Röda läppar ♥

Heej gullungar! ♥

Jag har chillat med Adam och Allan typ hela dagen... Och så har vi åkt gummibåt och Allan höll på att ramla i hela tiden!
Jag testade att ha lite rött läppstift förut idag. Jag tycker fan att det kan vara snyggt och det passade väll sådär på mig... Kanske ska ha lite mer passande kläder och så nästa gång så kanske det ser bättre ut... På vissa tycker jag iallafall att det kan vara riktigt snyggt! Jag vill höra lite vad ni tycker...
Är det snyggt med rött läppstift? ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag håller med dig, det är jätte snyggt på vissa. Själv passar jag inte alls i det! :)

2009-07-31 @ 17:12:36
Postat av: Felicia

Jag tycker det är fint också! :) <3

2009-07-31 @ 18:46:44
URL: http://felidis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaaaa jätte fint!!!!

2009-07-31 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0