hellu ♥

Hejhej bloggen!  ♥

Idag är det typ 23 grader här ute men lite molnigt. Jag kan nästan inte förstå att det var 27 grader inne i huset igår kväll!
Det var så jävla varmt så aaaah! Man ville bara hoppa i sjön.
Julia åkte hem till stan igår för det hände lite saker så hon var tvungen att åka, egentligen skulle hon ju åkt i morgon.
Så nu är jag själv.... Igen. Bara Allan som är här. Men i morgon ska jag faktiskt in till stan för min mormor och min morbror fyller år. Så vi ska typ fira dom lite och sen åker vi tillbaka hit till landet.
Men idag blir det nog mest att ligga och lata sig i solen, om den tittar fram snart?
Ni får ha en jätte bra dag sötnosar så hörs vi senare! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Simona

Skönt med värmen!

2009-07-03 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0