Sover hos Sarah <33

Heej på er!! ♥

Hur mår ni? Jag mår iaf bra! Ikväll sover jag hos Sarah, vi har precis gjort om lite i hennes rum... Eller asså vi är inte riktigt färdiga har lite problem med att få in några hyllor. HAHA :P
Dagen har varit jätte bra, tog lite lång tid på morgonen eftersom jag var så jävla seg och trött, haha en dålig morron! <33
Sarah lura i mej någon äcklig slags frukt på hötorget. Man skalade den och den var genomskinlig! Såg ut som släm!!! :S
Jag stoppa den i munnen och spotta ut den igen.  Inget jag rekomenderar direkt!
Nu ska vi fixa klart hennes rum. Sen vet jag inte vad vi ska göra, men det blir nog bra. Vi har det alltid bra!
Kanske ska göra ansiktsmasker. Vi får se...
Jag hinner säkert skriba nått inlägg till innan vi somnar :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0