♥ I'm home ♥

Heeeeeej älsklingar! ♥

Nu är jag hemma från Kroatien, kom hem inatt vid 2 tiden någon gång...
Jag har haft det jättebra och super varmt! Det var runt 45 grader i solen, alltså väldigt, väldigt varmt!
Vi har badat, gått omkring i städerna Porec (som vi bodde i) och Pula... 2 super söta städer med massa trevliga människor!
Alla var så snälla och det kändes lite sorgligt att vi skulle åka hem och kanske aldrig få träffa dom igen. :(
En av personerna kommer jag sakna lite extra... En kypare på ett jättesött caffé eller vad man ska säga. Han jobbade varje dag från tidigt på morgonen till sent på kvällen... Och vi träffade honom första gången när vi åt frukost där...
Han var så jävla snäll och väldigt pratglad och alla i familjen tyckte väldigt bra om honom!
Han heter Adriano och sista kvällen tog vi bilder tillsammans med honom och pappa fick tom hans mobil nummer! :P
Han är en av dom jag kommer sakna allra mest! Att sitta där och äta världens finaste och godaste glassar sent på kvällarna var jätte mysigt! ♥ Jaja, nu ska jag äta frukost så vi får höras senare!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att komma hem ? :)

2009-07-21 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0