En dag i solen ! haha

Heej!

Idag har jag varit och hyrt film till ikväll, "Burn after reading" med bla. Brad Pitt... Hoppas den är bra!
Sen har jag också varit med Julia och först bar vi massa brädor för dom ska fixa taket på sitt gäst hus, så det var tungt och svettigt kan jag bara säga! Så vi gick ned och badade, det var ju ändå ganska bra väder idag!
Sen kom vi upp till huset och hade itne så mycket att göra så jag skämtade lite om att vi kunde köra memory... Men det blev faktiskit så att vi körde flera gånger, och Julia vann varje gång! Haha, ja ni ser ju?
   
 !!!!? HAHA

Sen körde jag, Julia och min lillebror 5-kamp... Jag fixade den i morse när jag inte hade något att göra...
Min lillebror vann två kamper och jag och Julia varsin. Det var faktiskt kul! ;D
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0