VÄNTAR

Hejhej!

Här sitter jag hemma och väntar på att Sarah och Julia ska inga. Vi ska ses idag alla tre för första gången på jätte jätte länge! Sarah och jag har ju träffats lite ibland men Julia har jag inte sätt sen före jul. Hon har ju varit i USA under jul och nyår. Och idag ska jag få träffa henne och höra hur hon haft det och krama om henne hårt hårt, har saknat både henne och Sarah också såklart! :P
 Vi skulle ha sätts klockan 12 i tunnelbana i solna centrum. Men det blev tydligen lite stökigt så dom kunde inte komma då. Jag vet inte vad som hade hänt eller något sånt men jaja, dom ringer väll snart! :)
Jag sitter här med en bulle. Jättegott!
Nu ska jag ta en till bulle, vi har en hel längd hemma. Muuums!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

härligt! (:

2009-01-31 @ 13:55:54
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Michi

Bor du nära solna centrum? Det gör jag.

2009-01-31 @ 15:01:35
URL: http://missmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0