Jag igår.

Heej bloggen!

Idag kommer Jasso ut hit och ska bo här tills på torsdag. Jag och pappa ska åka in till Norrtälje och hämta henne för hon tar bussen dit. Gud va kul vi ska ha! :D ♥
Igår var det jätte kul, jag och min lillebror var med vår kusin Sebastian som är 5... Hans lillebror är itne ens 1 år så han låg mest och sov. Hehe.. :P
Nu ska ni få bilderna som jag inte han ladda upp igår! Puss

 Jag ny duschad och osminkad :)

 Håret torrt och dags att fixa klart mig.

 Hehe xP

 Haha miffad men den bjuder jag på!

 När vi kom ut till landet igen sen på kvällen såg jag ut såhär xP Trött!



 Heeeejdå sötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: Nikolina

söt!

2009-07-06 @ 20:39:46
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0