VILL INTE VARA SJUK MER

Hej.

Som ni kanske märkte så blev det inget nytt inlägg. Sorry alla! Glömde liksom bort det, jag kollade på massa underbara bloggar och kollade på tv och gjorde massor av andra grejer så jag glömde helt enkelt bort att skriva!

Egentligen så har jag inget att skriva just nu för jag har inte gjort något specielt eftersom att jag varit hemma sjuk...
Jag känner att jag är i stort behov av en axelbandsväska! Jag MÅSTE hitta en, i morgon SKA jag hitta en!
Om jag kommer till skolan i morgon förstås. Jag vet inte just nu om jag ska gå eller inte, jag är inte frisk...
Jag hostar fortfarande mycket. Men jag vill tillbaka till skoaln och vardagen, vill inte vara hemma mer nu!
Haha, det låter som jag gått hemma i flera veckor! Men jag får se hur det blir inatt. Det är nog det som avgör, eftersom att jag fortfarande är sjuk! Men om jag får sova inatt utan att hosta mig igenom hela natten så ska jag nog gå till skolan.
Allt beror på om jag får sova inatt och hur jag känner mig i morgon helt enkelt. 

Men om jag känner mig bättre i morgon och kan gå till skolan så ska jag efter skolan leta rätt på en väska! :)
Kanske blir något mer inlägg senare...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0