En pinsam händelse haha..

Heeej!
Asså ni fattar inte hur korkade jag och Julia är! Jag ska berätta...

Vi gick ner till stranden för att bada, vi hade med kamera och allt ifall vi skulle ta bilder på när vi hoppade.
Så får vi för oss att vi ska bada topless... Men det blev inte så att vi bada för det stog massa killar på en brygga en bit ifrån och dom åkte båt och kollade på oss hela tiden! HAHA
Dom åkte typ vattenskidor med en båt, och så var det en annan båt med två av dom som åkte skit nära mig och Julia.
Men vi märkte inte att den båten var påväg mot vår strand som vi för tillfället stog på, topless och utan något att täcka oss med, så jag satte mig bakom en stol och Julia la sig i sanden när vi märkte det... Och båten åkte skit nära oss som att dom ville se om vi typ var nakna! Haha asså gud va vi garvade, men så åker båten så nära stranden så vi tror dom ska gå upp på vår brygga så vi får typ panik, vad skulle vi göra nu liksom?! Där står vi och blottar oss? haha
Så vi började springa upp för en backe, haha vi fick liksom panik så vi bara sprang och killarna garvade åt oss och åkte bort till dom andra som just då gått upp på sin brygga. Vi sprang då upp på bryggan och tog våra handdukar!
Sen så höll den ena, faktiskt rätt snygga killen på att vinka till mig hela tiden. :P
Men så skulle vi gå upp för jag skulle käka, och först kan vi inte byta om för killarna åkte omkring med sina båtar där så vi vågade liksom inte, och så kom min lillebror ner och då ville vi ju inte byta om heller, och så precis när vi fått iväg honom så kommer en hel jävla folkmassa ner på stranden. Och Julia hade precis klätt på sig men där stog jag med bara handduk och ba: neeeej! Inte fler nu!? och dom var ju bara tvugna att stå där nere och kolla på "vattnet" as länge!
Och när dom äntligen gått så kommer ännu fler ner, men då pallade jag inte bry mig längre så jag försökte byta om bakom handduken så gott det gick... Ja, det var typ det jag ville säga just nu. Kul var det ju iallafall! ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0