten.


♥ Julia "somnade" haha :P


♥ me


♥ Hahaha


♥ jag "somnade" också tillslut xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0