Kroatien 11-18 :D<3

Heej allihopa!

Jag har duschat och det är full fart här hemma med att packa klart det sista, alla ska duscha och allt som ska göras ni vet!
Nu börjar jag bli nervös, haha det är ju läskigt att flyga? :P
Aja, det här blir nog det sista inlägget jag skriver tills jag kommer tillbaka till sverige!
Jag kommer sakna er alla och jag hoppas att ni fortsätter läsa bloggen sen när jag kommer tillbaka!? :)
Ni får ha en bra vecka här i kalla sverige, eller det kanske blir bättre väder nu när jag åker haha. <3
Aja, ska fixa det sista och sen ska vi ut och köpa lite saker till resan...
Puss och kram jag älskar er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0